Havas Engage анонсує серію онлайн-концертів для допомоги безпритульним

Агентство маркетингових сервісів Havas Engage у партнерстві з благодійним фондом «Карітас» анонсує проєкт «КарантинБезДому» і запуск зіркового флешмобу #Слухайвдома заради тих, хто не має дому. Отримані кошти благодійний фонд «Карітас України», одна з найбільших неприбуткових організацій, яка підтримує безпритульних в Україні, розподілить між 12 центрами, де є безкоштовні їдальні для безпритульних. Окрім цього, будуть придбані ліки та необхідні предмети захисту — маски та санітайзери.

«У той час, коли найважливішим меседжем у всьому світі для боротьби з пандемією COVID-19 є «залишайся вдома», найменш соціально захищена категорія людей, безпритульні, цих домівок не має. В умовах карантину діяльність соціальних їдалень та виїзних кухонь обмежена і бездомним все важче дістати їжу. Найменше, чого б хотілося в цей час, — це бути на вулиці спорожнілого міста. Ми усвідомлюємо, як важливо зараз допомагати лікарям, малому та середньому бізнесу, людям похилого віку, які знаходяться в зоні ризику. Водночас ми розуміємо важливість підтримки тих, хто наразі не має власного дому і дуже потребує нашої уваги», — Володимир Зборовський, Managing Director Havas Engage. 

Збір коштів відбуватиметься протягом усього проєкту. На офіційній сторінці «КарантинБезДому» всі, хто бажає долучитись до благодійної ініціативи, можуть дізнатись більше інформації про проєкт, реквізити для внесків та слідкувати за анонсами концертів. 

«Вулична музика об’єднує людей у всьому світі. Цьому навіть присвячені цілі музичні фестивалі. Саме завдяки музиці ми хочемо об’єднати людей онлайн, привернути увагу до проблеми й разом зробити добру справу. Ми закликаємо небайдужих українських артистів, наших партнерів та бренди приєднатися до проекту «КарантинБезДому», адже чим більше нас буде, тим більше шансів, що ми досягнемо своєї мети і зберемо 1 млн грн на потреби безпритульних»,  —  Уляна Антипенко, Event Director Havas Engage. 

Найближчим часом команда проекту анонсує дату та час першої трансляції, а також імена зірок, що погодились підтримати ініціативу. До проєкту вже долучились музиканти «Один в каное», чия пісня «У мене немає дому» стане офіційним треком проєкту. 

«На жаль, зараз ми не маємо змоги зібратись командою та зіграти онлайн-концерт, тому що всі роз’їхались по своїх домівках. Але ми раді підтримати такий важливий проєкт нашою піснею «У мене немає дому» та закликаємо усіх приєднатись та допомогти зібрати необхідну суму», — Ірина Швайдак, солістка гурту «Один в каное».

Havas Engage анонсує серію онлайн-концертів для допомоги безпритульним

Читайте також: На підтримку медіа про дизайн telegraf.design креативники створили соціальний відеоролик та принти.

А в ролику, який складається з користувацього відео, Apple показала, як представники креативних індустрій працюють під час самоізоляції та як їм у цьому допомагає креативність.


ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...