В Україні з’явився бренд комбінезонів із зображенням картин українських митців OVERALL

Інтеграцію витворів мистецтва можна спостерігати в рекламних кампаніях світових брендів, в архітектурі, в кінематографі та інших сферах. Їхній перелік кожного дня доповнюється. Однак, найбільш відомими та найпоширенішими є колаборації мистецтва та fashion-індустрії.

Історія тренду

Тренд на арт-колаборації впевнено набирає обертів у сучасному світі. На початку 2021 року Dior оприлюднив перші світлини рекламної кампанії весняної колекції. Зйомка відбулася в стилі бароко, а фотографії максимально наближені до робіт художника Мікеланджело Караваджо.

Трохи раніше компанія BMW використала класичні картини «Вавилонська вежа», «Скринька Пандори», «Адам і Єва» в рекламній кампанії «For those who don’t know when to stop», де за допомогою картин обіграли ідею того, коли герої не могли вчасно зупинитися.

Початок співпраці арт+fashion було покладено Ельзою Скіапареллі та Сальвадором Далі ще в 1930-му році. Найбільш відомим спільним творінням стала сукня з органзи із зображенням лобстера, яка свого часу прикрашала обкладинку журналу Vogue.

В 1965 році Ів Сен-Лоран представив світові сукні з декором у вигляді великих кольорових блоків, які цитували картини Мондріана. Саме із популярністю дизайнера зростав і попит на роботи художника.
Під впливом знайомства з Енді Уорхолом, Ів Сен-Лоран також створив колекцію осінь-зима 1966 і присвятив її напрямку поп-арт. Пізніше представники fashion-індустрії ще неодноразово звертались до робіт художника (Рой Хальстон, Жан-Поль Готье, Раф Симонс і Джанни Версаче).

Серед останніх проєктів світових брендів: Dior Lady Art, костюм Alexander McQueen із інтерпретацією роботи Генрі Мура «Три чверті», сукня Kenzo з абстракцією «Le Luxe» Жуліо Помара, спідниця Lemaire із моторошними олівцевими малюнками Мартіна Раміреса, блузи Lanvin із ілюстраціями Ерте та інші.

Український внесок

Україна тільки починає свій шлях до визнання та популяризації своїх митців та їхніх робіт, однак, ці перші кроки є дуже рішучими. Так, створено монокатегорійний фешн-бренд OVERALL. Комбінезони бренду прикрашають найдорожчі та найвпізнаваніші роботи митців країни: Олександра Ройтбурда, Романа Мініна, Василя Цаголова, Аліни Півненко, Миколи Маценко та Сергія Мельніченко…

OVERALL
Аліна Паш, картина на комбінезоні: Роман Мінін, LOVE

Картини, надруковані на базі електроних лекал, поєднується майстрами виключно вручну, велика увага приділяється дрібницям та окремим елементам. Завдяки уніформним деталям, комбінезони не мають гендерної належності, тож вони пасують і жінкам, і чоловікам.

OVERALL
Олексій Вертинський, картина на комбінезоні: Василь Цаголов, «Художник і модель»

Fashion-індустрія та мистецтво завжди виграють від спільних колаборацій. Перш за все, за допомогою моди популяризуються витвори мистецтва, розширюється аудиторія споживачів культурних продуктів. По-друге, завдяки увазі ЗМІ є можливість привертати увагу до проблематики, що висвітлюється в роботах митців. Крім того, завдяки використанню витворів мистецтва в моді, картини отримують друге життя і стають ближче до споживача.

У випадку української колаборації бренду OVERALL, кожен митець, надаючи право на використання своїх картин у якості принтів на комбінезонах, додатково отримує роялті з продажу. Таким чином, українське мистецтво не лише просувається завдяки охопленню нових аудиторій, а й отримує реальну грошову підтримку.

OVERALL
Блогер Антон Скуратов, картина на комбінезоні: Роман Мінін, «Генератор Донецького метро»

Вдягти ідею

«У сучасному світі мода — це сила ідеї, а інтелектуальна мода — це мода для тих, хто краще за всіх розуміється на швидкоплинності та тонкості епохи. Вдягаючи на себе комбінезон OVERALL, людина вдягає ідею, доносить світові про свою обізнаність у сучасному мистецтві, показує, що вміє цінувати національний продукт, — каже засновниця бренду Анастасія Браткова. — Україна сьогодні знаходиться на етапі відродження своєї аутентичності, на етапі, коли „українське“ починає бути модним, а вітчизняні митці пізнаваними на світовій арені. Саме тому 2021 рік має стати відправною точкою для розвитку сучасного мистецтва в поєднанні з українськими фешн-брендами».

Alyona Alyona, картина на комбінезоні: Романа Мінін, «Генератор Донецького метро»

До просування цих ідей бренду OVERALL вже долучилися українська реп-співачка та авторка пісень alyona alyona, українська співачка і реперка Аліна Паш, книжкова продюсерка Альона Лазуткіна, Народний артист України Олексій Вертинський, арт-дилер Ігор Абрамович, блогерка та шеф-редакторка українського видання Ярослава Коба, відома письменниця Тамріко Шолі, креативний продюсер Олексій Гладушевський та інші інфлюенсери і лідери думок.

Ярослава Коба, картина на комбінезоні: Олександр Ройтбурд, «Ейнштейн»

Фото в заголовку: Ігор Абрамович, картина на комбінезоні: Василь Цаголов, «Художник і модель»


Пропонуємо вам також переглянути результат спеціальної зйомки «Будинок художника» українського модного бренду LITKOVSKAYA.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...

Atlas Weekend 2021 відбудеться! Новий формат, лайн-ап та карантинні обмеження

Ми знаємо, як шанувальники наймасштабнішого музичного фестивалю в Україні чекали на цю новину: Atlas Weekend 2021 відбудеться! Однак через закриті ...

Журнал про марихуану «Сатива Ротару» створив бренд смт. Косяк, що на Житомирщині

Україномовний онлайн-журнал про марихуану «Сатива Ротару» спеціально до міжнародного дня канабісу (а також на честь свого дня народження) розробив бренд ...

Чим здивує «Французька весна в Україні — 2021»

23 квітня 2021 року стартує 17-й щорічний фестиваль «Французька весна в Україні». У 2021 році кінопрограму фестивалю поділено на два блоки: допрем’єрні покази новинок ...