Havas Engage анонсує серію онлайн-концертів для допомоги безпритульним

Агентство маркетингових сервісів Havas Engage у партнерстві з благодійним фондом «Карітас» анонсує проєкт «КарантинБезДому» і запуск зіркового флешмобу #Слухайвдома заради тих, хто не має дому. Отримані кошти благодійний фонд «Карітас України», одна з найбільших неприбуткових організацій, яка підтримує безпритульних в Україні, розподілить між 12 центрами, де є безкоштовні їдальні для безпритульних. Окрім цього, будуть придбані ліки та необхідні предмети захисту — маски та санітайзери.

«У той час, коли найважливішим меседжем у всьому світі для боротьби з пандемією COVID-19 є «залишайся вдома», найменш соціально захищена категорія людей, безпритульні, цих домівок не має. В умовах карантину діяльність соціальних їдалень та виїзних кухонь обмежена і бездомним все важче дістати їжу. Найменше, чого б хотілося в цей час, — це бути на вулиці спорожнілого міста. Ми усвідомлюємо, як важливо зараз допомагати лікарям, малому та середньому бізнесу, людям похилого віку, які знаходяться в зоні ризику. Водночас ми розуміємо важливість підтримки тих, хто наразі не має власного дому і дуже потребує нашої уваги», — Володимир Зборовський, Managing Director Havas Engage. 

Збір коштів відбуватиметься протягом усього проєкту. На офіційній сторінці «КарантинБезДому» всі, хто бажає долучитись до благодійної ініціативи, можуть дізнатись більше інформації про проєкт, реквізити для внесків та слідкувати за анонсами концертів. 

«Вулична музика об’єднує людей у всьому світі. Цьому навіть присвячені цілі музичні фестивалі. Саме завдяки музиці ми хочемо об’єднати людей онлайн, привернути увагу до проблеми й разом зробити добру справу. Ми закликаємо небайдужих українських артистів, наших партнерів та бренди приєднатися до проекту «КарантинБезДому», адже чим більше нас буде, тим більше шансів, що ми досягнемо своєї мети і зберемо 1 млн грн на потреби безпритульних»,  —  Уляна Антипенко, Event Director Havas Engage. 

Найближчим часом команда проекту анонсує дату та час першої трансляції, а також імена зірок, що погодились підтримати ініціативу. До проєкту вже долучились музиканти «Один в каное», чия пісня «У мене немає дому» стане офіційним треком проєкту. 

«На жаль, зараз ми не маємо змоги зібратись командою та зіграти онлайн-концерт, тому що всі роз’їхались по своїх домівках. Але ми раді підтримати такий важливий проєкт нашою піснею «У мене немає дому» та закликаємо усіх приєднатись та допомогти зібрати необхідну суму», — Ірина Швайдак, солістка гурту «Один в каное».

Havas Engage анонсує серію онлайн-концертів для допомоги безпритульним

Читайте також: На підтримку медіа про дизайн telegraf.design креативники створили соціальний відеоролик та принти.

А в ролику, який складається з користувацього відео, Apple показала, як представники креативних індустрій працюють під час самоізоляції та як їм у цьому допомагає креативність.


ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд «Природне Джерело» та «ДонорUA» запускають спільний соціальний проєкт «Крапля до краплі»

Кров – це рідина, без якої неможливе функціонування людського організму. Донорська кров, як і питна вода, необхідна для всебічної підтримки ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...