Pernod Ricard Ukraine і Isobar Ukraine запустили онлайн-гру «Згадати все»

Pernod Ricard Ukraine запустила сайт-гру «Згадати все», що піднімає завжди актуальну тему, незалежно від ситуації за вікном, — відповідальне споживання алкоголю. Це тест-файтинг, що допоможе перевірити свої знання та дізнатись більше про ту саму норму. Аби вранці після вечірки місія «Згадати все» була успішно завершена навіть офлайн.

Розпочинаючи місію, на сайті треба обрати героя, який відображає настрій гравця. А потім гідно змагатись із різними персонажами гри, відповідаючи на їхні, інколи неоднозначні, питання. Усі події відбуваються в рамках вигаданого світу, який спеціально створила для Pernod Ricard Ukraine креативна команда Isobar Ukraine. Є шанс, що персонажі гри ще з’являться, тому з їхніми історіями можна ознайомитися на сайті. У фіналі подорожі, щоб потрапити на найкрутішу вечірку, на всіх чекатиме бій з таємничим суперником, який знає про всі слабкості гравця.

Pernod Ricard Ukraine і Isobar Ukraine запустили онлайн-гру «Згадати все»

Мета платформи «Згадати все» – зайти на територію відповідального споживання алкоголю з нестандартного боку. Головне, донести правильний меседж мовою аудиторії: без менторського tone of voice й усіляких повчань.

Гра доступна за посиланням.


А тим часом, бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічний проєкт «Зелена торба» —  сервіс зі збору та переробки пластикових пляшок від напоїв з маркуванням PET1. Проєкт стартує в Києві та Одесі, але улюблений бренд українців «Моршинська» планує масштабувати програму на територію всієї України.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...