Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді.

Завдання соціальної рекламної кампанії — показати молодим людям альтернативний спосіб отримання гострих відчуттів та яскравих вражень, відкрити для них нові горизонти. А також промотувати Авіаційно-космічний центр Київського палацу дітей та юнацтва як навчальний центр, що володіє унікальним обладнанням та надає безкоштовне навчання.

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Кампанія тривала 1 вересня по 1 жовтня 2019 року. В рамках кампанії команда MEX a member of Havas створила 50 графіті з рекламою спеціально створеного Телеграм-каналу @TryBlueSky. Графіті були нанесені поверх Телеграм-каналів драг-дилерів з фокусом на найбільш неблагополучні райони Києва. Через Телеграм-канал під виглядом «закладок» було розповсюджено 200 флаєрів на безкоштовний перший стрибок з парашутом — таким же способом, яким розповсюджуються наркотики.

За результатом рекламної кампанії 87 підлітків скористалися правом безкоштовного стрибка з парашутом, а 33 з них стали слухачами Авіаційно-космічного центру.

Робота отримала 18 нагород на цьогорічному Ukrainian Creative Awards, у тому числі Best of Contest та чотири золота. Завдяки цьому проєкту команда агенції посіла 3-тє місце у цьогорічному Рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України.


До Дня захисту дітей, який увесь світ щорічно відзначає 1 червня, ми зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Проекції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проекції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Дерева теж можуть бути біженцями, як показує кампанія про захист лісів Амазонії

Одна з місцевих рослин – дерево ятоба – наразі шукає прихистку в посольствах інших країн, оскільки на батьківщині її життя опинилося під загрозою.

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.