• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

LIONS Live: першопроходець у сфері VR та AR спрогнозував майбутнє сторітелінгу

26 Червня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A

Group of friends using new technology playing on vr glasses indoor – virtual augmented reality with people having fun together

Share on FacebookShare on Twitter

Багато хто зазначав, що в той час, як діджитал-реклама переживає злет, креативний сторітелінг відступає на другий план. Але директор з інновацій в Unity Technologies та першопроходець у сфері VR та AR Тоні Парізі (Tony Parisi) переконаний: імерсивні технології — ось що приведе сторітелінг до відродження. І все це відкриває перед маркетологами неймовірні перспективи в найближчі роки. Ці тренди обіцяють у довгостроковій перспективі разючі зміни та справжній переворот у тому, як рекламісти розповідають свої історії.

Соціальні платформи, такі як TikTok та Snapchat, переосмислили сам підхід до комунікації, зробивши акцент на користувачах та їх самовираженню в ігровій формі. Зокрема, в Snapchat користувачі щодня 100 мільйонів раз звертаються до AR-технологій. А, наприклад, ігри типу Fortnite перестали бути просто іграми і перетворилися на розважальну платформу, куди приходять мільйони людей заради таких нових видів розваг, як, скажімо, віртуальні концерти.

Тепер у креаторів з’явилася можливість розповідати свої історії так, як це ще кілька років тому було взагалі неможливо.

А це означає, що принципи взаємодії зі споживачами стрімко еволюціонують і для маркетологів настав час оновити свій репертуар, щоб задовольнити нові потреби аудиторії. Бренди, які задіють у своєму сторітелінгу VR та AR, мають усі шанси випередити конкурентів впродовж наступного десятиліття.

Ось три прогнози на найближче майбутнє, які Тоні Парізі зробив, спираючись на свій досвід у сфері VR та AR.

Бренди, які опанують імерсивні технології протягом наступних 5-ти років, до кінця десятиліття за прибутковістю опиняться у верхніх 25% своєї категорії

Не за горами той день, коли абсолютно всі товари матимуть свою 3D-модель, тобто у них будуть цифрові двійники і споживачі взаємодіятимуть із точною віртуальною копією товару, який вони хотіли б придбати. Бренди не повинні впустити цей момент. Уявіть, що в наш час e-commerce-сайт містить лише текст без 2D-зображень продукції. Це ж нонсенс! Але мине років 5 і те саме стосуватиметься вже 3D.

До речі, за даними, зібраними Shopify, споживачі, які взаємодіють з тривимірними моделями товарів, у 2,5 рази частіше дійсно купують те, що вони роздивлялися.

Величезні торгові центри у 2030 році перестануть бути магазинами. Натомість вони перетворяться на демонстраційні зали, покликані показати та прорекламувати продукцію

Вони стануть центрами не торгівлі, а маркетингу, і міститимуть велетенські каталоги товарів у 3D. Звісно, там залишатимуться деякі продукти, які можна помацати. Та й працівники залу нікуди не щезнуть і будуть і надалі готові відповісти на запитання споживачів. Але сам мерчандайзинг буде практично повністю віртуальним: екрани на всю стіну, планшети, VR та AR.

Ми вже зараз можемо спостерігати такі тенденції у продажу меблів чи одягу. А згодом це стане нормою для всіх.

Під час різноманітних заходів до 50% аудиторії будуть присутніми віртуально

Спорт, шоу-бізнес, конференції та концерти переїдуть на імерсивні онлайн-платформи. А віртуальні майданчики, в свою чергу, зможуть запропонувати маркетологам набагато більше можливостей для стратегічно продуманого розміщення реклами товарів.

Тут слід зазначити, що після пандемії щонайменше 52% запланованих публічних заходів пропонуватимуть принаймні частину свого контенту в цифровому вигляді.

Деякі ентузіасти навіть стверджують, що VR та AR вже через 3 роки стануть такими ж широковживаними, як зараз інтернет. Втім, оце твердження Тоні Парізі називає дещо поквапливим, адже у багатьох куточках світу знадобиться певний час, на те, щоб такі технології почали застосовуватися широким загалом.

Джерело

Теги: ARcannes lionsLions LiveVRвіртуальна реальністьтехнологіїфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.