Розбір брифу та стратегій переможців міжнародного YMC 2019

Цього року в Україні вперше пройде конкурс молодих маркетологів Young Lions Marketers Competition 2020. І як часто буває із чимось новим та незвіданим, разом із анонсом конкурсу з’явилися запитання щодо механіки та правил участі.

Найпоширеніше запитання: чи можуть брати участь у конкурсі стратеги, аккаунт-менеджери із агенцій?

Відповідно до офіційних правил конкурсів Cannes Lions, у YMC можуть брати участь лише штатні співробітники відділу маркетингу компаній та брендів. 

Нагадуємо, що для представників агенцій до 16 червня 2020 р. включно триває реєстрація на конкурс молодих креаторів YLC Ukraine 2020/2021 в категорії PRINT, DESIGN, FILM. 

Наступне важливе запитання: чого ж саме очікують від учасників конкурсу?

Задачею команди-конкурсантів YMC є розробка стратегії за брифом від некомерційної організації. Команда за 24 години опрацьовує бриф та готує коротку презентацію на 10 слайдів зі своєю стратегією. В документі важливо продемонструвати, як можна інтегрувати ваші рішення за брифом у комунікаційний мікс вашого бренду. 

Пропонуємо ознайомитися із брифом міжнародного конкурсу YMC в Каннах, над яким працювали учасники у 2019 році. 

Бриф надано неприбутковою організацією Room to Read, ключовою діяльністю якої є розробка освітніх проєктів і програм для підвищення грамотності та освіченості вчителів та учнів у країнах із високим рівнем бідності. Окремою програмою організації є освітня програма для дівчат, яка підтримує гендерну рівність вже у старших класах та мотивує дівчат продовжувати навчання.

Організація переконана, що якісна та доступна освіта по всьому світу здатна вирішити більшість глобальних проблем (включно із кліматичними катастрофами та проблемою бідності). І саме цей меседж маркетологи намагались інтегрувати в поточну стратегію бренду.

Детальний бриф за посиланням.

«Young Lions Marketers Competition передусім про рішення, а не про змагання. Хоча стати кращою маркетинг-командою віком до 30-ти — приємно. Тим більше, якщо це буде міжнародна відзнака. Але в цьому конкурсі надважливо запропонувати вирішення проблеми за брифом і максимально сконцентруватись на реалістичності інтеграції цих рішень зі своїм брендом. Хто знає, можливо, ваші ідеї виявляться настільки дієвими, що з’явиться потреба у їх втіленні в реальному житті», — зазначає Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, Голова правління Асоціації Креативних Індустрій України CIAU.

Посилання на презентації робіт-переможців YMC 2019 в Каннах:

У подальшому організатори продовжать анонсувати найважливіші новини конкурсу. Якщо у вас виникають запитання щодо участі в YMC, надсилайте їх на [email protected].  

Реєстрація до участі у Young Lions Marketers Competition відкрита до 16 червня 2020 року включно на сайті.

YMC Ukraine 2020

Також нагадуємо, що локальний конкурс Young Lions Competitions Ukraine представив склад міжнародного журі. А Асоціація креативних індустрій України (CIAU) анонсувала створення комітету молодих креаторів Young Creatives Committee.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...