Немецкая компания Nat-2 сделала кроссовки из скисшего молока

Перепроизводство молока на фабриках выливается в то, что оно залеживается на полках до тех пор, пока его уже нельзя будет пить. Однако дизайнер Себастьян Тис из Nat-2 придумал, что с ним можно сделать.

Мюнхенский дизайнер объединил усилия с биоинженером Анке Домаске, основательницей QMilch, и вместе они создали кроссовки из переработанного молока. Эта обувь делается в Италии, и помимо молока она состоит из пробкового дерева, резины и искусственной кожи растительного происхождения.

Молоко может быть уже непригодным в пищу, но в нем все еще есть полезные компоненты, делающие его очень ценным сырьем. Такое молоко и раньше использовали для технических нужд. Но обувь из него делают впервые.

Войлок из молока – экологически чистый материал, который оказался просто идеален при изготовлении обуви. Он на 100% натуральный, довольно приятный на ощупь, и кажется шелковистым благодаря смеси шерстяных и молочных волокон. Кроме того, он обладает антибактериальным действием и хорошо регулирует температуру. Так что такую обувь можно носить в любую погоду.

Стараниями Себастьяна Тиса Nat-2 может похвалиться обширным каталогом товаров. А теперь к ним прибавились еще и кроссовки и даже тапочки из молока.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...