«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» —  сервіс зі збору та переробки пластикових пляшок від напоїв з маркуванням PET1. Проєкт стартує в Києві та Одесі, але улюблений бренд українців «Моршинська» планує масштабувати програму на територію всієї України.

«Моршинська» і «Зелена Торба» закликають сортувати пластик

«На початку року ми оновили дизайн «Моршинської». Нова пляшка стала не лише більш стильною і зручною, а й містить на 15% менше пластику. Наступним кроком для нас став запуск проєкту “Зелена торба”, мета якого допомогти нашим споживачам легко й без зайвих зусиль сортувати пластикові пляшки та віддавати їх у переробку. Потрібне лише бажання дбати про довкілля та готовність сортувати»,  —  підкреслив Анатолій Гордєєв, директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine.

Як замовити «Зелену торбу»?

Разом із покупкою води на сайті MyWatershop.ua важливо додати до замовлення «Зелену торбу» — спеціальну сітку для сортування пластикових пляшок. Під час наступної доставки води експедитор забирає «торбу» та видає нову на заміну, за умови, що вона заповнена не менш ніж на ⅔. Одна сітка вміщує близько 40-60 стиснутих пляшок 1.5 л.

«Моршинська» і «Зелена Торба» закликають сортувати пластик

Підготувати пляшку дуже просто. Необхідно вилити рідину, стиснути пляшку, не знімаючи етикетки, одягнути ковпачок та покласти в «Зелену торбу». 

На сайті zapryrodu.morshynska.ua можна отримати більш детальну інформацію про проєкт, дізнатися про різновиди пластику та ознайомитись з інтерактивною картою прийому пластику.


Кейс: команда Fedoriv Agency розробила креативну концепцію і запустила нову іміджеву кампанію для бренду «Моршинська».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...