• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

7 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Впродовж десятиліть автомобілі Volvo були лідерами у всьому, що стосується безпеки, але зараз компанія Volvo Cars планує зробити екологічність такою ж невіддільною частиною своєї культури, якою завжди була безпека. Про це і йдеться в новій кампанії Ultimate Safety Test, створеній агенцією Grey. Чому компанія Volvo зробила своїми новими пріоритетами кліматичну нейтральність та електрифікацію, стає очевидно, якщо поглянути, що вона визначає як головний креш-тест.

В новому відео речник Volvo на ім’я Бйорн знайомить глядачів із вражаючою багаторічною історією креш-тестів компанії. А потім знімальна команда вирушає на північ за Полярне коло, де має відбутися найголовніший з усіх креш-тестів.

«Чи стане ним падіння з понад тридцятиметрової висоти?» – питає Бйорн.

Але відповідь ми отримуємо в той момент, коли льодовик неподалік від місця випробувань із гуркотом розколюється. Це мовби нагадує всім, що найбільша загроза нашій безпеці – не на дорогах. Зміна клімату – ось головний креш-тест сьогодення.

Великі плани

Така гучна заява має відкрити собою нову сторінку історії Volvo Cars. Ця компанія планує до 2040 року стати повністю кліматично нейтральною. З огляду на це, вже до 2030 року вона збирається перейти на випуск виключно електричних автомобілів. А до 2025 року очікується, що половину всіх продажів становитимуть для Volvo саме електромобілі. Вже минулого року кожна третя машина, продана цією компанією в Європі, була електричною. Відтак, Volvo Cars сподівається стати для автомобільної індустрії лідером в сфері мобільності з нульовими викидами в атмосферу, що є вкрай важливим для боротьби з кліматичними змінами.

Плани Volvo Cars спираються на тверду впевненість, що з часом все менше й менше людей бажатимуть купити автомобіль, який працює на традиційному пальному. Оскільки чинне законодавство та майбутні законопроєкти є загалом сприятливими для розвитку ринку електричних автомобілів, компанія очікує, що інфраструктура зарядних станцій поступово стане всеохопною. А це, в свою чергу, лише підвищить попит на повністю електричні моделі машин.

Відео для кампанії було зняте чеським режисером Іваном Захаріашем із продакшн-компанії Smuggler в дійсно екстремальних умовах. Команда справді вирушила за Арктичне полярне коло і знімала для Volvo відео про головний креш-тест за мінусових температур, закутавшись у одяг, типовий для полярних експедицій.

Джерело

Теги: автоекологіямаркетинг і комунікаціїсталий розвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни
Бізнес та Інновації

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

17 Вересня, 2024

Із початком війни і обстрілів енергетичної інфраструктури Україна стала унікальним кейсом у світі, де попит на сонячні електростанції та системи резервного живлення розвивається не завдяки, а всупереч усім чинникам: війні,...

Читати даліDetails

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.