Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Впродовж десятиліть автомобілі Volvo були лідерами у всьому, що стосується безпеки, але зараз компанія Volvo Cars планує зробити екологічність такою ж невіддільною частиною своєї культури, якою завжди була безпека. Про це і йдеться в новій кампанії Ultimate Safety Test, створеній агенцією Grey. Чому компанія Volvo зробила своїми новими пріоритетами кліматичну нейтральність та електрифікацію, стає очевидно, якщо поглянути, що вона визначає як головний креш-тест.

В новому відео речник Volvo на ім’я Бйорн знайомить глядачів із вражаючою багаторічною історією креш-тестів компанії. А потім знімальна команда вирушає на північ за Полярне коло, де має відбутися найголовніший з усіх креш-тестів.

«Чи стане ним падіння з понад тридцятиметрової висоти?» – питає Бйорн.

Але відповідь ми отримуємо в той момент, коли льодовик неподалік від місця випробувань із гуркотом розколюється. Це мовби нагадує всім, що найбільша загроза нашій безпеці – не на дорогах. Зміна клімату – ось головний креш-тест сьогодення.

Великі плани

Така гучна заява має відкрити собою нову сторінку історії Volvo Cars. Ця компанія планує до 2040 року стати повністю кліматично нейтральною. З огляду на це, вже до 2030 року вона збирається перейти на випуск виключно електричних автомобілів. А до 2025 року очікується, що половину всіх продажів становитимуть для Volvo саме електромобілі. Вже минулого року кожна третя машина, продана цією компанією в Європі, була електричною. Відтак, Volvo Cars сподівається стати для автомобільної індустрії лідером в сфері мобільності з нульовими викидами в атмосферу, що є вкрай важливим для боротьби з кліматичними змінами.

Плани Volvo Cars спираються на тверду впевненість, що з часом все менше й менше людей бажатимуть купити автомобіль, який працює на традиційному пальному. Оскільки чинне законодавство та майбутні законопроєкти є загалом сприятливими для розвитку ринку електричних автомобілів, компанія очікує, що інфраструктура зарядних станцій поступово стане всеохопною. А це, в свою чергу, лише підвищить попит на повністю електричні моделі машин.

Відео для кампанії було зняте чеським режисером Іваном Захаріашем із продакшн-компанії Smuggler в дійсно екстремальних умовах. Команда справді вирушила за Арктичне полярне коло і знімала для Volvo відео про головний креш-тест за мінусових температур, закутавшись у одяг, типовий для полярних експедицій.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...