Платформа бебісітерів та еко-косметика для домашніх тварин: 5 історій українських МСП

Продовжуємо ділитись історіями українського малого та середнього бізнесу в рамках акції #ти_мій_антивірус. Нагадаємо, Made in Ukraine запустили соціальну кампанію для підтримки МСП, які дуже хочуть пережити цю кризу і яким потрібно, щоб якомога більше людей дізнались про них. 

Перший дайджест, у якому ви дізнаєтесь про українських виробників з фокусом на натуральність та хендмейд, можна прочитати тут.

Сьогоднішній дайджест знайомить нас з платформою бебісітерів, HR-компанією, а також цікавими брендами одягу та аксесуарів. І на додачу – розповідаємо про бренд еко-косметики для тварин.

Послуги

UniSkill

Історія Каті Вольської, засновниці HR-компанії UniSkill.

«Ми допомагаємо людям та компаніям знайти один одного. А саме, компаніям ми допомагаємо розвивати їх бізнес шляхом побудови сильних і вмотивованих команд та налагодження внутрішніх HR-процесів. А тим, хто шукає роботу або планує змінити позицію/компанію/сферу діяльності, ми допомагаємо підійти до цього зважено та зробити перехід максимально якісним», – розповідає Катя.

UniSkill працює з 2017 року. Наразі команда складається з 6 людей. Розуміючи, що зараз – не час витрачати гроші, адже кожен сфокусований на свідомому споживанні та витратах, в UniSkill скоротили вартість послуг на 20-70%.

Також для власників чи керівників бізнесу, які думають над тим, як підготуватися до виходу з кризи, в UniSkill проводять онлайн-консультації з питань управління командою та покращення комунікацій в компанії. А для пошукачів роботи або тих, хто замислюєтеся про зміну позиції, компанії чи сфери діяльності, в UniSkill проводять онлайн-консультації з питань підготовки та розробки стратегії змін у житті в сфері діяльності.

Детальніше – за посиланням.

UniSkill

Babysitter4U

Історія Анни Пліш, співзасновниці Babysitter4U.

Платформа дає можливість знайти та замовити професійного бебісітера, який буде допомогати у зручний для батьків час та спосіб. Також команда Babysitter4U створила мобільний ігровий простір BASHTAN у супроводі бебісітерів: «Це ми розважаємо дітей на ярмарку Made in Ukraine та інших заходах, аби ви могли спокійно випити каву та насолодитися шопінгом. А під час карантину ми граємося з дітьми онлайн».

Платформа працює з 2017 року. В команді працює понад 60 людей – бебісітерів, викладачів, адміністративна група. За словами Анни, карантин та самоізоляція стали справжнім викликом. Всі бебісітери залишилися без роботи. І команда почала адаптуватися до нових умов. «Наші викладачі в найкоротші терміни розробили навчальну програму та вже підготували першу групу онлайн бебісітерів. Попри хвилювання та сумніви, ми переконалися, що дистанційна гра та спілкування з дітьми можливі. А значить ми і надалі можемо виконувати свої функції – допомогати батькам, гратися з дітьми та забезпечувати роботою бебісітерів», – додає Анна.

Детальніше про платформу – за посиланням.

Babysitter4U

Одяг

«Три і»

Історія Ірини, Ірини та Ірини, засновниць бренду «Три і», що виготовляє футболки, худі, світшоти, костюми з 3D-вишивкою.

Бренд працює з 2017 року. Дівчата заснували його для того, щоб дивувати та радувати людей: «Ми зробили наголос на естетиці, адже що ми надягаємо, так і виглядаємо. А виглядати хочеться завжди неперевершено!», – розповідають дівчата.

В компанії працює 10 людей (кравчині, майстрині комп’ютерної вишивки, художники, фахівці з просування тощо…). «Дякуючи нашій дружній команді ми маємо змогу радувати своїх клієнтів 3D-вишивкою, втіливши в ній естетику та красу, поєднавши давні традиції з сучасними технологіями».

Детальніше про бренд – за посиланням.

Три і

Аксесуари

The Wings

Історія Христини Гіль та Михайла Медведєва, засновників українського бренду шкіряних аксесуарів The Wings.

«Майже 6 років тому, у 2014 році, ми робили свої перші кроки! Обидва від пошиття сумок були далекими, однак захопившись рукоділлям, швидко зрозуміли, що знайшли улюблену справу, яку хочеться розвивати. Перші сумки створювали у власній квартирі, а потім понеслось: майстерня-шоурум, окремий шоурум і власне виробництво, ширше-ширше, більше-більше, на всю Україну!», – розповідають Христина та Михайло

Сьогодні команда The Wings складається з 40 людей. Команда самостійно розробляє дизайн, лекала і займається виготовленням продукту, що надає можливість контролювати всі етапи виробництва, гарантуючи бездоганну якість.

Детальніше про бренд та його прдукцію – за посиланням.

The Wings

Косметика

ТМ TSUTSYK

Історія Аліни Безсонової, засновниці ТМ TSUTSYK – бренду еко-косметики для домашніх тварин: безсульфатні шампуні, спреї по догляду за вушками і шерстю, креми для лапок, бальзами, парфуми та багато іншого.

«Ідея створювати безпечну продукцію для тварин з’явилася в 2016 році. Чи важко починати свій бізнес – ні! Потрібно вірити в свою справу і бути вдячним людям, що вас підтримують, – розповідає Аліна. – Так, наш бренд молодий, але за 4 роки праці ми змогли переконати багатьох: мережі супермаркетів, зоомагазини, грумерів і свідомих власників тварин, що український бренд може відповідати високим критеріям якості! Наш колектив, це не тільки менеджери, технологи чи комірники. Наш колектив – це наші клієнти, з якими ми завжди на зв’язку, обговорюємо їх побажання чи рекомендації».

Детальніше – за посиланням.

ТМ TSUTSYK

Читайте також:

  • Платформа «OLX Робота» розповіла про найпопулярніші пропозиції з віддаленої зайнятості в період карантину.
  • А платформа Playform дає можливість кожному креатору тренувати штучний інтелект з нуля особисто для себе.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Нас надихнула відсутність очевидного в київському просторі»: засновниці «Читати Київ» про ідею та місію проєкту

Одним з лауреатів, які нещодавно отримали Премію Українського культурного фонду, став проєкт «Читати Київ». Особливістю цього проєкту, його двигуном стала ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

Як люди з розладами аутичного спектру стають бажаними клієнтами

2 квітня — Всесвітній день поширення інформації про аутизм. Autism Friendly Space разом з агенцією Trembita PR випустили тематичний гайд ...

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...

Асоціація ANAIS зняла експериментальне відео про подарунки, які краще не дарувати

В центрі креативної кампанії для ANAIS опинилися м’які іграшки, тобто подарунки, якими агресори найчастіше «вибачаються» перед своїми жертвами.