Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді.

Завдання соціальної рекламної кампанії — показати молодим людям альтернативний спосіб отримання гострих відчуттів та яскравих вражень, відкрити для них нові горизонти. А також промотувати Авіаційно-космічний центр Київського палацу дітей та юнацтва як навчальний центр, що володіє унікальним обладнанням та надає безкоштовне навчання.

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Кампанія тривала 1 вересня по 1 жовтня 2019 року. В рамках кампанії команда MEX a member of Havas створила 50 графіті з рекламою спеціально створеного Телеграм-каналу @TryBlueSky. Графіті були нанесені поверх Телеграм-каналів драг-дилерів з фокусом на найбільш неблагополучні райони Києва. Через Телеграм-канал під виглядом «закладок» було розповсюджено 200 флаєрів на безкоштовний перший стрибок з парашутом — таким же способом, яким розповсюджуються наркотики.

За результатом рекламної кампанії 87 підлітків скористалися правом безкоштовного стрибка з парашутом, а 33 з них стали слухачами Авіаційно-космічного центру.

Робота отримала 18 нагород на цьогорічному Ukrainian Creative Awards, у тому числі Best of Contest та чотири золота. Завдяки цьому проєкту команда агенції посіла 3-тє місце у цьогорічному Рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України.


До Дня захисту дітей, який увесь світ щорічно відзначає 1 червня, ми зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Reebok, DreamWorks Animation і Universal Brand Development об’єдналися, щоб створити колекцію Reebok і Кунг-фу Панда, про яку точно будуть складати ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

Науковий підхід до дизайну: гнута тарілка заохочує дітей їсти овочі

Елегантна посудина Helping Plate аж ніяк не схожа на звичні яскраві пластикові тарілочки для дітей. «Доросла» тарілка спонукатиме їсти «як дорослі».

Боб чи не Боб? або Навіщо бельгійська поліція видає брелоки п’яним водіям

Людей на ім’я Боб у Бельгії вистачає. Але там це не просто ім’я. Це ще й символ тієї однієї тверезої людини на всю компанію, кому потім за кермо сідати.

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...