Онлайн-дискусія зі світовими режисерами анімаційних фільмів. Конкурс із розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України. Українська колаборація мистецтва та фешену. А також бесіда із найвпізнаванішим кулінарним експертом України. Чао, креатори! З вами Creative Digest!
Послухати новини креативу можна на:
Євген Клопотенко — найвпізнаваніший кулінарний експерт України, шеф-кухар, співзасновник ресторану «100 років тому вперед» і дослідник української кухні. Редакція Creativity.ua поспілкувалась із Євгеном та дізналась про те, в чому полягає креативність кухаря, як можна порушувати правила, не порушуючи традицій. Також Євген поділився тим, що найбільше за все його надихає в кулінарній творчості, а також якою має бути людина-бренд. Читайте матеріал на creativity.ua.
Міністерство культури та інформаційної політики оголосило конкурс із розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України. Вона має розкрити тематику Дня незалежності України як свята усієї нації, акцентуючи увагу на концепції єдності, багаторічному цивілізаційному розвитку українського народу та державності, а також на історичному процесі відновлення незалежності. Айдентика має бути розроблена українською мовою, але для логотипа треба зробити й версію англійською. Детальніше про те, що має включати айдентика та як подати заявку на участь, читайте на creativity.ua.
Інтеграцію витворів мистецтва можна спостерігати в рекламних кампаніях світових брендів, в архітектурі, в кінематографі та інших сферах. Їхній перелік кожного дня доповнюється. Однак найбільш відомими та найпоширенішими є колаборації мистецтва та fashion-індустрії. Cвітові бренди часто створюють подібні проєкти, а тепер цей тренд підхоплюють й українські виробники. Відтак, нещодавно було створено фешн-бренд OVERALL. Його комбінезони прикрашають впізнавані роботи митців України. А як виглядає така колаборація та детальніше про бренд, дізнайтесь на creativity.ua.
В Іспанії відкрився музей одного предмету. Це вітрина, за склом якої знаходиться лише одна річ. Цього місяця там представлена виделка, а у березні буде інший побутовий предмет. Автори такої, на нашу думку, незвичайної ідеї зазначають, що суть проєкту — показати дім як етнографічний музей, у якому досить багато невивчених предметів. Упродовж року вони також публікуватимуть історію побутових речей на своєму сайті та в соцмережах проєкту, повідомляє Bazilik.media.
Питання екології щодня постає дедалі гостріше, особливо зараз, під час пандемії, коли у багатьох людей з’явився час зупинитися та замислитися на цю тему. Музична індустрія обходиться довкіллю недешево. Тому в ході міжнародного форуму Selector PRO 2021 організатори фестивалів і засновниця Green Team Task Force поділилися своїми ідеями та досвідом щодо того, як музична індустрія може стати свідомішою та екологічнішою. На creativity.ua ви можете дізнатись, яким є нинішній стан та які перспективи сталого розвитку в музичній індустрії.
5 березня 2021 року відбудеться безкоштовна онлайн-дискусія із 12-ма світовими режисерами анімаційних фільмів, які претендують на премію Оскар. VIEW об’єднує режисерів анімаційних фільмів з усього світу для обговорення майбутньої 93-ї нагороди Оскар. Серед спікерів будуть:
- Кріс Пірн — режисер у Netflix;
- Джоель Кроуфорд — відомий роботами над «Кунг-фу Панда» і «Кунг-фу Панда 2»;
- Глен Кін, який за 38 років роботи на Walt Disney створив таких персонажів, як Русалочка, Аладдін та Рапунцель.
Та багато інших. Більше інформації про режисерів та подію читайте на Telegraf.design.
А 9 березня пройде онлайн-захід «Жіноче лідерство в креативних індустріях». Організаторами є Національне бюро «Креативна Європа» в Україні в межах HeForShe Arts Week 2021, який проводиться організацією ООН Жінки в Україні вчетверте. На заході розглядатимуться нові прогресивні погляди на управління культурними проєктами, жіноче лідерство на керівних посадах, питання материнства та професійного розвитку, а також як такі ідеї можуть отримати підтримку найбільшої програми ЄС для розвитку культурних та креативних індустрій «Креативна Європа». На creativity.ua можна ознайомитись зі списком учасниць заходу, а також знайти лінк на трансляцію.
Англійська мова зараз, на нашу думку, потрібна майже в усіх сферах діяльності. І, звичайно, вона вкрай важлива для креативних індустрій. Проте не завжди у нас є вільний час для курсів або репетиторів, тому ми часто намагаємось вивчати мову самостійно. Bazilik.media створили добірку із 7-ми Instagram-акаунтів, які будуть корисними у вивченні англійської. Там можна розширити словниковий запас, вивчити сленг та ідіоми. Перегляньте добірку на Bazilik.media.
А тепер про новини від партнерів!
Фестиваль реклами «Белый Квадрат» ще продовжує приймати конкурсні роботи, і до 28 лютого діють пільгові умови для учасників. Роботи подаються онлайн на офіційному сайті Фестивалю. Посилання на нього є на creativity.ua.
Тим часом у рамках X-RAY Marketing Awards продовжується онлайн-голосування. Ви можете віддати голос за агенцію чи компанію, яка, на вашу думку, найкраще адаптувалася до викликів 2020 року та вразила своїми маркетинг-рішеннями, комунікацією та ребрендингом. Проте, встигніть зробити це до 28 лютого. Детальніше про голосування на MMR.
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!
Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.