Медіаскульптура з переробленого пластику. Статистика Facebook для маркетологів. Як побудувати успішну команду. Та онлайн-проєкт, присвячений класичній музиці. Чао, креатори! З вами 25-й випуск Creative Digest!
Послухати новини креативу можна на:
У Києві з’явиться «Київський Кит» — 12-метрова медіаскульптура з переробленого пластику, яка стане найбільшою скульптурою в Україні такого роду. А також «Київський Кит» стане першою інтерактивною скульптурою, що відображатиме навколишній екологічний стан міста. Скульптура стане новим сучасним символом столиці та привертатиме увагу суспільства до важливих питань екології та стану навколишнього середовища. Більше деталей на creativity.ua.
Тим часом запустили онлайн-проєкт, присвячений класичній музиці — «Наука логіки Бетховена». Це серія з шести авторських лекцій, присвячених дослідженню сонатної форми та творчих процесів Людвіга ван Бетховена. Перша лекція вже доступна, а наступна запланована на 11 лютого. Більше про проєкт повідомляє медіа Platfor.ma.
Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбуватиметься з 15 по 21 лютого. Ключова тема івенту — трансформація як відповідь на сучасні реалії та зміни в офлайн- та онлайн-просторах. Спікери розкриватимуть її через призму інформаційних, практичних та мотиваційних блоків. А поки редакція creativity.ua провела бліц-опитування з деякими зі спікерів онлайн-марафону, серед яких: Євген Таллер, Олег Хороший, Канат Ногойбаєв та Харіш Натараджан. Читайте матеріал на cайті creativity.ua.
Благодійна організація CoppaFeel вже 11 років проводить інформаційні кампанії про захворювання на рак грудей. У своєму підході до маркетингу вона часто вдавалася до авангардистської тактики. Засновниця організації Крістін Галленга вирішила створити свою благодійну організацію у лютому 2009 року, коли у неї у самої було діагностовано це захворювання. А офіційно організацію CoppaFeel було зареєстровано 28 жовтня 2009 року, в той самий день, коли Крістін Галленга пройшла мастектомію. Вчора ж, у Всесвітній день боротьби проти раку, редакція creativity.ua представила короткий огляд того, як ця благодійна організація та її соціальні кампанії еволюціонували впродовж минулого десятиліття.
Depositphotos відкриває доступ до безкоштовних файлів для освітніх проєктів, некомерційних організацій та креативних спільнот, діяльність яких спрямована на розвиток дизайну й креативності. Організації, які стануть партнерами проєкту, отримають доступ до бібліотеки зі тисячами безкоштовних файлів і зможуть використовувати їх у своїх навчальних курсах і програмах. Більше деталей про те, як стати партнером проєкту, читайте на creativity.ua.
Першу версію Facebook Марк Цукерберг запустив 4 лютого 2004 року, тобто рівно 17 років тому. За цей час соцмережа стала для багатьох головним джерелом новин та основним засобом зв’язку з друзями, родиною та компаніями. Про це зазначає нещодавно опублікована статистика Facebook для маркетологів, що містить дані станом на початок 2021 року. Всі тези доводять, що без цієї величезної платформи у жодній сфері маркетингу не обійтися. Ознайомитись із статистикою можна на creativity.ua.
Як ви вважаєте, що поєднує усі попередні матеріали? Що лежить у основі їхньої успішності? Мій варіант відповіді — команда, окремі особистості, які разом утворюють єдиний організм. Happy Monday опублікували 5 порад від Ольги Целуйко, Customer Care Group Manager у компанії Wix, яка розповіла як побудувати успішну команду. Серед порад:
1. наймайте правильних людей;
2. керуйте з розумом;
3. знайте своїх людей;
4. створіть культуру своєї команди;
5. керуйте з емпатією (тобто підтримуйте свою команду).
Детальніше про кожну з порад читайте на Happy Monday.
І про новини від наших партнерів!
На MMR вже сьогодні завершується прийом анкет для участі в X-Ray Marketing Awards. Тому тепер чекатимемо на голосування, яке розпочнеться вже 8 лютого і триватиме по 26. Слідкуйте за заходом на MMR.
А також нагадуємо, що фестиваль реклами «Белый Квадрат» продовжує приймати конкурсні роботи, і до 28 лютого діють пільгові умови для учасників. Роботи можна подати онлайн, завантаживши їх на офіційний сайт Фестивалю, посилання на який шукайте на creativity.ua.
А тепер пропонуємо вам нову книжкову пораду в рамках флешмобу, присвяченому акції з популяризації читання, #Читай_досягай. І сьогодні з нами Юлія Клебан — Head of Content в онлайн-школі Projector. Юлія 6 років займається копірайтингом та написанням різножанрових текстів. Окрім цього, Юля вже три роки повністю присвятила роботі з брендовими комунікаціями та SMM.
Юлія ділиться книгою «Фактологія», відомого дослідника зі статистики Ганса Рослінга: «Ця книжка буде цікава представникам будь-якої професії, але особливо тим, хто так чи інакше працює з інформацією. Ця книжка про те, що інколи ми дуже ірраціонально, негативно сприймаємо світ, і нам здається, що всі довкола потерпають від бідності, економічних криз, політичних конфліктів, поганої медицини. Нам здається, що хтось недоотримує освіту, хтось недоотримує ресурси і, взагалі, все котиться в якусь прірву. Ганс використовує дуже логічні аналітичні інструменти статистики, аналізує дані та доводить нам, як світ насправді позитивно змінюється кожного року. Вважаю, що після того, що нам приніс 2020 рік, ця книжка просто необхідна як ковток свіжого позитивного мислення.».
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!
Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.