• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Дослідження тенденцій 2024 в управлінні маркетинговими комунікаціями

13 Грудня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
Дослідження тенденцій 2024 в управлінні маркетинговими комунікаціями
Share on FacebookShare on Twitter

Factum Group Ukraine у партнерстві з Всеукраїнською рекламною коаліцією оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2024 в управлінні маркетинговими комунікаціями».

Дослідження проводилося у вересні-листопаді 2024 року серед маркетинг-директорів, інших представників відділів маркетингу та керівників компаній, які є постійними учасниками або членами журі Effie Awards Ukraine, а також рекламодавців, що беруть участь у щорічних індустріальних дослідженнях ВРК, таких як Best Marketing Teams та Вибір рекламодавця.

Метою дослідження було оцінити основні тенденції в сфері маркетингових комунікацій на 2024 рік, визначити ключові виклики, з якими стикаються маркетингові команди, а також дослідити плани і стратегії на майбутнє.

Іван Дубінський, СЕО Factum Group, прокоментував результати дослідження:

«Раді з партнерами представити новий звіт, що відображає ключові тенденції 2024 року в маркетингу та бізнесі. Ми дослідили, що компанії активніше інвестують у маркетинг, дослідження та рекламу, адаптуючи свої стратегії до викликів часу. Клієнтоорієнтованість, соціальні ініціативи та масштабні проєкти виходять на перший план, а гнучкість у плануванні та управлінні стає ключовим фактором успіху.

Війна впливає на суспільство і бізнес, змушуючи бренди бути чутливішими до емоцій споживачів та зваженими у комунікаціях. Водночас соціальна відповідальність бізнесу — від інклюзивності до допомоги ветеранам — є фундаментом майбутнього.

Це дослідження дарує цінні інсайти, які надихають на нові підходи та рішення у сучасних умовах».

Після паузи в перший рік повномасштабного вторгнення та поступового відновлення минулого року, 2024 рік показує значне посилення маркетингової активності. Компанії збільшили бюджети, адаптували процеси до невизначеностей, посилили фокус на утримання клієнтів, соціальні ініціативи та реалізацію масштабних проєктів. Відчувається інтенсивність і багатогранність змін, зокрема, зростання гнучкості в бюджетуванні, плануванні та організації роботи команд.

На фоні економічної нестабільності та міграції, зростає боротьба як за споживача, так і за потенційні кадри. Зростання конкуренції в діджиталі та перенасичення інформаційного простору змушують переглядати медіамікс і балансувати між комерційними цілями та соціальною відповідальністю.

Виклики, з якими стикаються сучасні маркетинг команди, змушують переглядати підходи до реклами на всіх рівнях — від тематики до вибору каналів комунікації та загальних підходів у роботі з рекламою.

Колаборація брендів з різних галузей стає ключовим трендом, який дозволяє створювати неочікуваний контент і підсилювати взаємодію зі споживачами. Особливу увагу привертають інвестиції в соціальні теми та відновлення країни, що додає бізнесу як емоційної, так і стратегічної цінності в очах споживачів.

Окремо було приділено увагу темі використання штучного інтелекту та його вплив на ефективність роботи. ШІ сприймається бізнесом неоднозначно: одні компанії активно використовують ШІ для розширення спектру завдань, тоді як інші розглядають його лише як інструмент розваг. Хоча ШІ ще не здатний замінити людину, його синергічне використання сприяє оптимізації процесів.

Ці зміни стають основними темами для обговорення в рамках дослідження «Тенденції 2024 в управлінні маркетинговими комунікаціями», яке показало, що маркетингові стратегії все більше орієнтуються на швидке реагування на зміни в соціально-економічному середовищі та на гнучкість у взаємодії з аудиторією.

З результатами звіту можна ознайомитись за посиланням.

Теги: Effie Awards Ukraineбрендингдослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

Effie Awards Ukraine, найпрестижніша нагорода у сфері маркетингових комунікацій в світі, вже 20 років тримає марку ефективності в Україні, відзначаючи найефективніші кампанії. Протягом двох десятиліть український рекламно-комунікаційний ринок обирає та...

Читати даліDetails

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.