«Креативна Європа» в Україні та HeForShe запрошують на онлайн-захід «Жіноче лідерство в креативних індустріях»

Креативні індустрії вже давно стали рушієм прогресу. А разом із ним змінюється й саме суспільство. 9 березня відбудеться онлайн-захід «Жіноче лідерство в креативних індустріях». Організатори — Національне бюро «Креативна Європа» в Україні в межах HeForShe Arts Week 2021, який проводиться організацією ООН Жінки в Україні вчетверте. Під час заходу відбудеться онлайн-дискусія щодо ролі жінки та жіночого лідерства у культурних та креативних індустріях, та онлайн-нетворкінг для всіх, хто хоче знайти менеджера або проєкт своєї мрії. 

Онлайн-дискусія «Жіноче лідерство в креативних індустріях»

На заході розглядатимуться нові прогресивні погляди на управління культурними проєктами, жіноче лідерство на керівних посадах, питання материнства та професійного розвитку, а також як такі ідеї можуть отримати підтримку найбільшої програми ЄС для розвитку культурних та креативних індустрій «Креативна Європа».

Учасницями дискусії будуть представниці європейських проєктів, які підтримують жінок у різних сферах культурних індустрій та отримали підтримку від програми «Креативна Європа»:

  • Else Christensen-Redzepovic (Данія), проєктна менеджерка проєкту Voices of Culture, який сприяє побудові діалогу між усіма стейкхолдерами сфери культури та креативності;
  • Mia Ternström (Швеція), проєктна менеджерка проєкту Keychange який сприяє гендерному різноманіттю в музичній індустрії;
  • Тетяна Чернецька (Україна), проєктна менеджерка Центру гендерної культури у Харкові, місією якого є промоція ідей гендерної рівності через включення та діалог культурної спільноти.

Трансляція дискусії відбудеться 9 березня з 11:30-12:30 на Facebook-сторінці Національного бюро «Креативна Європа» в Україні.

«Креативна Європа» в Україні та HeForShe запрошують на онлайн-захід «Жіноче лідерство в креативних індустріях»

Matchmaking для представників українських ККІ

В продовження заходу, з 13:00 до 15:00, відбудеться закритий онлайн-нетворкінг для тих, хто працює у сфері культурних та креативних індустрій, хоче розвиватися і розвивати свої ідеї та проєкти. Під час нетворкінгу за 2 години в реальному часі у кожного учасника буде можливість презентувати ідею проєкту, знайти потенційних партнерів та однодумців, або ж знайти менеджера для проєкту чи роботу у проєкті своєї мрії. Всього для участі буде обрано 50 осіб, ґрунтуючись на їхній мотивації. Подати заявку на участь можна до 1 березня за посиланням. Підтвердження участі та лінк доступу отримають лише підтверджені учасники. 

Довідка:

«Креативна Європа» — це рамкова програма Європейського Союзу, спрямована на підтримку культурного, креативного та аудіовізуального секторів. Метою програми є розвиток сектору культурних та креативних індустрій (ККІ) в країнах Європи, посилення конкурентоспроможності європейської аудіовізуальної продукції, а також забезпечення промоції та захисту культурного та мовного розмаїття. 

Рух HeForShe, започаткований ООН Жінки, — це глобальний рух солідарності на підтримку ґендерної рівності, в якому чоловіки та хлопчики стають головними агентами змін.


А ми нагадуємо, що House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Учасники міжнародного форуму Selector PRO 2021 розповіли, як музична індустрія може стати екологічнішою

Організатори фестивалів і засновниця Green Team Task Force поділилися своїми ідеями щодо того, як музична індустрія може стати свідомішою та екологічнішою.

Кухар-креатор Євген Клопотенко: «Я намагаюся створювати таку їжу, яка змінює людей»

Євген Клопотенко — найвпізнаваніший кулінарний експерт України, шеф-кухар, співзасновник ресторану «100 років тому вперед», дослідник української кухні. В інтерв’ю для ...

Анімація WWF показує, що за останні 200 років океан став надто шумним місцем для китів

Доля морських ссавців, для яких через діяльність людини океан став надто шумним місцем (особливо для китів), зображена у зворушливому анімаційному відео.

Робопса Spot обладнають пейнтбольним маркером і запустять в художню галерею

Арт-група MSCHF («місчіф») обладнає робопса Spot пейнтбольним маркером і запустить його в художню галерею. І передасть керування ним всім бажаючим.

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Міністерство культури та інформаційної політики оголосило конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України. Айдентика має розкрити тематику Дня незалежності України ...

Ліванська газета друкує чорнилом із кров’ю

На День святого Валентина вона зробила доволі специфічну першу сторінку. Її було надруковано чорнилом, змішаним зі справжньою кров’ю.