• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Обмеження — рушій креативності: 7 маркетинг-прогнозів від голови правління Cannes Lions

21 Травня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Обмеження — рушій креативності: 7 маркетинг-передбачень від голови Cannes Lions
Share on FacebookShare on Twitter

Креативність та новаторство зараз вирішують усе

Голова правління Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions Філіп Томас розказав про те, чому обмеження — це рушій креативності, чому події у форматі діджитал не здатні замінити собою справжні зустрічі, а чутки про смерть агенції як явища — дуже перебільшені.

Філіп Томас, голова Cannes Lions

Ми всі вже проходили крізь це, от тільки тоді все було інакше. У 2009 році у делегатів та номінованих робіт справи були кепські. Глобальна фінансова криза накрила Cannes Lions, наче цунамі, приголомшила нас і лишила оговтуватися на пісочку. Тоді я був переконаний, що нічого гіршого спіткати нас вже просто не може.

Я ще уточню у наших фінансистів, але я переконаний, що пандемія Covid-19—– найгірше, що з нами взагалі траплялося. Звісно, доходи з інших джерел, таких як діджитал-заходи, у нас ще залишаються. Але з огляду на те, що Фестиваль цього року довелося взагалі скасувати, не треба бути експертом з організації масових заходів, щоб зрозуміти, що фінансова криза 2008 року була просто дрібною неприємністю у порівнянні з цим. Отак от намагатися передбачувати майбутнє!

У такі часи дуже легко опустити руки та сказати: «Я й гадки не маю, що на нас чекає». Але ось, що я зараз бачу та чую.

Спробуйте погуглити зображення типу «люди займаються бізнесом», «люди розважаються» чи «люди працюють»

Що ви побачите? Ви ледве знайдете серед результатів фото когось на самоті. Люди — істоти соціальні, а отже та ідея, що суспільні заходи та багатолюдні зібрання відійшли у минуле, абсолютно точно не справдиться. Люди не можуть жити, не збираючись разом. Навіщо ж тоді взагалі існують ресторани, футбольні стадіони та міста? Тому з часом відвідування публічних заходів, майже напевно, повернеться у наше життя. Так само, як обійми чи поцілунки у щоку при зустрічі. Схоже, що люди полюбляють це надто сильно, щоб від усього цього відмовитися.

Події у форматі діджитал не здатні замінити собою справжні зустрічі

Кожну поштову скриньку аж розпирає від запрошень на «віртуальні заходи». Але насправді їх віртуальними заходами не назвеш, правда ж? Це все одно, що назвати доставку їжі «віртуальним рестораном». А де ж обслуговування, атмосфера, офіціант у дивній уніформі? Ми сподіваємося запропонувати вам дійсно чудовий діджитал-захід у червні, але в онлайн-форматі це буде не те саме, головним чином тому, що відтворити таке онлайн в принципі неможливо.

Події поєднають в собі як фізичне, так і віртуальне

Не знаю, як це виглядатиме у переносі на масштабні заходи типу «бізнес для бізнесу», але загалом це хороша новина, оскільки такий підхід демократизує багато з них. І наш також. Це як з вакциною від Covid-19: надто багато розумних людей над цим працюють, тому це просто мусить стати реальністю.

Міжнародні подорожі будуть морочливими та влетять в копійчину

Один мій друг нещодавно повернувся з Лондону додому у Гонконг. Коли він зійшов з літака, його помістили самого у кімнату на 12 годин, а потім начепили браслет з трекером, який би відслідковував його пересування, щоб він не смів виходити з дому наступні 14 днів. Схоже, нам всім доведеться звикати до такого. Принаймні тимчасово.

Обмеження — рушій креативності

Після економічної рецесії відбувся справжній спалах чудових та різноманітних робіт. І всі наші аналітичні розвідки доводять, що немає прямого зв’язку між великим бюджетом та якістю робіт, які заслуговують на Лева. Насправді, кореляція тут, скоріше, зворотна. Вже неодноразово висловлювалася думка, що люди завжди відповідають винахідливістю та креативністю на обмеження та несприятливі умови. І цього разу теж можна лише уявляти, який гейзер інновацій вибухне у відповідь на кризу такого масштабу.

Маркетинг- та рекламна індустрія дійсно зазнали удару

Якщо ви читаєте такі видання, як Adweek, ви це й самі знаєте. Фінансова криза, якщо розглядати її крізь призму Cannes Lions, потягнула за собою те, що Фестиваль стали відвідувати дедалі більше власників платформ та ЗМІ. Й існує така думка, що це буцімто означає, що агенції переважно зникли зі сцени. Але подивіться, хто створює роботи та здобуває Левів. Хто завжди у серці подій? Агенції. Вони — креативний рушій світу і вони складаються з чудових, божевільних, енергійних, креативних людей. Я не знаю напевно, що на нас чекає, але історія підказує нам, що чутки про смерть агенції як явища дуже перебільшені.

Зберігайте відчуття перспективи і не забувайте, яка це неймовірна індустрія

Я запитав наших партнерів з ООН, яке послання вони хотіли б зараз донести до креативної спільноти. Вони нагадали мені про промову, яку генеральний секретар ООН виголосив ще на початку кризи.

«Ми зобов’язані «відновитись якісніше», — сказав він. — Більше ніж будь-коли, нам потрібні солідарність, надія та політична воля, щоб спільно пройти через цю кризу».

Солідарність, надія, політична воля, і я б від себе ще додав: креативність.

Джерело


В тему:

Головна UX-дизайнерка Microsoft, художниця-ілюстраторка Джоанна Нгай ділиться власними рецептами боротьби з невдачами та проблемами в креативному процесі.

Джефф Тан, Innovation Solutions Officer в Dentsu Aegis Network USA, про те, чому ви — найкреативніша людина в світі і чому нинішня коронавірусна криза — чудовий рушій креативності.

Теги: cannes lionsаналітикамаркетингсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

9 Квітня, 2025

Young Lions Competitions 2025 — найпрестижніший міжнародний конкурс для молодих креаторів та маркетологів у віці до 30 років, який дає можливість заявити про себе на міжнародній арені. Цього року українські...

Читати даліDetails

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

Відбувся 5-ий онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.