Бренд UNIQLO візуалізує температуру тіла та перетворює її на мистецтво

Японська мережа одягу UNIQLO запустила нову глобальну кампанію для своєї лінійки термобілизни HEATTECH. Для того, щоб показати її функціональність, тобто поглинання вологи та зберігання тепла, кампанія використала технологію ThermoArt. У такий спосіб UNIQLO візуалізує температуру тіла. Проморолик до кампанії демонструє, як вперше у світі цифрового мистецтва термографію в реальному часі було використано як ще одну форму динамічного творчого самовираження.

Оскільки температура тіла – один з найпоширеніших способів раннього виявлення зараження COVID-19, термографічні зображення тепер практично повсюди міцно асоціюються з чимось сумним та негативним. Відштовхнувшись від цього спостереження, креативна команда агенції TBWA\Hakuhodo та студії медіадизайну Rhizomatiks вирішила натомість створити за допомогою тієї ж таки термографії в реальному часі щось позитивне – контент, який «зігрівав би тіло й душу». Водночас інфрачервона мапа людського тіла була використана для демонстрації продукції HEATTECH, щоб донести до глядачів необхідність утеплити себе, готуючись до зими.

Ця креативна кампанія має на меті трохи підбадьорити (і зігріти) світ, на який зараз, у розпал пандемії, чекає непроста зима. Кампанія є результатом співпраці програміста Дайто Манабе (Daito Manabe), художника Рейвена Квока (Raven Kwok) та співачки Акіні Джин (Akini Jing).

Як це зробили

Технологія ThermoArt, за допомогою якої UNIQLO візуалізує температуру тіла, використовує три камери. Перша – кольорова, яка фіксує те, що бачить людське око. Друга – термальна, яка вловлює інфрачервоне випромінювання. А третя – камера глибини, яка вимірює відстань між об’єктами. На основі розподілу тепла в людському тілі рухи людини та інфрачервоне випромінювання, яке йде від неї, аналізуються і перетворюються на схематичні зображення в реальному часі.

Дайто Манабе, художник, дизайнер, програміст та діджей студії Rhizomatiks, пояснив задум так: «Дані, які отримують з термокамер – це зазвичай просто прісна інформація про інфрачервоне випромінювання тіла, яку використовують, щоб поміряти температуру. Але якщо ці дані не лише фіксувати, а використовувати як вихідний матеріал для створення динамічних та грайливих зображень, звичайний процес вимірювання температури тіла перетворюється на дещо захопливе».

В кампанію також входять відео відомих художників, які експериментують з технологією ThermoArt. А для широкого загалу були створені фільтри з доповненою реальністю для Instagram.

Джерело

Якщо динамічна термографія була використана з творчою метою вперше, то до статичної інфрачервоної фотографії митці вдаються вже деякий час. Наприклад, Паоло Петтіджиані у його фото Дубаю та інших куточків світу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.