Аналітика

Ігрові приставки та кухонна техніка — які пристрої стали частіше купувати українці у 2020-му

Лідерами за ростом популярності стали ігрові приставки — їх стали купувати більш ніж удвічі частіше, якщо порівнювати з минулим роком. ...

Півтисячоліття еволюції: як змінювався з часом дизайн шпалер

Портал HomeAdvisor вирішив окреслити 12 ключових моментів з історії шпалер, які можуть бути особливо цікавими тим, хто планує розпочинати ремонт.

Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями

Тенденції 2020 в управлінні маркетинговими активностями — результати дослідження від Factum Group Ukraine

Factum Group Ukraine спільно із Всеукраїнською рекламною коаліцією в рамках Effie Awards Ukraine оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2020 в управлінні ...

Дослідження Mastercard: дві третини українців вибирають «усвідомлені» новорічні подарунки

У 2020-му році святковий шопінг для більшості став приводом задуматися про інших. Згідно з новим дослідженням компанії Mastercard[1]  63% українців ...

Платформа HootSuite називає ключові тренди в соціальних медіа на 2021 рік

В своєму щорічному звіті платформа HootSuite називає ключові тренди наступного року для соціальних медіа і шукає нові рішення старих проблем.

Підсумки 2020 року та прогнози на 2021 – ринок маркетингових сервісів. Експертна оцінка МАМІ

Цього року як ніколи актуально підбити підсумки галузі, адже майже усі бізнеси у світі відчули на собі події року. Маркетингові ...

Pinterest прогнозує, які речі ще не в тренді (але будуть в 2021)

Щороку Pinterest прогнозує, які речі будуть в тренді наступного року. Адже кому ще бути вікном у майбутнє, як не платформі, де люди будують свої плани?

Інтерес до соціальних ініціатив, комбіновані події та внутрішні трансформації. New normal інсайти медіа та PR

Пандемія позначилася на роботі та прибутках медіа, а також на комунікації з бізнесом. Щоб дізнатися, що саме змінилося, Be—it Agency ...

Які подарунки вибирають до свят українці: дослідження OLX

Для дівчат на подарунок частіше шукають квіти, шоколадні набори та пензлі для макіяжу. Для чоловіків — фуднабори, наприклад, букети із ...

Как украинские компании работают в пандемию и что ценят в офисах — исследование Creative States

2020-й будет богат на итоги. Год стал испытанием — рушились индустрии, менялись базовые сферы жизни. Особенно поменялись наши отношения с ...

Як використовувати дані бенчмаркінгу у PR

«Те, що вимірюється, покращується», — ця фраза Френка Стронґа, засновника і президента американської піар-агенції Sword and the Script дуже влучно ...

Есть, играть, творить. Или experiential marketing-2021

CBDO Adsapience Олег Бертуш в эксклюзивной статье для Creativity.ua проанализировал самые креативные и эффективные experiential-кейсы 2020 года (наши и западные) ...