Впродовж десятиліть автомобілі Volvo були лідерами у всьому, що стосується безпеки, але зараз компанія Volvo Cars планує зробити екологічність такою ж невіддільною частиною своєї культури, якою завжди була безпека. Про це і йдеться в новій кампанії Ultimate Safety Test, створеній агенцією Grey. Чому компанія Volvo зробила своїми новими пріоритетами кліматичну нейтральність та електрифікацію, стає очевидно, якщо поглянути, що вона визначає як головний креш-тест.
В новому відео речник Volvo на ім’я Бйорн знайомить глядачів із вражаючою багаторічною історією креш-тестів компанії. А потім знімальна команда вирушає на північ за Полярне коло, де має відбутися найголовніший з усіх креш-тестів.
«Чи стане ним падіння з понад тридцятиметрової висоти?» – питає Бйорн.
Але відповідь ми отримуємо в той момент, коли льодовик неподалік від місця випробувань із гуркотом розколюється. Це мовби нагадує всім, що найбільша загроза нашій безпеці – не на дорогах. Зміна клімату – ось головний креш-тест сьогодення.
Великі плани
Така гучна заява має відкрити собою нову сторінку історії Volvo Cars. Ця компанія планує до 2040 року стати повністю кліматично нейтральною. З огляду на це, вже до 2030 року вона збирається перейти на випуск виключно електричних автомобілів. А до 2025 року очікується, що половину всіх продажів становитимуть для Volvo саме електромобілі. Вже минулого року кожна третя машина, продана цією компанією в Європі, була електричною. Відтак, Volvo Cars сподівається стати для автомобільної індустрії лідером в сфері мобільності з нульовими викидами в атмосферу, що є вкрай важливим для боротьби з кліматичними змінами.
Плани Volvo Cars спираються на тверду впевненість, що з часом все менше й менше людей бажатимуть купити автомобіль, який працює на традиційному пальному. Оскільки чинне законодавство та майбутні законопроєкти є загалом сприятливими для розвитку ринку електричних автомобілів, компанія очікує, що інфраструктура зарядних станцій поступово стане всеохопною. А це, в свою чергу, лише підвищить попит на повністю електричні моделі машин.
Відео для кампанії було зняте чеським режисером Іваном Захаріашем із продакшн-компанії Smuggler в дійсно екстремальних умовах. Команда справді вирушила за Арктичне полярне коло і знімала для Volvo відео про головний креш-тест за мінусових температур, закутавшись у одяг, типовий для полярних експедицій.