ТМ «Львівське» разом з 1+1 об’єдналися заради боротьби із COVID-19

3-го травня за підтримки ТМ «Львівське» на телеканалі 1+1 зірки українського шоу-бізнесу співатимуть заради життя. Метою національного музичного марафону «Ти не один» є збір коштів на засоби індивідуального захисту для лікарів.

Щоб допомогти країні у боротьбі з пандемією COVID-19, 3-го травня у прайм-таймі відомі виконавці та гурти — MONATIK, Тіна Кароль, Оля Полякова, Время и Стекло, ПТП, NK та інші — співатимуть із власних домівок на знак вдячності лікарям, які борються з пандемією.

ТМ «Львівське» долучається до ініціативи, оскільки єднання довкола спільних цінностей також означає єднання довкола спільних викликів. Шляхом надсилання SMS-повідомлень на номер 88001* впродовж концерту та до 8-го травня глядачі зможуть підтримати збір коштів на засоби індивідуального захисту для лікарів медичних центрів  всієї країни. 

ТМ «Львівське» підтримує проєкт, що має на меті значно більше ніж звичайний виступ популярних виконавців. Єднаючись із улюбленою музикою, у цей складний момент українці зможуть відчути себе на одному великому концерті та зробити внесок у спільну боротьбу з пандемією COVID-19.

«Львівське» разом з 1+1 об’єдналися заради боротьби із COVID-19

Разом із відомими українцями, телеведучими 1+1 та улюбленими музикантами України, які також підтримали проект, ТМ «Львівське» закликає своїх поціновувачів не залишатися осторонь. Єдність — це взаємна підтримка, вдячність і радість багатьох людей, і саме вона допомагає у складні часи.

В тему:

  • Havas Engage у партнерстві з благодійним фондом «Карітас» анонсував проєкт «КарантинБезДому» і запуск зіркового флешмобу #Слухайвдома заради тих, хто не має дому.
  • Prom.ua разом з Banda зняли зворушливий ролик, щоб підтримати та подякувати всім домашнім працівникам і підприємцям. Усім, хто продовжує працювати та не дає Україні зупинитися.
  • У пошуках правди. Saatchi&Saatchi створили проєкт для міста-привида Поліське. Автори проєкту збирали правду шматочок за шматочком, щоб про неї міг дізнатись кожний.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.

На що схожа твоя любов до діджиталу: тест до Дня закоханих від агенції VIVID та Admixer Advertising

Команди агенції VIVID разом з Admixer Advertising спеціально до Дня закоханих вирішили подарувати всім заряд чудового настрою та безліч позитивних ...

Які кампанії здобували Glass Lions на «Каннських Левах» за час існування цієї категорії

Ось які кампанії здобували Glass Lions на «Каннських Левах», мацаючи огірки, дражнячи биків та нормалізуючи червону кров у рекламі.