Pernod Ricard Ukraine і Isobar Ukraine запустили онлайн-гру «Згадати все»

Pernod Ricard Ukraine запустила сайт-гру «Згадати все», що піднімає завжди актуальну тему, незалежно від ситуації за вікном, — відповідальне споживання алкоголю. Це тест-файтинг, що допоможе перевірити свої знання та дізнатись більше про ту саму норму. Аби вранці після вечірки місія «Згадати все» була успішно завершена навіть офлайн.

Розпочинаючи місію, на сайті треба обрати героя, який відображає настрій гравця. А потім гідно змагатись із різними персонажами гри, відповідаючи на їхні, інколи неоднозначні, питання. Усі події відбуваються в рамках вигаданого світу, який спеціально створила для Pernod Ricard Ukraine креативна команда Isobar Ukraine. Є шанс, що персонажі гри ще з’являться, тому з їхніми історіями можна ознайомитися на сайті. У фіналі подорожі, щоб потрапити на найкрутішу вечірку, на всіх чекатиме бій з таємничим суперником, який знає про всі слабкості гравця.

Pernod Ricard Ukraine і Isobar Ukraine запустили онлайн-гру «Згадати все»

Мета платформи «Згадати все» – зайти на територію відповідального споживання алкоголю з нестандартного боку. Головне, донести правильний меседж мовою аудиторії: без менторського tone of voice й усіляких повчань.

Гра доступна за посиланням.


А тим часом, бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічний проєкт «Зелена торба» —  сервіс зі збору та переробки пластикових пляшок від напоїв з маркуванням PET1. Проєкт стартує в Києві та Одесі, але улюблений бренд українців «Моршинська» планує масштабувати програму на територію всієї України.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.