Аналітика

LIONS Live: кілька вправ для стимулювання креативності та командної роботи

Іноді буває просто необхідно ненадовго відволіктися від цифрових пристроїв на користь аналогових способів стимулювання креативності.

LIONS Live: великі теми в креативі на 2021 рік

LIONS Live: великі теми в креативі на 2021 рік

Лідери креативної спільноти назвали ті великі теми в креативі, які у 2021 році неминуче доведеться дослідити та обговорити.

Загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 2020 році склав 13,5 млрд грн — показник виріс на 7% порівняно з 2019 роком

ІнАУ опублікувала дослідження обсягів інтернет-реклами в Україні за 2020 рік

Загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 2020 році склав 13,5 млрд грн — показник виріс на 7% порівняно з 2019 ...

LIONS Live: як написати переконливий кейс і вразити журі

Вміння розповісти про свою кампанію вкрай важливе для креативника. Тому Організація WARC представила серію порад щодо того, як написати переконливий кейс.

Dentsu представила споживчі тренди 2030

Dentsu представила споживчі тренди 2030

Комунікаційна група dentsu опублікувала глобальний прогноз споживчої поведінки на найближче десятиліття — Consumer Vision 2030. Споживчі тренди 2030 сформовано на ...

Результати дослідження медіаактивності популярних українських письменників

Компанія LOOQME до Дня письменника підготувала дослідження медіаактивності популярних українських письменників. Період дослідження 01.09.2020 — 02.02.2021. Добірка сформована із 15 ...

LIONS Live: чотири напрями для нетипового креативу

Голосові асистенти, чат-боти, штучний інтелект та мультисенсорні пристрої відкривають перед маркетологами нові напрями для нетипового креативу.

LIONS Live: чотири стратегії сучасного сторітелінгу

Організатори Cannes Lions підсумували ті тренди, які вони спостерігали останнім часом, і сформулювали чотири основні стратегії сучасного сторітелінгу.

LIONS Live: чотири інсайти про локалізм у креативі

Кілька уроків, які варто винести з досвіду переможців фестивалю креативності Cannes Lions, що досягли успіху на мінливих локальних ринках.

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Як показують результати січневого соціологічного опитування* компанії Research & Branding Group, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості ...

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...