• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

LIONS Live: першопроходець у сфері VR та AR спрогнозував майбутнє сторітелінгу

26 Червня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A

Group of friends using new technology playing on vr glasses indoor – virtual augmented reality with people having fun together

Share on FacebookShare on Twitter

Багато хто зазначав, що в той час, як діджитал-реклама переживає злет, креативний сторітелінг відступає на другий план. Але директор з інновацій в Unity Technologies та першопроходець у сфері VR та AR Тоні Парізі (Tony Parisi) переконаний: імерсивні технології — ось що приведе сторітелінг до відродження. І все це відкриває перед маркетологами неймовірні перспективи в найближчі роки. Ці тренди обіцяють у довгостроковій перспективі разючі зміни та справжній переворот у тому, як рекламісти розповідають свої історії.

Соціальні платформи, такі як TikTok та Snapchat, переосмислили сам підхід до комунікації, зробивши акцент на користувачах та їх самовираженню в ігровій формі. Зокрема, в Snapchat користувачі щодня 100 мільйонів раз звертаються до AR-технологій. А, наприклад, ігри типу Fortnite перестали бути просто іграми і перетворилися на розважальну платформу, куди приходять мільйони людей заради таких нових видів розваг, як, скажімо, віртуальні концерти.

Тепер у креаторів з’явилася можливість розповідати свої історії так, як це ще кілька років тому було взагалі неможливо.

А це означає, що принципи взаємодії зі споживачами стрімко еволюціонують і для маркетологів настав час оновити свій репертуар, щоб задовольнити нові потреби аудиторії. Бренди, які задіють у своєму сторітелінгу VR та AR, мають усі шанси випередити конкурентів впродовж наступного десятиліття.

Ось три прогнози на найближче майбутнє, які Тоні Парізі зробив, спираючись на свій досвід у сфері VR та AR.

Бренди, які опанують імерсивні технології протягом наступних 5-ти років, до кінця десятиліття за прибутковістю опиняться у верхніх 25% своєї категорії

Не за горами той день, коли абсолютно всі товари матимуть свою 3D-модель, тобто у них будуть цифрові двійники і споживачі взаємодіятимуть із точною віртуальною копією товару, який вони хотіли б придбати. Бренди не повинні впустити цей момент. Уявіть, що в наш час e-commerce-сайт містить лише текст без 2D-зображень продукції. Це ж нонсенс! Але мине років 5 і те саме стосуватиметься вже 3D.

До речі, за даними, зібраними Shopify, споживачі, які взаємодіють з тривимірними моделями товарів, у 2,5 рази частіше дійсно купують те, що вони роздивлялися.

Величезні торгові центри у 2030 році перестануть бути магазинами. Натомість вони перетворяться на демонстраційні зали, покликані показати та прорекламувати продукцію

Вони стануть центрами не торгівлі, а маркетингу, і міститимуть велетенські каталоги товарів у 3D. Звісно, там залишатимуться деякі продукти, які можна помацати. Та й працівники залу нікуди не щезнуть і будуть і надалі готові відповісти на запитання споживачів. Але сам мерчандайзинг буде практично повністю віртуальним: екрани на всю стіну, планшети, VR та AR.

Ми вже зараз можемо спостерігати такі тенденції у продажу меблів чи одягу. А згодом це стане нормою для всіх.

Під час різноманітних заходів до 50% аудиторії будуть присутніми віртуально

Спорт, шоу-бізнес, конференції та концерти переїдуть на імерсивні онлайн-платформи. А віртуальні майданчики, в свою чергу, зможуть запропонувати маркетологам набагато більше можливостей для стратегічно продуманого розміщення реклами товарів.

Тут слід зазначити, що після пандемії щонайменше 52% запланованих публічних заходів пропонуватимуть принаймні частину свого контенту в цифровому вигляді.

Деякі ентузіасти навіть стверджують, що VR та AR вже через 3 роки стануть такими ж широковживаними, як зараз інтернет. Втім, оце твердження Тоні Парізі називає дещо поквапливим, адже у багатьох куточках світу знадобиться певний час, на те, щоб такі технології почали застосовуватися широким загалом.

Джерело

Теги: ARcannes lionsLions LiveVRвіртуальна реальністьтехнологіїфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.