Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Міністерство культури та інформаційної політики оголосило конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України.

Айдентика має розкрити тематику Дня незалежності України як свята усієї нації, акцентуючи увагу на концепції єдності, багаторічному цивілізаційному розвитку українського народу та державності, а також історичному процесі відновлення незалежності. 

Айдентика має включати: логотип, графічну концепцію, маркетинговий план популяризації, але не обмежується набором цих елементів. Також потрібно буде представити комунікаційні та PR-матеріали: рекламні плакати, маркетинговий та комунікаційний плани, сценарії промовідео, шаблони публікацій для соціальних мереж, прес-кіт, макети для промоційних матеріалів (мерчу) тощо.

Айдентика має бути розроблена українською мовою, для логотипа також треба зробити версію англійською мовою.

Максимальна вартість проєкту — 350 тисяч гривень.

Взяти участь у конкурсі можуть творчі спілки, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності. Для цього треба до 15:00 1 березня подати заявку електронною поштою.

Переможця визначать в результаті конкурсу, який пройде в три етапи:

  1. 2-9 березня: онлайн-голосування на сайті МКІП;
  2. 10 березня: експертне оцінювання проєктів;
  3. 12 березня: презентації проєктів відібраними учасниками, їхнє оцінювання та визначення переможця.
Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Джерело


А ми нагадуємо, що до 28 лютого включно триває онлайн-голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро еkonomika+. Усі охочі можуть віддати голос за агенцію чи компанію, які, на їхню думку, найкраще адаптувалися до викликів 2020 року та вразили своїми маркетинг-рішеннями, комунікацією та ребрендингом.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...