Havas Engage анонсує серію онлайн-концертів для допомоги безпритульним

Агентство маркетингових сервісів Havas Engage у партнерстві з благодійним фондом «Карітас» анонсує проєкт «КарантинБезДому» і запуск зіркового флешмобу #Слухайвдома заради тих, хто не має дому. Отримані кошти благодійний фонд «Карітас України», одна з найбільших неприбуткових організацій, яка підтримує безпритульних в Україні, розподілить між 12 центрами, де є безкоштовні їдальні для безпритульних. Окрім цього, будуть придбані ліки та необхідні предмети захисту — маски та санітайзери.

«У той час, коли найважливішим меседжем у всьому світі для боротьби з пандемією COVID-19 є «залишайся вдома», найменш соціально захищена категорія людей, безпритульні, цих домівок не має. В умовах карантину діяльність соціальних їдалень та виїзних кухонь обмежена і бездомним все важче дістати їжу. Найменше, чого б хотілося в цей час, — це бути на вулиці спорожнілого міста. Ми усвідомлюємо, як важливо зараз допомагати лікарям, малому та середньому бізнесу, людям похилого віку, які знаходяться в зоні ризику. Водночас ми розуміємо важливість підтримки тих, хто наразі не має власного дому і дуже потребує нашої уваги», — Володимир Зборовський, Managing Director Havas Engage. 

Збір коштів відбуватиметься протягом усього проєкту. На офіційній сторінці «КарантинБезДому» всі, хто бажає долучитись до благодійної ініціативи, можуть дізнатись більше інформації про проєкт, реквізити для внесків та слідкувати за анонсами концертів. 

«Вулична музика об’єднує людей у всьому світі. Цьому навіть присвячені цілі музичні фестивалі. Саме завдяки музиці ми хочемо об’єднати людей онлайн, привернути увагу до проблеми й разом зробити добру справу. Ми закликаємо небайдужих українських артистів, наших партнерів та бренди приєднатися до проекту «КарантинБезДому», адже чим більше нас буде, тим більше шансів, що ми досягнемо своєї мети і зберемо 1 млн грн на потреби безпритульних»,  —  Уляна Антипенко, Event Director Havas Engage. 

Найближчим часом команда проекту анонсує дату та час першої трансляції, а також імена зірок, що погодились підтримати ініціативу. До проєкту вже долучились музиканти «Один в каное», чия пісня «У мене немає дому» стане офіційним треком проєкту. 

«На жаль, зараз ми не маємо змоги зібратись командою та зіграти онлайн-концерт, тому що всі роз’їхались по своїх домівках. Але ми раді підтримати такий важливий проєкт нашою піснею «У мене немає дому» та закликаємо усіх приєднатись та допомогти зібрати необхідну суму», — Ірина Швайдак, солістка гурту «Один в каное».

Havas Engage анонсує серію онлайн-концертів для допомоги безпритульним

Читайте також: На підтримку медіа про дизайн telegraf.design креативники створили соціальний відеоролик та принти.

А в ролику, який складається з користувацього відео, Apple показала, як представники креативних індустрій працюють під час самоізоляції та як їм у цьому допомагає креативність.


ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

Британська компанія Moodbeam розробила гаджет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу гаджету потрібно натиснути одну ...

Reactor.ua та TABASCO готують реліз платформи, котра полегшить життя стартапам

Грамотно складена PitchDeck-презентація допомагає стартапу знайти партнерів та інвесторів. Щоб зекономити час та ресурси технологічних команд, Reactor.ua та креативне агентство ...