Pernod Ricard Ukraine і Isobar Ukraine запустили онлайн-гру «Згадати все»

Pernod Ricard Ukraine запустила сайт-гру «Згадати все», що піднімає завжди актуальну тему, незалежно від ситуації за вікном, — відповідальне споживання алкоголю. Це тест-файтинг, що допоможе перевірити свої знання та дізнатись більше про ту саму норму. Аби вранці після вечірки місія «Згадати все» була успішно завершена навіть офлайн.

Розпочинаючи місію, на сайті треба обрати героя, який відображає настрій гравця. А потім гідно змагатись із різними персонажами гри, відповідаючи на їхні, інколи неоднозначні, питання. Усі події відбуваються в рамках вигаданого світу, який спеціально створила для Pernod Ricard Ukraine креативна команда Isobar Ukraine. Є шанс, що персонажі гри ще з’являться, тому з їхніми історіями можна ознайомитися на сайті. У фіналі подорожі, щоб потрапити на найкрутішу вечірку, на всіх чекатиме бій з таємничим суперником, який знає про всі слабкості гравця.

Pernod Ricard Ukraine і Isobar Ukraine запустили онлайн-гру «Згадати все»

Мета платформи «Згадати все» – зайти на територію відповідального споживання алкоголю з нестандартного боку. Головне, донести правильний меседж мовою аудиторії: без менторського tone of voice й усіляких повчань.

Гра доступна за посиланням.


А тим часом, бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічний проєкт «Зелена торба» —  сервіс зі збору та переробки пластикових пляшок від напоїв з маркуванням PET1. Проєкт стартує в Києві та Одесі, але улюблений бренд українців «Моршинська» планує масштабувати програму на територію всієї України.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські артисти створили «Всеукраїнську професійну спілку працівників музичної індустрії»

Про це повідомили на сторінці новоствореної організації. До Профспілки увійшли артисти, продюсери, організатори подій та багато інших людей, причетних до ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.