• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Гумор проти наркотиків: австралійські креативники показують, хто про що бреше

12 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно агенція 303 MullenLowe випустила доволі іронічне анімаційне відео для австралійської організації Drug Aware, яке застосувало гумор для боротьби проти наркотиків. Метою цієї кампанії було донести до молоді у віці 15–24 років те просте послання, що насправді більшість їх однолітків наркотики не вживають.

Кумедне музичне відео відштовхується від концепції «маленької білої брехні». Її впродовж життя всі розказують усім, як діти, так і дорослі, щоб зберегти обличчя, опинившись у незручній ситуації. Коли ж мова заходить про наркотики, виявляється, що переважна більшість молоді їх не вживає, навіть якщо каже, що так, щоб вписатися в компанію. Тобто це «відчуття ліктя» є здебільшого хибним.

Річард Берні, виконавчий креативний директор 303 MullenLowe, пояснює: «Кожна маленька біла брехня багато чого за собою ховає. Це й робить нашу кампанію цікавою – вона кумедна, бо так воно все і відбувається насправді. Тому ця ідея відчиняє перед нами двері і робить наші слова достатньо переконливими, щоб молодь повірила нам, коли ми запевняємо, що більшість з них наркотики не вживає».

Креативна команда чимало попрацювала над сценарієм відео. Вона включила до нього культурні моменти та знайомі багатьом анекдоти з життя, щоб цей гумор проти наркотиків був орієнтованим на молодь і дійсно міг її розсмішити.

Шарней Занотті, речниця Drug Aware, зазначила: «Кампанія «Маленька біла брехня» кидає виклик типовій хибній думці, що більшість молоді вживає наркотики. Адже для декого ці роздуті хибні уявлення зрештою стають пророцтвом, яке саме себе справджує. Тобто з тих, хто спробували наркотики, багато хто зробили це тому, що так, мовляв, «роблять усі». Хоча насправді, як пояснює наша кампанія, це далеко не так».

Джерело


Читайте також:

Соціальний проєкт агенції MEX a member of Havas, який пропонував українській молоді стрибки з парашутом замість наркотиків.

Химерний кліп, де мозок тікає з черепа і робить ручкою своєму безвідповідальному власникові, закликаючи глядачів понад усе уникати наркотиків.

Теги: анімаціягуморздоров'ясоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.