Dentsu Ukraine: 67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. ...

Екологія для різних поколінь: які зображення швидше знаходять відгук у людей

Getty Images переконує, що настав час зробити візуальні символи екології конкретнішими і відповісти на питання, що означає екологія для різних поколінь.

Звіт Think Forward 2021 називає шість трендів, які стануть визначальними для соціальних медіа

Міжнародна креативна агенція We Are Social випустила звіт Think Forward 2021, у якому вона прогнозує ключові тренди соціальних медіа на рік вперед.

Прогноз маркетингових бюджетів в Україні на 2021 рік. Дослідження Admixer і IAB Ukraine

У жовтні українська adtech компанія Admixer спільно з IAB Ukraine провели опитування серед маркетинг-директорів і маркетологів 90 компаній (39 брендів ...

EurobestEurobest

Eurobest-2020: еволюція трендів за період пандемії

Організатори Eurobest запросили очільників журі минулорічного конкурсу прокоментувати, яка відбулася еволюція трендів за період пандемії.

Чорної п’ятниці

Взяти з Чорної п’ятниці максимум: як обирати ретаргетингову стратегію

Чорна п’ятниця швидко наближається. А за даними Bloomberg, цьогоріч розпродажі почнуться на два тижні раніше, ніж зазвичай. Крім того, найімовірніше, ...

HypeAuditor_dentsu_Insta

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної ...

Опубліковано перше ґрунтовне дослідження українського музичного ринку

Перше ґрунтовне дослідження українського музичного ринку провела агенція музичного консалтингу Soundbuzz за грантової підтримки Українського культурного фонду. Повна версія доступна ...

Папір та алюміній: чи існує ідеальна альтернатива пластику?

Папір як матеріал для пакування зараз переживає злет популярності. Оскільки кліматична криза починає дедалі більше непокоїти споживачів, бренди різних категорій ...

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...