Платформа бебісітерів та еко-косметика для домашніх тварин: 5 історій українських МСП

Продовжуємо ділитись історіями українського малого та середнього бізнесу в рамках акції #ти_мій_антивірус. Нагадаємо, Made in Ukraine запустили соціальну кампанію для підтримки МСП, які дуже хочуть пережити цю кризу і яким потрібно, щоб якомога більше людей дізнались про них. 

Перший дайджест, у якому ви дізнаєтесь про українських виробників з фокусом на натуральність та хендмейд, можна прочитати тут.

Сьогоднішній дайджест знайомить нас з платформою бебісітерів, HR-компанією, а також цікавими брендами одягу та аксесуарів. І на додачу – розповідаємо про бренд еко-косметики для тварин.

Послуги

UniSkill

Історія Каті Вольської, засновниці HR-компанії UniSkill.

«Ми допомагаємо людям та компаніям знайти один одного. А саме, компаніям ми допомагаємо розвивати їх бізнес шляхом побудови сильних і вмотивованих команд та налагодження внутрішніх HR-процесів. А тим, хто шукає роботу або планує змінити позицію/компанію/сферу діяльності, ми допомагаємо підійти до цього зважено та зробити перехід максимально якісним», – розповідає Катя.

UniSkill працює з 2017 року. Наразі команда складається з 6 людей. Розуміючи, що зараз – не час витрачати гроші, адже кожен сфокусований на свідомому споживанні та витратах, в UniSkill скоротили вартість послуг на 20-70%.

Також для власників чи керівників бізнесу, які думають над тим, як підготуватися до виходу з кризи, в UniSkill проводять онлайн-консультації з питань управління командою та покращення комунікацій в компанії. А для пошукачів роботи або тих, хто замислюєтеся про зміну позиції, компанії чи сфери діяльності, в UniSkill проводять онлайн-консультації з питань підготовки та розробки стратегії змін у житті в сфері діяльності.

Детальніше – за посиланням.

UniSkill

Babysitter4U

Історія Анни Пліш, співзасновниці Babysitter4U.

Платформа дає можливість знайти та замовити професійного бебісітера, який буде допомогати у зручний для батьків час та спосіб. Також команда Babysitter4U створила мобільний ігровий простір BASHTAN у супроводі бебісітерів: «Це ми розважаємо дітей на ярмарку Made in Ukraine та інших заходах, аби ви могли спокійно випити каву та насолодитися шопінгом. А під час карантину ми граємося з дітьми онлайн».

Платформа працює з 2017 року. В команді працює понад 60 людей – бебісітерів, викладачів, адміністративна група. За словами Анни, карантин та самоізоляція стали справжнім викликом. Всі бебісітери залишилися без роботи. І команда почала адаптуватися до нових умов. «Наші викладачі в найкоротші терміни розробили навчальну програму та вже підготували першу групу онлайн бебісітерів. Попри хвилювання та сумніви, ми переконалися, що дистанційна гра та спілкування з дітьми можливі. А значить ми і надалі можемо виконувати свої функції – допомогати батькам, гратися з дітьми та забезпечувати роботою бебісітерів», – додає Анна.

Детальніше про платформу – за посиланням.

Babysitter4U

Одяг

«Три і»

Історія Ірини, Ірини та Ірини, засновниць бренду «Три і», що виготовляє футболки, худі, світшоти, костюми з 3D-вишивкою.

Бренд працює з 2017 року. Дівчата заснували його для того, щоб дивувати та радувати людей: «Ми зробили наголос на естетиці, адже що ми надягаємо, так і виглядаємо. А виглядати хочеться завжди неперевершено!», – розповідають дівчата.

В компанії працює 10 людей (кравчині, майстрині комп’ютерної вишивки, художники, фахівці з просування тощо…). «Дякуючи нашій дружній команді ми маємо змогу радувати своїх клієнтів 3D-вишивкою, втіливши в ній естетику та красу, поєднавши давні традиції з сучасними технологіями».

Детальніше про бренд – за посиланням.

Три і

Аксесуари

The Wings

Історія Христини Гіль та Михайла Медведєва, засновників українського бренду шкіряних аксесуарів The Wings.

«Майже 6 років тому, у 2014 році, ми робили свої перші кроки! Обидва від пошиття сумок були далекими, однак захопившись рукоділлям, швидко зрозуміли, що знайшли улюблену справу, яку хочеться розвивати. Перші сумки створювали у власній квартирі, а потім понеслось: майстерня-шоурум, окремий шоурум і власне виробництво, ширше-ширше, більше-більше, на всю Україну!», – розповідають Христина та Михайло

Сьогодні команда The Wings складається з 40 людей. Команда самостійно розробляє дизайн, лекала і займається виготовленням продукту, що надає можливість контролювати всі етапи виробництва, гарантуючи бездоганну якість.

Детальніше про бренд та його прдукцію – за посиланням.

The Wings

Косметика

ТМ TSUTSYK

Історія Аліни Безсонової, засновниці ТМ TSUTSYK – бренду еко-косметики для домашніх тварин: безсульфатні шампуні, спреї по догляду за вушками і шерстю, креми для лапок, бальзами, парфуми та багато іншого.

«Ідея створювати безпечну продукцію для тварин з’явилася в 2016 році. Чи важко починати свій бізнес – ні! Потрібно вірити в свою справу і бути вдячним людям, що вас підтримують, – розповідає Аліна. – Так, наш бренд молодий, але за 4 роки праці ми змогли переконати багатьох: мережі супермаркетів, зоомагазини, грумерів і свідомих власників тварин, що український бренд може відповідати високим критеріям якості! Наш колектив, це не тільки менеджери, технологи чи комірники. Наш колектив – це наші клієнти, з якими ми завжди на зв’язку, обговорюємо їх побажання чи рекомендації».

Детальніше – за посиланням.

ТМ TSUTSYK

Читайте також:

  • Платформа «OLX Робота» розповіла про найпопулярніші пропозиції з віддаленої зайнятості в період карантину.
  • А платформа Playform дає можливість кожному креатору тренувати штучний інтелект з нуля особисто для себе.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до пластикового забруднення, вуглецевих викидів та вимирання диких тварин.

Microsoft патентує технологію для оцінки продуктивності робочих нарад

Meeting Insight Computing System розрахована на те, щоб спостерігати за людьми в ході наради, а потім дати поради щодо шляхів її вдосконалення.

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Ведмедик на мільйон доларів: благодійна організація шукає спонсора. Одного. Великого.

Оскільки нинішня ситуація не кращим чином вплинула на фінансове становище більшості людей, «Ведмедик на мільйон доларів» шукає лише одного благодійника.

«Autism Friendly Space» вчить стоматологів та перукарів обслуговувати клієнтів з аутизмом

Триває набір на безкоштовну програму «Autism Friendly Space» (AFS) від Асоціації «Child.ua» для стоматологій та перукарень, які хочуть навчитися обслуговувати ...