Еко-упаковка та аксесуари ручної роботи: новий дайджест історій українського бізнесу

Продовжуємо публікувати дайджест історій українського малого та середнього бізнесу в рамках підтримки акції #ти_мій_антивірус. Нагадаємо, Made in Ukraine запустили соціальну кампанію для підтримки МСП, які дуже хочуть пережити цю кризу і яким потрібно, щоб якомога більше людей дізнались про них. 

Перший дайджест, у якому ви дізнаєтесь про українських виробників з фокусом на натуральність та хендмейд, можна прочитати тут. Другий дайджест знайомить нас з платформою бебісітерів, HR-компанією, а також цікавими брендами одягу та аксесуарів.

Сьогоднішій дайджест присвячений українським бізнесам різних напрямків: від еко-упаковки з бджолиного воску до хендмейд-бренду, який виготовляє розвиваючі книги та іграшки для дітей.

Упаковка

Medusha

Історія Владислава Штіпельмана, засновника українського бренду Medusha – унікальної технології виробництва еко-упаковки з натурального бджолиного воску. «Запатентований нами процес виготовлення тари, що біо-розкладається, відтворює трудовий цикл бджоли в природі, завдяки якому ми консервуємо натуральний мед запаюючи його восковою мембраною. Так народилася МЕДУША», – розповідає про проєкт Владислав.

Medusha – досить молодий стартап, 18 лютого 2019 року була відлита перша банка. Хоча працювати компанія почала значно раніше, так як необхідно було розробити технологію і створити обладнання. Основна мета стартапу – створювати одночасно і автентичний український сувенір, і унікальну упаковку, яка б відповідала світовим трендам екологічності.

«Сьогодні у нас відносно невеликий колектив ідейних людей, при цьому кожен є справжнім професіоналом своєї справи, адже люди – це основний актив будь-якої компанії», – додає Владислав.

Детальніше про стартап та плани з його розвитку – за посиланням.

Medusha

Книги

TinyFingers.ua

Історія Тетяни, яка шиє розвиваючі книжки та іграшки для дітей різного віку TinyFingers. Кожна книжка шиється за індивідуальним замовленням, з ім’ям дитини на обкладинці.

«Першу книжку я пошила сину 5 років тому. І не змогла зупинитись. Це не масове пошиття, це ручна робота. Кожна книга неповторна, бо вона створюється спеціально для дитини – під її стать, вік, побажання батьків. Більш за все такі книжки замовляють на подарунки знайомим! Але і батьки теж розуміють важливість розвитку в дитині дрібної моторики, яка важлива для формування мозкової діяльності та мовлення, – розповідає про свій проєкт Тетяна. – Це вражаючий подарунок, який залишиться з дитиною надовго. А дитині принесе користь у розвитку дрібної моторики, тактильних відчуттів, пам’яті, уваги та ін. З ними можна вивчати будь що – кольори, геометричні фігури, напрями руху, вчитись рахувати та створювати історії».

Тетяна додає, що поки що тільки мріє про свою майстерню. А наразі з нею працює лише одна швачка, теж Тетяна.

Проєкт TinyFingers також шиє різні розвиваючі іграшки – магнітні цифри, ялинки, карточки меморі. Всі вироби зроблені з хлопку та фетру з додаванням різної фурнітури. Тому іх можна прати та прасувати.

Детальніше про проєкт і замовлення – за посиланням.

TinyFingers

Взуття

Angie Lee

Історія Анжеліки, власниці бренду Angie Lee, який спеціалізується на виготовленні жіночого взуття маленьких розмірів, 33-35.

«Перша колекція вийшла у світ 2019 року, та історія бренду почалася значно раніше. Маючи 34-й розмір ніжки, мені все життя бракувала гарного взуття. Завжди мріяла про ідеальні туфлі на підборах та вишукані ботфорти. Саме цих моделей хотілося понад усе, – ділиться своєю історією Анжеліка. – Комбінувати гардероб з обмеженим вибором взуттям ставало дедалі скадніше. Я дуже рада, що нарешті маю змогу розв’язати не лише власну проблему, а й запропонувати її вирішення іншим жінкам з маленьким розміром ніжки. Тепер вони можуть обирати з п’яти розмірів: 33, 33.5, 34, 34.5, 35».

В команді Анжеліки зараз працює 5 осіб. В умовах карантину ряд виробничих процесів призупинились. Та попри все команда вірить, що вже незабаром зможе презентувати літню колекцію Angie Lee.

Детальніше про бренд – за посиланням.

Angie Lee

Аксесуари

Harno

Історія Роми та Євдокії, засновників хендмейд-бренду Harno, який виготовляє яскраві обкладинки для документів, а також сумки-бананки.

Бренд Harno Рома та Євдокія створили в 2012 році. В команді четверо: Євдокія, співвласниця, Роман і Віталій, бізнес-партнери, та швея. «І наша робота для нас насправді не робота, а хоббі, яке приносить задоволення і прибуток, недивлячись на те, що ми дійсно багато і часом важко працюємо. І завдяки тому, що люди продовжують у нас купувати, ми можемо платити нашій швеї та іншим спеціалістам, з якими ми працюємо!», – розповідає Євдокія.

Детальніше про бренд, асортимент та доставку – за цим посиланням.

Harno

Творча майстерня «Капелюх»

Історія Олени Пятих, засновниці творчої майстерні «Капелюх». Бренд працює з 2003 року. Спочатку Олена робила сценічні костюми, згодом замовлень саме на головні убори стало найбільше. Так розпочалась історія бренду.

Творча майстерня «Капелюх» – це сімейний бізнес з різноманітним асортиментом аксесуарів. «Ретро або сучасний стиль? Етно або гламур? Фетр або солома? Великий циліндр або крихітна капелюшок-таблетка? 😉 Трілбі, Федора, чалма, канотье, пілотка, казанок, клош, ковбойка, треуголка, сомбреро, бере, панама, тюбетейка, кепка, козирок, очіпок, ківер, кашкет і багато іншого…», – розповідає про проєкт Олена.

Детальніше про продукцію бренду – за посиланням.

Творча майстерня «Капелюх»

Також рекомендуємо почитати:

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ідей є найдієвішими? Спеціаліст з інновацій та лідерства, викладач Marquette University Чак Свобода пропонує своє бачення.

23 Telegram-канали для медійників, діджитальників та маркетологів. Канали з актуальними новинами, порадами та кейсами, інсайтами та трендами, а також вакансіями. 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

У конкурсі на посаду Виконавчого директора УКФ переміг Владислав Берковський

27 квітня Наглядова Рада Українського культурного фонду провела фінальний етап конкурсу на посаду Виконавчого директора УКФ. Під час відкритих співбесід ...

Сітілайт, що читає реп: alyona alyona стала «легенями» соціального проєкту про рак легені

В Україні за участі реп-співачки alyona alyona стартував проєкт «Зіркові легені», присвячений проблемі раку легені. У десятьох містах з’явилися сітілайти ...

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

ЮНІСЕФ нагадує, що не кожна дитина має можливість навчатися дистанційно

Відео від ЮНІСЕФ під назвою «Освіта» показує, що не в кожній родині і не в кожному домі діти мають можливість навчатися дистанційно.

Don’t Just Share, Care! До Дня Землі Ренді Цукерберг закликає перейти від лайків до реальних справ

Бренд SodaStream, провідний виробник газованих напоїв у США, розпочав свою кампанію до Дня Землі 2021 під слоганом Don’t Just Share, ...