• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Екологічні матеріали: ці комп’ютери Macintosh зроблені з меду, льоду та вугілля

9 Лютого, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В 1982 році легендарний дизайнер Гартмут Есслінгер почав працювати на Apple. Наприкінці 1970-х його дизайн став визначальним для Sony, і Стів Джобс хотів, щоб його комп’ютери Macintosh були не менш привабливими для масового споживача. Завдяки цій співпраці високотехнологічний пристрій перетворився на доступну для розуміння річ. Слоганом цього дизайну було «для всіх нас».

Проте майже 40 років по тому найбільшою проблемою у виробництві електроніки став не дизайн, а екологічність. Ось чому за цей час Apple почала робити корпуси комп’ютерів не з пластику, а з алюмінію, який піддається вторинній переробці. І ось чому дизайнери Генк Беєр та Алекс Сайзмор вирішили (цілком в дусі Apple) зробити радикальний редизайн комп’ютерів Macintosh, помістивши їх у корпуси з меду, льоду, землі тощо. Тобто з таких матеріалів, які часто трапляються в природі і їх не треба везти здалеку. Назва цього проєкту є співзвучною старому слогану Apple: For the Rest of Us.

«Ми не хотіли, щоб люди дивилися на наш проєкт і відчували страх перед глобалізацією, щоб їм здавалося, наче ми збираємося замінити індустрію чи обираємо нові матеріали, керуючись лише комерційною вигодою, – пояснила креативна команда. – Натомість ми хочемо, щоб люди спитали себе, що означає глобалізація, та замислилися про те, як незвичайні матеріали здатні змінити взаємодію з продуктом».

Дизайн та екологія

Сфотографовані, як в оригінальній рекламі Macintosh, ці комп’ютери, які технічно є нефункціональними скульптурами, перевертають естетику Apple з ніг на голову, кидаючи виклик усім традиціям індустріального дизайну.

Один з них є по суті екраном, що стирчить з купи землі, а зверху на ньому зеленіють рослини. Інший – схожий на оригінальний Macintosh, от тільки корпус його вирізано зі шматка вугілля. Деякі варіанти дизайну можна назвати майже практичними – принаймні комп’ютер та миша з вапняка на вигляд є дуже стильними. А от комп’ютер в льодовому корпусі очевидно, що неминуче розтане і тоді все його електронне начиння закоротить. І мало який з цих дизайнів може дорівнятися за сюрреалістичністю комп’ютеру Macintosh, зробленому з меду та воскових стільників.

  • Земля
  • Вугілля
  • Вапняк
  • Лід
  • Сало
  • Мед

Весь проєкт, за задумом Беєра та Сайзмора, виконано в стилі ретро.

«Посиланнями на історію пронизаний весь наш проєкт: фотографії, моделі, деякі графічні рішення, – зазначили вони. – Ми зробили це, щоб відрізнити свої моделі від сучасних, і щоб, дивлячись на них, можна було уявити альтернативну реальність».

Втім, уявлена дизайнерами альтернативна реальність виявилася доволі прогресивною. У наш час компанії, звісно, комп’ютери із землі не ліплять, але біорозкладні матеріали і матеріали, придатні для вторинної переробки, зараз в пріоритеті. Зокрема, Google Design Lab зібрала цілу бібліотеку нетипових матеріалів для виробництва своїх телефонів та продукції Nest: тут є і штучна шкіра з грибів, і пластик з молочного білку. І поступово ці тренди набирають оберти.

Джерело

Теги: дизайнекологіятехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.