Нещодавно агенція 303 MullenLowe випустила доволі іронічне анімаційне відео для австралійської організації Drug Aware, яке застосувало гумор для боротьби проти наркотиків. Метою цієї кампанії було донести до молоді у віці 15–24 років те просте послання, що насправді більшість їх однолітків наркотики не вживають.
Кумедне музичне відео відштовхується від концепції «маленької білої брехні». Її впродовж життя всі розказують усім, як діти, так і дорослі, щоб зберегти обличчя, опинившись у незручній ситуації. Коли ж мова заходить про наркотики, виявляється, що переважна більшість молоді їх не вживає, навіть якщо каже, що так, щоб вписатися в компанію. Тобто це «відчуття ліктя» є здебільшого хибним.
Річард Берні, виконавчий креативний директор 303 MullenLowe, пояснює: «Кожна маленька біла брехня багато чого за собою ховає. Це й робить нашу кампанію цікавою – вона кумедна, бо так воно все і відбувається насправді. Тому ця ідея відчиняє перед нами двері і робить наші слова достатньо переконливими, щоб молодь повірила нам, коли ми запевняємо, що більшість з них наркотики не вживає».
Креативна команда чимало попрацювала над сценарієм відео. Вона включила до нього культурні моменти та знайомі багатьом анекдоти з життя, щоб цей гумор проти наркотиків був орієнтованим на молодь і дійсно міг її розсмішити.
Шарней Занотті, речниця Drug Aware, зазначила: «Кампанія «Маленька біла брехня» кидає виклик типовій хибній думці, що більшість молоді вживає наркотики. Адже для декого ці роздуті хибні уявлення зрештою стають пророцтвом, яке саме себе справджує. Тобто з тих, хто спробували наркотики, багато хто зробили це тому, що так, мовляв, «роблять усі». Хоча насправді, як пояснює наша кампанія, це далеко не так».
Читайте також:
Соціальний проєкт агенції MEX a member of Havas, який пропонував українській молоді стрибки з парашутом замість наркотиків.
Химерний кліп, де мозок тікає з черепа і робить ручкою своєму безвідповідальному власникові, закликаючи глядачів понад усе уникати наркотиків.