Європейська Асоціація Комунікаційних Агенцій (EACA) у партнерстві з Всеукраїнською рекламною коаліцією та іншими національними індустріальними асоціаціями провела опитування серед країн Європи про настрої співробітників у рекламно-комунікаційній індустрії, яке показало, що європейські комунікаційні агенції успішно долають виклики, зберігаючи стійкість і оптимізм.
Результати опитування, яке охопило майже 4 000 фахівців з 25 країн Європи, показують, що сектор пишається своїми досягненнями та активно підтримує своїх співробітників.
Опитування підкреслює міцні засади галузі: 70% респондентів зазначили, що пишаються або дуже пишаються роботою у сфері комунікацій, причому серед новачків цей показник ще вищий – 85%. Також домінує оптимізм щодо майбутнього: 67% впевнені у перспективах своїх агенцій, а 54% мають позитивний погляд на галузь у цілому.
Хоча психічне здоров’я та навантаження залишаються серйозними проблемами (48% відчувають перевантаженість роботою), агенції вже докладають зусиль для створення підтримуючого середовища. Втішно, що 83% респондентів відзначають, що їхні керівники прислухаються до їхніх потреб поза роботою, і схожий відсоток зазначає, що можуть відкрито обговорювати питання психічного здоров’я та стресу.
Крім того, агенції сприяють відчуттю спільноти та інклюзивності. 87% респондентів відчувають зв’язок зі своїми робочими місцями та колегами, а 86% зазначають, що відчувають себе включеними до робочого середовища. Психологічна безпека також на високому рівні: 78% працівників впевнені, що можуть відкрито ділитися своїми помилками та вчитися на них, а 71% зазначають, що їхні команди заохочують різноманітність думок і конструктивні дискусії.
Утримання найкращих талантів залишається викликом, адже 45% респондентів розглядають можливість залишити роботу в агенціях протягом наступних п’яти років, головним чином через навантаження. Водночас опитування показало, що 69% відчувають себе цінними у своїй агенції та серед колег, а 61% повідомляють про високий рівень задоволення та мотивації у своїй роботі, що свідчить про потенціал для зміни цих тенденцій через подальші інвестиції у добробут і розвиток працівників.
Респонденти твердо вірять у здатність індустрії вести за собою у вирішенні важливих суспільних питань. 90% погоджуються, що агенції можуть впливати на споживчу поведінку у напрямку сталого розвитку, тоді як 82% закликають свої агенції та національні асоціації активно просувати інклюзивні практики на робочих місцях. Це відображає чіткий запит на змістовні дії та лідерство.
«Безперечно, агенції стикаються з дедалі більшим тиском, оскільки креативна економіка намагається впоратися з впливом штучного інтелекту, подальшою фрагментацією медіа, короткостроковими маркетинговими брифами та стресом, який викликає участь у тендерах. Однак цей звіт показує, що працівники знову відповідають на ці виклики з оптимізмом і стійкістю, що свідчить про їхній неймовірний талант і налаштованість, – зазначає Charley Stoney, CEO, EACA. – Коли психічне здоров’я нашої молодої робочої сили викликає найбільше занепокоєння, заспокоює те, що більшість почуваються комфортно, обговорюючи це відкрито з колегами. Результати показують, що агенції завжди залишатимуться місцем, де люди можуть бути собою, і де панує унікальна культура».
Повні результати дослідження та детальні рекомендації доступні на сайті EACA.
Ці дані визначатимуть порядок денний зустрічей членів EACA у найближчі місяці, забезпечуючи ефективне спрямування ресурсів на вирішення ключових викликів та забезпечення майбутнього індустрії.