WARC підраховує, як часто креативна робота є водночас ефективною

Спираючись на дані свого рейтингу, платформа WARC вирішила з’ясувати, чи існує кореляція між ефективністю та відзначеною нагородами креативністю.

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Видання The Drum опублікувало власний World Creative Rankings

Сьогодні The Drum розпочав пубікацію результатів World Creative Rankings. Це щорічне дослідження брендів, агентств та персоналій, які відзначилися в минулому ...

Продажі реклами на Connected TV в 2020 році подвоїлися

За даними компанії Pixalate, яка спеціалізується на викритті шахрайства в рекламній сфері, продажі реклами на Connected TV за 2020 рік подвоїлися.

Яким ЗМІ найбільше довіряють ТОП-менеджери та власники бізнесу — дослідження

PR-агенція PointeR Agency провела опитування серед власників бізнесів і ТОП-менеджменту компаній, щоб визначити, через які канали вони отримують інформацію та ...

За рік карантину кількість українських користувачів у соцмережах досягла 60% населення — GlobalLogic

За рік карантину, пов’язаного з пандемією коронавірусу COVID-19, з початку 2020-го до початку 2021 року кількість українських користувачів у соцмережах ...

Вигадані персонажі vs. реальні люди: кого недооцінює рекламний креатив?

Вигадані персонажі аж ніяк не поступаються впливовістю знаменитостям, а отже рекламний креатив багато втрачає, не реалізуючи їх потенціал повною мірою.

Які країни світу найсильніше ненавидять рекламу?

VPN-провайдер Surfshark вирішив з’ясувати, чи всі країни світу однаково ненавидять рекламу, проаналізувавши інтенсивність пошуку блокувальників реклами.

Портрет людей, які вивчають англійську: 5 інсайтів від фахівців EnglishDom

СЕО та співзасновник онлайн-школи англійської мови EnglishDom Максим Сундалов детально про портрет людей, які вивчають англійську. А також ділиться рекомендаціями ...

Як e-commerce бренди в Україні використовують інфлюенс-маркетинг. Дослідження dentsu Ukraine і HypeAuditor

Комунікаційна група dentsu Ukraine та HypeAuditor проаналізували активність гравців українського e-commerce ринку, щоб з’ясувати, хто найефективніше працює з інфлюенсерами. Новий ...

Де у світі найбільше стресують через меблі від IKEA?

Креативна команда студії NeoMam скористалась інструментом TensiStrength, щоб проаналізувати понад 50000 твітів, які містять слово «IKEA».

Facebook оприлюднив результати дослідження про різноманіття в інтернет-рекламі

Люди хочуть, щоб реклама в інтернеті більш точно відображала їхні особливості та особливості їхньої спільноти. В якості доказу Facebook представляє ...