«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» —  сервіс зі збору та переробки пластикових пляшок від напоїв з маркуванням PET1. Проєкт стартує в Києві та Одесі, але улюблений бренд українців «Моршинська» планує масштабувати програму на територію всієї України.

«Моршинська» і «Зелена Торба» закликають сортувати пластик

«На початку року ми оновили дизайн «Моршинської». Нова пляшка стала не лише більш стильною і зручною, а й містить на 15% менше пластику. Наступним кроком для нас став запуск проєкту “Зелена торба”, мета якого допомогти нашим споживачам легко й без зайвих зусиль сортувати пластикові пляшки та віддавати їх у переробку. Потрібне лише бажання дбати про довкілля та готовність сортувати»,  —  підкреслив Анатолій Гордєєв, директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine.

Як замовити «Зелену торбу»?

Разом із покупкою води на сайті MyWatershop.ua важливо додати до замовлення «Зелену торбу» — спеціальну сітку для сортування пластикових пляшок. Під час наступної доставки води експедитор забирає «торбу» та видає нову на заміну, за умови, що вона заповнена не менш ніж на ⅔. Одна сітка вміщує близько 40-60 стиснутих пляшок 1.5 л.

«Моршинська» і «Зелена Торба» закликають сортувати пластик

Підготувати пляшку дуже просто. Необхідно вилити рідину, стиснути пляшку, не знімаючи етикетки, одягнути ковпачок та покласти в «Зелену торбу». 

На сайті zapryrodu.morshynska.ua можна отримати більш детальну інформацію про проєкт, дізнатися про різновиди пластику та ознайомитись з інтерактивною картою прийому пластику.


Кейс: команда Fedoriv Agency розробила креативну концепцію і запустила нову іміджеву кампанію для бренду «Моршинська».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.