Depositphotos надасть безкоштовний контент для підтримки креативного комьюніті

Міжнародний фотобанк відкриває доступ до безкоштовних файлів для освітніх проєктів і некомерційних організацій, спрямованих на розвиток дизайну й креативності.

Пропозиція Depositphotos призначена для представників сфери освіти, некомерційних організацій і креативних спільнот. Організації, які стануть партнерами проєкту, отримають доступ до бібліотеки зі 600+ тисяч безкоштовних файлів (зображень, векторів, ілюстрацій) і зможуть використовувати їх у своїх навчальних курсах і програмах. 

«Це рішення з’явилося під час локдауну, коли творча індустрія переживала кризу і ми хотіли бути максимально корисними. За декілька місяців ми почали співробітництво з багатьма українськими й міжнародними проєктами, серед яких польська академія для дизайнерів STGU, канадська організація RGD, креативна школа Projector. З часом ми зрозуміли, що хочемо розвивати цей напрям на постійній основі, оскільки наша місія — підтримувати творчих людей в усьому світі, надихати їх, а також бути актуальним джерелом контенту й інструментом для реалізації будь-яких проєктів», — зазначає Аліна Волчек, CMO Depositphotos.

Для студентів і членів комьюніті також буде діяти спецпропозиція: можливість безкоштовного пробного періоду з доступом до всієї бібліотеки контенту — понад 190 мільйонів файлів і знижка на будь-яку підписку Depositphotos. Отримані за цією пропозицією файли не можна повторно поширювати у комерційних цілях. 

Крім зображень для курсів і знижки для студентів, Depositphotos пропонує співробітництво у творчих проєктах, спонсорську підтримку спільних онлайн- і офлайн-івентів. Щоб приєднатися до ініціативи, необхідно заповнити форму на сайті. При створенні індивідуальної пропозиції буде врахований характер бізнесу і цілі, у досягненні яких Depositphotos може допомогти. 

Depositphotos надасть безкоштовний контент для підтримки креативного комьюніті

Про компанію:

Depositphotos — один з провідних міжнародних фотобанків з бібліотекою із понад 190 мільйонів фотографій, відео, векторів, музики та ілюстрацій. Компанія активно розвиває творчу спільноту зі 100 тисяч авторів, які своїми роботами допомагають візуалізувати ідеї клієнтам зі 192 країн світу. 

Нагадаємо, напередодні Нового року Depositphotos представив свій ребрендинг, над яким працювала команда CREVV.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль креативності «Каннські Леви» 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності «Каннські Леви» оголосилили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн. Команда LIONS заявила, що офлайн-подія у ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...