In Nebo ideas agency we don’t say «hey, there!», we say «Привіт, земляни!» and I think thats beautiful.
Упевнені, ви здогадалися, що перша фраза є відсилкою до нового мему, який нещодавно з’явився в Україні. Підписатися на акаунт можна тут, але спершу побудьте трішки з нами. В ефірі рубрика «Nebo на культурній орбіті»! Ми підготували для вас добірку свіжих культурних трендів. Погнали знайомитися з ними!
Let’s take pictures
Перш, ніж говорити, що карантин — марна трата часу, дочитайте цей абзац до кінця. Швейцарець під час самоізоляції почав оцифровувати фотоархів свого дідуся й викладати світлини в Instagram-акаунт. Тож, якщо ви фанат документального жанру, підписуйтеся на @jacksharp_photo й дивіться, якою була Європа середини 20 століття.
Компанія Jeep до Національного дня собак у США оголосила фотоконкурс на нове обличчя бренду. Для участі потрібно було сфотографувати свого пса на фоні машини та опублікувати фото в соцмережі з хештегом #JeepTopCanine. Чотирилапий переможець є першим собакою, що став обличчям бренду Jeep. Його фото протягом року з’являтиметься в ексклюзивному контенті компанії.
А французький дім моди Louis Vuitton збирається випустити фотоальбом Ukraine (Fashion Eye), присвячений Україні. Реліз заплановано на 8 жовтня 2020 року, а поки дивимося анонс.
Тут about Київ
Наступна новина, як хороше вино, чекала свого часу цілих 18 років. Англомовна «Вікіпедія» змінила транслітерацію Kiev на Kyiv. Флешмоб #KyivNotKiev продовжується.
Хоча, схоже, цей хештег в очі не бачили в компанії Motorola. Розробники збираються випустити смартфон з потрійною камерою і 5G, що називатиметься Kiev. Сподіваємося, що до релізу неймінг підправлять.
У столиці з’явився власний аромат — «Київський каштан», що виготовлений у формі декоративного саше. У КМДА зазначають, що зовсім скоро поділяться інформацією, де його можна буде протестувати.
І наостанок: на столичних вулицях з’явилися двоколісні конкуренти компанії Bolt. Мова йде про новий сервіс прокату електросамокатів під назвою Kiwi. Користуйтеся можливістю проїхатися з вітерцем, поки не почалася справжня осінь. У нас є лише одне прохання: під час поїздки, будь ласка, дотримуйтеся правил дорожнього руху!
Технології non stop
Цю статтю написала людина, а от The Guardian похизувалася заголовком «Цю статтю написав робот. Ти вже боїшся, людино?». Особисто ми не боїмося і були б не проти таких ноу-хау в нашому офісі. Тоді наша колонка на Creativity.ua завжди виходила б вчасно…
Хтось чекає осінь через золоте листя на деревах, хтось — через вечори з глінтвейном біля каміну, а хтось — через презентацію нового iPhone. 2020-й не був би 2020-м, якби не вніс свої корективи й сюди. Захід від Apple відгримів, але новий смартфон компанія так і не представила. Може, воно й на краще: сімейні бюджети багатьох українців ще принаймні місяць побудуть у безпеці.
А компанія LG представила електронну захисну маску PuriCare Wearable Air Purifier. Гаджет фільтруватиме повітря, що вдихатиме користувач, а одного заряду його батареї вистачить на період від двох до восьми годин в залежності від режиму. Сучасні проблеми потребують сучасних методів вирішення.
Технології вже давно дісталися кухні: розумні холодильники, кавоварки, мікрохвильовки. Тепер настав час розумних плит, які підтримують голосового помічника Amazon Alexa. Краще один раз побачити, тож дивимося…
Що там із фестивалями?
Поки фестивалі для людей відміняються, Ural Music Night і рекламна агенція «Восход» провели в Єкатеринбурзі онлайн-фестиваль для мурах. Креативники зробили 11 міні-копій сцен, на яких транслювали живі виступи виконавців з різних країн. Захід називався ANTYfest, а його глядачами стали комахи. Дійство знімали на камери з макрооб’єктивами й транслювали в мережі.
А український музичний фестиваль Respublica-2020 пройде в Minecraft. Для цього в онлайн-грі побудували копію Старого замку Кам’янця-Подільського з усіма сценами та гримерками.
Будувати — це одне, а показати, як будують, — зовсім інше. Дивіться, якою класною може бути реклама забудовника. «Золото» на The One Show, між іншим…
Від одного конкурсу переходимо до іншого. «Найкращий книжковий дизайн-2020» оголосив переможців у 5-ти номінаціях: книга для читання, візуальна книга, дитяча книга, утилітарна книга й експеримент. Гран-прі конкурсу отримало видання «ЗНАК. Українські товарні знаки 1960–1980».
Віримо в те, що наступного року перемогу в конкурсі здобуде збірка поезії нашого креативного партнера Олега Киселиці під назвою «Комнатная температура». Будемо з вами відвертими: наша команда витратила дуже багато сил на реалізацію цього проєкту, але ми все одно з нетерпінням чекаємо новий книжковий бриф.
Nebo і небо
Американець Девід Блейн полетів у небо на повітряних кулях. Ілюзіоністу вдалося піднятися на висоту 7,5 кілометрів. Чоловік присвятив цей політ своїй дев’ятирічній доньці. Як це було, дивіться на відео.
І наостанок… Гало Андромеди врізалося в гало Чумацького Шляху. Це перший дзвіночок того, що дві галактики зіллються в одну. Щоправда, станеться це не в 2020-му, а приблизно через 4 мільярди років. Тож появі наступного випуску «Nebo на культурній орбіті» це точно не завадить. Спишемося!
Читайте також про ребрендинг компаній Walt Disney, новий канал комунікацій у Києві та багато іншого — у минулій добірці трендів у рубриці «Nebo на культурній орбіті». І заходьте в гості на сайт Nebo ideas agency 😉