ТМ «Львівське» разом з 1+1 об’єдналися заради боротьби із COVID-19

3-го травня за підтримки ТМ «Львівське» на телеканалі 1+1 зірки українського шоу-бізнесу співатимуть заради життя. Метою національного музичного марафону «Ти не один» є збір коштів на засоби індивідуального захисту для лікарів.

Щоб допомогти країні у боротьбі з пандемією COVID-19, 3-го травня у прайм-таймі відомі виконавці та гурти — MONATIK, Тіна Кароль, Оля Полякова, Время и Стекло, ПТП, NK та інші — співатимуть із власних домівок на знак вдячності лікарям, які борються з пандемією.

ТМ «Львівське» долучається до ініціативи, оскільки єднання довкола спільних цінностей також означає єднання довкола спільних викликів. Шляхом надсилання SMS-повідомлень на номер 88001* впродовж концерту та до 8-го травня глядачі зможуть підтримати збір коштів на засоби індивідуального захисту для лікарів медичних центрів  всієї країни. 

ТМ «Львівське» підтримує проєкт, що має на меті значно більше ніж звичайний виступ популярних виконавців. Єднаючись із улюбленою музикою, у цей складний момент українці зможуть відчути себе на одному великому концерті та зробити внесок у спільну боротьбу з пандемією COVID-19.

«Львівське» разом з 1+1 об’єдналися заради боротьби із COVID-19

Разом із відомими українцями, телеведучими 1+1 та улюбленими музикантами України, які також підтримали проект, ТМ «Львівське» закликає своїх поціновувачів не залишатися осторонь. Єдність — це взаємна підтримка, вдячність і радість багатьох людей, і саме вона допомагає у складні часи.

В тему:

  • Havas Engage у партнерстві з благодійним фондом «Карітас» анонсував проєкт «КарантинБезДому» і запуск зіркового флешмобу #Слухайвдома заради тих, хто не має дому.
  • Prom.ua разом з Banda зняли зворушливий ролик, щоб підтримати та подякувати всім домашнім працівникам і підприємцям. Усім, хто продовжує працювати та не дає Україні зупинитися.
  • У пошуках правди. Saatchi&Saatchi створили проєкт для міста-привида Поліське. Автори проєкту збирали правду шматочок за шматочком, щоб про неї міг дізнатись кожний.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

Страшенний вибір. Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з ...