«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» —  сервіс зі збору та переробки пластикових пляшок від напоїв з маркуванням PET1. Проєкт стартує в Києві та Одесі, але улюблений бренд українців «Моршинська» планує масштабувати програму на територію всієї України.

«Моршинська» і «Зелена Торба» закликають сортувати пластик

«На початку року ми оновили дизайн «Моршинської». Нова пляшка стала не лише більш стильною і зручною, а й містить на 15% менше пластику. Наступним кроком для нас став запуск проєкту “Зелена торба”, мета якого допомогти нашим споживачам легко й без зайвих зусиль сортувати пластикові пляшки та віддавати їх у переробку. Потрібне лише бажання дбати про довкілля та готовність сортувати»,  —  підкреслив Анатолій Гордєєв, директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine.

Як замовити «Зелену торбу»?

Разом із покупкою води на сайті MyWatershop.ua важливо додати до замовлення «Зелену торбу» — спеціальну сітку для сортування пластикових пляшок. Під час наступної доставки води експедитор забирає «торбу» та видає нову на заміну, за умови, що вона заповнена не менш ніж на ⅔. Одна сітка вміщує близько 40-60 стиснутих пляшок 1.5 л.

«Моршинська» і «Зелена Торба» закликають сортувати пластик

Підготувати пляшку дуже просто. Необхідно вилити рідину, стиснути пляшку, не знімаючи етикетки, одягнути ковпачок та покласти в «Зелену торбу». 

На сайті zapryrodu.morshynska.ua можна отримати більш детальну інформацію про проєкт, дізнатися про різновиди пластику та ознайомитись з інтерактивною картою прийому пластику.


Кейс: команда Fedoriv Agency розробила креативну концепцію і запустила нову іміджеву кампанію для бренду «Моршинська».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...