Натуральність та хендмейд: 5 історій українського бізнесу

Made in Ukraine запустили соціальну кампанію «Ти мій антивірус», де розповідають історії малих та середніх підприємств, які дуже хочуть пережити цю кризу і яким потрібно, щоб якомога більше людей дізнались про них. Адже зараз під час карантину і зупинки економіки МСП під загрозою. Тому завдання акції — зменшити безробіття, яке влітку обов’язково виникне. Саме тому акція називається #ти_мій_антивірус. Медіа Creativity.ua приєднується до акції, поширюючи ці історії на сайті та своїх сторінках у соцмережах. У кінці тижня ми публікуватимемо дайджест історій українського малого та середнього бізнесу.

І відкриває цю серію перший дайджест, у якому ви дізнаєтесь про українських виробників з фокусом на натуральність та хендмейд.

Їжа

Віталфуд

Історія Богдана та Олега, засновників Віталфуд — компанії, яка займається виробництвом морозива: 100% натурального Vital та замороженого десерту з додаванням алкоголю Scandal морозиво:

«Віталфуд працює з 2017 року. Виробляємо морозиво в самому серці Полтавщини! Наша ціль – виробляти дійсно безпечний та смачний продукт із натуральних інгредієнтів. Ми провели тисячі спроб, наші близькі та рідні були першими дегустаторами, за декілька місяців ми протестували понад 24 види морозива (навіть з васабі та помідорами!). В результаті маємо 8 класичних смаків, які вже полюбились українцям. Також, в 2019 запустили лінійку морозива для дорослих зі смаками коктейлів (увага! 5% кріпості)», – розповідають Богдан та Олег.

Команда Віталфуд налічує близько 30 безпосередніх працівників та більше 100 партнерів. 

«Команда Віталфуд прагне випускати якісний продукт, навіть в ситуації, що склалась на сьогодні. Це доволі не просто, але ми не відступаємось від своїх цілей і цінностей, адже робимо це для кожного із вас!».

Детальніше – за посиланням.

Віталфуд

Local Foodie

Історія Асі та Саші, творців Local Foodie, які готують сиров’ялені ковбаси і м’ясо.

«Ми істинно крафтові – готує вручну одна людина – Саша, невеликими обсягами з кращих локальних продуктів. Ми готуємо так, як готували фермери в глибинці Іспанії та Італії плюс сучасні технології безпеки виробництва. Хочемо показати, що ковбаса може робитися тільки з добірного м’яса, бути вишуканою за смаком і корисною за складом. Таку ковбасу можна спробувати в фермерських магазинчиках в Європі і тепер у нас», – кажуть Ася та Саша.

Компанія працює з 2016 року. Свою першу продукцію представила в 2017-му. Наразі Ася та Саша закінчують будівництво свого виробництва з цехом і декількома видами камер для дозрівання продукції, недалеко від моря в Одеській області. Адже саме тут клімат найбільш наближений до середземноморського. У Local Foodie немає інвесторів і великих грошей. Компанія будується силами двох людей, які самостійно проєктували камери, вчилися бути технологами, конструкторами, будівельниками і м’ясниками. 

«Але нехай маленькими кроками, але ми йдемо до мрії – через створення локальних фермерських господарств і крафтового виробництва розвинути гастрономічний туризм в регіоні. Мріємо зробити Одеську область чимось на зразок Тоскани, куди їдуть за новим досвідом в гастрономії».

Ася та Саша поки працюють удвох. Повноцінно 24 години на добу працює тільки Саша – він відповідає за кожен етап приготування ковбаси і м’яса, від розробки рецептур і закупівлі інгредієнтів до приготування ковбас і повсякчасної перевірки, як продукція зріє. 

«Ми не можемо дозволити платити зарплати навіть собі, але ми націлені в майбутнє створювати робочі місця в селищі в Одеській області, де ми розташовані. Хочемо брати людей без досвіду, з соціально незахищених ніш і допомагати їм розвиватися. Але це майбутнє, з яким ви можете допомогти сьогодні, підтримуючи нашу справу».

Детальніше про проєкт та інформація про замовлення товару – за посиланням.

Local Foodie

Sweet Granola

Історія Тоні, засновниці бренду Sweet Granola, який виробляє крафтову гранолу, що складається з натуральних складників.

Бренду вже 5 років, але стрімко розвиватись він почав рік тому, коли вдалось удосконалити авторські рецепти граноли та замінити у складі соняшникову олію на преміальні масла. Sweet Granola постачає гранолу в магазини натуральних продуктів та еко-лавки по всій Україні – Київ, Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Харків, Миколаїв, Рівне та інші міста. 

«Бренд працює з 2005 року, я започаткувала його, щоб готувати незвичайний на той час продукт – гранолу. Всі знали, що таке мюслі, але ніхто не чув про запечені в меді вівсяні пластівці з горішками та сухофруктами. І я дуже хотіла поділитись цим чудовим продуктом з українцями!», – розповідає Тоня.

В команді працює ще троє людей – smm-спеціаліст, менеджер з реклами та продажу, а також спеціаліст із закупки та відвантаження: «Всі працівники – це фактично моя сім’я, бо маленький бізнес завжди дуже зближує людей. І нам всім важливо не втратити нашу спільну справу. Наша мета – приносити здоров’я у ваш дім і ми будемо дуже вдячні вам за підтримку нашого бізнесу».

Детальніше про проєкт та замовлення – за посиланням.

Sweet Granola

Косметика

Ptichkin Sad Cosmetics

Історія Олесі Вальчук, засновниці майстерні натуральної косметики Ptichkin Sad Cosmetics.

Майстерня виготовляє фізіологічну веганську косметику для обличчя, тіла та волосся. Всі інгредієнти відповідають міжнародним стандартам органіки. Натуральність для Ptichkin Sad Cosmetics важлива і у виборі тарі. Так, бренд використовує тільки ту тару, яка переробляється або є придатною для вторинного використання.

Бренд працює з 2018 року. У Ptichkin Sad Cosmetics є своя лабораторія і магазин за адресою: м Київ, вул. Михаїла Бойчука 28. Мета бренду – створювати дієву косметику, яка абсолютно нешкідлива для нашого тіла і навколишнього середовища.

«У всіх бізнес-процесах мені допомагає мій чоловік Ігор. Він налаштовує роботу інтернет-магазину, облік складу, СRM і нашу маркетинг стратегію. Так само з нами працює розробник нових рецептів Дарина, яка навчалася в великобританській школі органічної косметики. В лабораторії працює талановитий технолог Наталія, яка безпосередньо готує нашу косметику. А відправками та складським обліком займається прекрасна Марина. Наша команда, є нашою сім’єю, за що я кожен день дякую Всесвіту», – пише Олеся.

Детальніше – за посиланням.

Ptichkin Sad Cosmetics

Аксесуари

Шовкові хустки та шарфи «Візерунок»

Історія Анни, засновниці бренду шовкових хусток та шарфів «Візерунок». Бренд працює з квітня 2017 року і виготовляє хустки натурального шовку, вовни та штучного шовку.

«Я мріяла зробити сучасний продукт, пов’язаний з українськими традиціями. Щоб в цьому продукті зійшлися минуле і майбутнє. Зрештою зрозуміла, що це буде хустка з традиційними українськими візерунками та їх сучасними інтерпретаціями. Простий і універсальний аксесуар з великим потенціалом. Хустки носили наші бабусі й прабабусі. Хустки носять сучасні модниці. Хустку можна побачити на англійській королеві, на відомих селебріті, на ділових жінках та романтичних натурах. Ви можете бути консервативних поглядів. Любити класику. Або ловити останні віяння моди. Головне, підберіть свій індивідуальний спосіб носіння, колір і візерунок», – розповідає Анна.

Постійних членів команди проєкту всього двоє: Анна та її чоловік. Анна придумує ідеї, співпрацює з художниками, тримає зв’язок із громадськістю. Чоловік відповідає за технічну частину роботи – створення і підтримку роботи сайту, рекламу в соцмережах, бухгалтерію. Візерунки для хусток малюють художники на замовлення. А різні колірні варіації візерунків подружжя допрацьовує на комп’ютері самостійно. 

Детальніше про проєкт та замовлення продукції – за посиланням.

Шовкові хустки та шарфи «Візерунок»

Ти також можеш розказати історію свого бізнесу – просто заповнюй анкету.

To be continued…


Раз ми почали за натуральність, почитайте ще історію засновниці магазину етичної косметики Newnorm Store Катерина Голуб. Катеріна розповідає про цінність життя, гуманність та створення Нової Нормальності.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінювалися тренди хелловінських костюмів впродовж останніх 150-ти років

Американці почали вбиратися в маскарадні костюми на Хелловін наприкінці 19-го століття. Але з того часу тренди хелловінських костюмів дуже змінилися.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого ...

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.

Дерева теж можуть бути біженцями, як показує кампанія про захист лісів Амазонії

Одна з місцевих рослин – дерево ятоба – наразі шукає прихистку в посольствах інших країн, оскільки на батьківщині її життя опинилося під загрозою.