Здорове харчування і еко-напрям: нові історії українського малого бізнесу

Продовжуємо публікувати історії українського малого та середнього бізнесу в рамках підтримки акції #ти_мій_антивірус. Нагадаємо, Made in Ukraine запустили соціальну кампанію для підтримки бізнесу, який дуже хоче пережити цю кризу і якому потрібно, щоб якомога більше людей дізнались про нього. Ти також можеш розказати історію свого бізнесу і попасти на сторінки Creativity.ua — просто заповнюй анкету.

В сьогоднішній добірці ви дізнаєтесь історії українського малого бізнесу, який виробляє органічні продукти для здорового харчування, виготовляє натуральні меблі, а також пропонує різні дизайн-послуги.

Здорове харчування

Eat Easy

Історія Тані і Нікіти Ізмайлових, засновників Eat Easy — української компанії цілісного харчування, створеної в 2014 році.

Створюючи бренд, Таня і Нікіта хотіли показати, що корисна їжа може бути смачною і різноманітною. Eat Easy починала свій шлях як компанія, що виробляє тільки індивідуальні раціони, виходячи з вимог кожного клієнта. «Але ми зіткнулися з безліччю труднощів індивідуального підходу і вирішили змінити концепцію ближче до мас-маркету і кожен раціон створюємо для певних цілей — підтримка тонусу свого тіла під час заняттям спорту, підтримка іммунітету та раціон, що допомагає відновити клітини та зберігати молодість організму і шкіри», — пояснюють засновники.

Меню Eat Easy розробляє команда в складі дієтолога разом з фуд-стратегинею і нутриціологинею Настею Голобородько. Всього на виробництві і в штаті Eat Easy працює 80 чоловік. Команда також самостійно створює ряд напоїв, які можна зустріти тільки на виробництвах в середній Азії, на Балі і у деяких китайських виробників: це комбуча, веганський кефір і муншоти (свого роду смузі.

У Eat Easy є власна ритейл мережа to go. Крім локальних магазинів, продукція бренду представлена в Good Wine, Multiplex, Планета Кіно, RE’LUX і в ряді салонів краси. На час карантину команді довелося закрити точки to go і кафе, залишивши тільки дві локації — на Шота Руставелі, 15 та у Good Life, де можна забрати їжу на винос.

Детальніше про проєкт — за посиланням.

Eat Easy

Сімейна Корзина organic&slow food

Історія Тетяни Яблонської, яка заснувала проєкт доставки органічних продуктів «Сімейна Корзина organic&slow food».

Проєкт розпочав свою діяльність у січні 2016 року, коли в одного фермера взимку була органічна зелень: кріп, петрушка, зелена цибуля, м’ята, салат. «І ми захотіли зробити органічну продукцію доступною, формуючи кошики, тобто, набори продуктів, куди входила продукція наших друзів-фермерів, сертифікованих виробників органічної продукції», — розповідає Тетяна.

Сьогодні в проєкті задіяно декілька малих виробників органічної продукції: молочні, м’ясні продукти, яйця, олія, крупи, овочі, зелень, соки, яблука, сезонні ягоди та багато іншого. В команді працює координаторка Людмила Мошковська, яка комунікує з кожним клієнтом та фермером, забезпечує постійний звязок.

Детальніше про проєкт і доставку — за посиланням.

Сімейна Корзина organic&slow food

Еко-напрям: аксесуари та меблі

Меблева фабрика Mobler

Історія Олексія і Тетяни Мещерських, засновників невеликої української меблевої фабрики Mobler.

Mobler — це сімейний бізнес. Команда працює тільки з натуральним деревом — бук, дуб, а також дає гарантію на свої вироби в 3 роки. Фабрика пропонує різні варіанти ліжок для дорослих і дітей: ортопедичні парти, столи, шафи, стелажі, комоди, стільці, тумби, кухні тощо. Доставка меблів безкоштовна.

Більше про проєкт, асортимент та доставку читайте тут.

Меблева фабрика Mobler

Eco Bags

Історія Аліни, засновниці проєкту Eco Bags, який виготовляє багаторазові мішечки (для фруктів, овочів, взуття, косметики, білизни тощо) сіточки, сумки та бавовняні шопери.

«Бренд працює з 2019 року, коли я повернулась з подорожі, яка надихнула мене до змін, тому я започаткувала свою справу, щоб зменшити кількість поліетилену в житі кожного», — розповідає Аліна. В Eco Bags працює невелика команда — всього 3 людини&

Більше дізнавайтесь тут.

Eco Bags

Послуги з дизайну

Genza design

Історія Катерини Гензерської, засновниці Genza design. Компанія пропонує послуги з різних видів дизайну: графічного, предметного, веб та інтерфейс, а також ландшафтного та транспортного. Основні напрямки роботи — графічний дизайн (логоти, фірмові стилі, візитівки, сайти, баннери) та предметний (індивідуально розробляємо дизайн будь-якого необхідного предмету в інтер’єрі та реалізуємо його).

Компанія працює з 2015 року. За словами Катерини, вона започаткувала власну справу, щоб створювати красу навколо для всіх та підтримувати бренди візуальним оформленням. У команді працює до п’яти людей. На постійній основі працюють тато як координатор та мама як голова ландшафтного дизайну. А також декілька графічних дизайнерів на різних проєктах.

Більше інформації — за посиланням.

Genza design

Перший дайджест історій про українських виробників з фокусом на натуральність та хендмейд, можна прочитати тут

У другому ми знайомимось з платформою бебісітерів, HR-компанією, а також цікавими брендами одягу та аксесуарів.

А третій розказує історії українського малого бізнесу різних напрямків: від еко-упаковки з бджолиного воску до хендмейд-бренду, який виготовляє розвиваючі книги та іграшки для дітей.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Які кампанії здобували Glass Lions на «Каннських Левах» за час існування цієї категорії

Ось які кампанії здобували Glass Lions на «Каннських Левах», мацаючи огірки, дражнячи биків та нормалізуючи червону кров у рекламі.

Lego відзначає День безпечного Інтернету і навчає дітей емпатії онлайн

Нова ініціатива Lego навчає дітей емпатії, пояснює їм правила безпеки та заохочує до підтримання дружньої атмосфери онлайн.