Діти вміють канючити, а батьки в таких ситуаціях доволі часто поступаються своїм чадам. Зазвичай у такий спосіб дітлахи вимагають морозиво, поїздку на пляж або нову іграшку. Але бренд екологічного мила Gelo і агенція Mischief вирішили скористатися цією суперздатністю дітей для наставляння на правильний шлях їхніх екологічно несвідомих батьків.
Gelo та Mischief розробили сайт під назвою The Parent Track, який дозволяє дітям віртуально пиляти свої батьків, куди б ті не подалися на просторах інтернету, спонукаючи їх відмовитися від одноразового пластику та надавати перевагу дружнім до екології продуктам. Це схоже на те, що роблять конкуренти цього бренда за допомогою програматік-реклами, але Gelo, на відміну від них, капає людям на мізки насамперед заради блага планети.
Дітям потрібно лише завітати на сайт The Parent Track, скориставшись для цього батьківськими гаджетами, щоб зберегти на них файли cookie. Відтоді такі гаджети будуть бачити діджитал-рекламу з посланнями від імені дітей та закликами обирати екологічніший спосіб життя. Ця екореклама містить посилання на різноманітні просвітницькі інструменти, створені Gelo, які пояснюють, як саме кожна людина може допомогти довкіллю.
Такі рекламні послання вдаються до тієї ж емоційної тактики, яку досконало опанували діти: «Ви все ще цілуєте своїх дітей на людях. То не змушуйте їх соромитися вас ще більше, купуючи речі, запаковані в одноразовий пластик».
Мовляв, ваші діти не сердяться на вас за такі звички, але вони розчаровані. А це – набагато гірше.
«Коли мова заходить про екологію, наше майбутнє буквально опиняється в руках наших дітей. Тому ми й дали їм цей зухвалий інструмент, щоб вони могли просвітити своїх екологічно несвідомих батьків, – пояснює Куран Мехра, засновник та гендиректор Gelo. – Понад 1,3 мільярди тонн пластикового сміття опиняться в океанах впродовж наступних двадцяти років, якщо цьому масштабно не завадити. Ми сподіваємося, що така дещо набридлива кампанія обернеться реальними змінами для родин в Америці та за її межами».
А що, власне, робить Gelo?
Бренд Gelo пропонує альтернативу звичним пластиковим пляшкам, якою стали розчинні та біорозкладні капсули, заповнені концентрованими мийними речовинами. Вдома таку капсулу можна залити водою і отримати мило для рук.
У такий спосіб капсули Gelo зменшують кількість відходів, що йде на смітник, і різко скорочують обсяги вуглецевих викидів. Як стверджує бренд, його гелеві капсули лишають по собі на 97% менше сміття, ніж це роблять пластикові пляшки.