Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії
Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме за запуск і розвиток офісу.
Banda 1 - Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії
«Нам подобається те, що ми робимо. Ми любимо цю гру. Вихід на американський ринок дасть нам можливість поставити рівень складності гри на максимум. Америка — це країна підприємництва, тут його ген прививають дітям вже у дитсадочку. Тому бізнеси з найцікавішими ідеями тут всюди, і всім їм потрібен маркетинг і брендинг, стратегія та креатив. 
Хочеться робити амбітні проекти, бути частиною чогось великого, грандіозного. Якість робіт та міжнародні нагороди вже давно зробили Банду агентством світового рівня. Тепер ми наважилися зафіксувати це фізично. У нас уже є в роботі 4 проекти на американьскому ринку: розробка айдентики для промо-кампанії Голлівудського фільма, створення брендів для двох інвестиційних фондів, також готуємося запустити на ринок новий канабіс бренд», — коментує Павло Вржещ, співзасновник banda.
Banda 2 - Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії
Засноване у 2011 Павлом Вржещем, Єгором Петровим и Ярославом Сердюком креативне агентство banda цього року здобуло титул найефективнішого незалежного агентства у світі за результатами Effie Index. 
У 2018 banda — aгентство року найвідомішого дизайн-конкурсу світу Red Dot design awards. За 8 років існування Banda зібрала великий список клієнтів, серед яких такі бренди, як: Monobank, Comfy, ПриватБанк, Budweiser, Borjomi, Eurovision, Uber, KAN, Goodwine, Prom.ua, MacPaw. Роботи banda довели свою ефективність на 30 ринках, включаючи ринок Австрії, Іспанії, Америки і Швеції. Відрізняючись випуклим креативом та незвичним підходом до стратегії, banda здобула свій стиль, який помітно впливає на українську рекламу.
Banda 3 - Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

А нещодавно Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...

Притча поза часом: український режисер зняв чорно-білий фільм про проблемне квартирне питання

Після смерті матері троє її дорослих дітей починають сварку через квартиру, в якій вони провели своє дитинство. Молодший син Павло ...

В Японії створили візитівки незвичної форми на захист вежі-капсули Накагін

Візитівки незвичної форми покликані пояснити незвичну архітектурну концепцію метаболізму, яку було закладено в основу вежі-капсули.