Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді.

Завдання соціальної рекламної кампанії — показати молодим людям альтернативний спосіб отримання гострих відчуттів та яскравих вражень, відкрити для них нові горизонти. А також промотувати Авіаційно-космічний центр Київського палацу дітей та юнацтва як навчальний центр, що володіє унікальним обладнанням та надає безкоштовне навчання.

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Кампанія тривала 1 вересня по 1 жовтня 2019 року. В рамках кампанії команда MEX a member of Havas створила 50 графіті з рекламою спеціально створеного Телеграм-каналу @TryBlueSky. Графіті були нанесені поверх Телеграм-каналів драг-дилерів з фокусом на найбільш неблагополучні райони Києва. Через Телеграм-канал під виглядом «закладок» було розповсюджено 200 флаєрів на безкоштовний перший стрибок з парашутом — таким же способом, яким розповсюджуються наркотики.

За результатом рекламної кампанії 87 підлітків скористалися правом безкоштовного стрибка з парашутом, а 33 з них стали слухачами Авіаційно-космічного центру.

Робота отримала 18 нагород на цьогорічному Ukrainian Creative Awards, у тому числі Best of Contest та чотири золота. Завдяки цьому проєкту команда агенції посіла 3-тє місце у цьогорічному Рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України.


До Дня захисту дітей, який увесь світ щорічно відзначає 1 червня, ми зібрали глобальні соціальні кампанії, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці дітей до цькування в інтернеті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль Cannes Lions 2021 року буде лише цифровим

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосилив, що фестиваль цього року буде лише в Інтернеті, відмовившись від свого січневого оголошення ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.