Pernod Ricard Ukraine і Isobar Ukraine запустили онлайн-гру «Згадати все»

Pernod Ricard Ukraine запустила сайт-гру «Згадати все», що піднімає завжди актуальну тему, незалежно від ситуації за вікном, — відповідальне споживання алкоголю. Це тест-файтинг, що допоможе перевірити свої знання та дізнатись більше про ту саму норму. Аби вранці після вечірки місія «Згадати все» була успішно завершена навіть офлайн.

Розпочинаючи місію, на сайті треба обрати героя, який відображає настрій гравця. А потім гідно змагатись із різними персонажами гри, відповідаючи на їхні, інколи неоднозначні, питання. Усі події відбуваються в рамках вигаданого світу, який спеціально створила для Pernod Ricard Ukraine креативна команда Isobar Ukraine. Є шанс, що персонажі гри ще з’являться, тому з їхніми історіями можна ознайомитися на сайті. У фіналі подорожі, щоб потрапити на найкрутішу вечірку, на всіх чекатиме бій з таємничим суперником, який знає про всі слабкості гравця.

Pernod Ricard Ukraine і Isobar Ukraine запустили онлайн-гру «Згадати все»

Мета платформи «Згадати все» – зайти на територію відповідального споживання алкоголю з нестандартного боку. Головне, донести правильний меседж мовою аудиторії: без менторського tone of voice й усіляких повчань.

Гра доступна за посиланням.


А тим часом, бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічний проєкт «Зелена торба» —  сервіс зі збору та переробки пластикових пляшок від напоїв з маркуванням PET1. Проєкт стартує в Києві та Одесі, але улюблений бренд українців «Моршинська» планує масштабувати програму на територію всієї України.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.