Собаче пиво, туризм очима тварин та нове обличчя бренду Jeep: три кампанії до Дня собак 2020

В США Національний день собак відзначають 26 серпня. Його було засновано у 2004 році з ініціативи письменниці та природозахисниці Колін Пейдж (Colleen Paige). Цей день є хорошою нагодою виразити свою любов домашнім собакам, допомогти бездомним тваринам та вшанувати службових собак. А цього року під час карантину чотирилапі улюбленці стали справжньою втіхою для своїх людей, на що не могли не звернути увагу як активісти, так і бренди. Тож пропонуємо вашій увазі три найновіші кампанії до Дня собак 2020.

Пиво Busch для собак (щоб вони теж могли відзначити свій день)

EgWnBkVX0AEdZ65 1 - Собаче пиво, туризм очима тварин та нове обличчя бренду Jeep: три кампанії до Дня собак 2020

Цей безалкогольний напій Dog Brew за задумом має добре втамовувати спрагу в спекотний день. Таке пиво для собак роблять зі свинячих кісток, кукурудзи, селери, базиліку, м’яти, куркуми та імбиру. Смачна та поживна штука (принаймні, з точки зору собаки).

До того ж бренд перераховує з кожної покупки один долар у фонд організації Best Friends Animal Society, яка шукає для бездомних собак нову сім’ю. А ті, хто купували своєму собаці пиво саме у День собак 2020, мали можливість взяти участь ще й в розіграші брендового собачого ліжечка.

EgWxy06XoAIq0vf 1 - Собаче пиво, туризм очима тварин та нове обличчя бренду Jeep: три кампанії до Дня собак 2020

Ви, певно, зараз думаєте: а чи можна це пити людям? На таке запитання пивовари Busch відповіли: «Цей кістковий відвар розрахований на тонкий собачий смак. Тобто людині він здасться пріснуватим. І, так, ми його куштували. Така у нас робота».

Кампанія була розроблена агенцією M&C Saatchi.

Сумки Away для перевезення тварин: цільова аудиторія – коти та собаки

away per carrier marketing PAGE 2020 1 - Собаче пиво, туризм очима тварин та нове обличчя бренду Jeep: три кампанії до Дня собак 2020

Після карантину, коли люди масово заводили домашніх тварин, щоб не почуватися так самотньо вдома, бренд дорожніх сумок Away додав до свого репертуару ще одну річ – сумки для транспортування тварин. У цій кампанії до Дня собак 2020 маркетологи Away вирішили звернутися безпосередньо до своєї цільової аудиторії – до котів, собак, кролів та навіть їжачків.

Адже, коли люди нарешті вирушать в омріяну подорож, певно що багато хто з них прихопить із собою своїх домашніх улюбленців.

Kerry Washington August 2020 Pet Carrier 581x1024 1 - Собаче пиво, туризм очима тварин та нове обличчя бренду Jeep: три кампанії до Дня собак 2020

З огляду на це Away зробила кожен елемент своїх рекламних постерів таким, щоб той одразу привертав увагу тварин. Постери розклеєні неподалік від майданчиків для тварин та біля самої землі, тобто як раз на рівні очей котів та невеликих собак. А щоб цільова аудиторія їх помітила, вони мають ароматизоване покриття. Кожен запах відповідає певній точці призначення. Так постер з Буенос-Айресом має запах стейку, Каїр пахне котячою м’ятою, а Йосемітський національний парк – кедром.

Кампанія проходила насамперед у тих містах США, де домашніх тварин статистично найбільше: Бостон, Чикаго, Нью-Йорк та Сан-Франциско.

Постери також підкреслюють, чим саме домашньому улюбленцю може сподобатися така поїздка. В Каїрі коти зможуть насолодитися «належною їм повагою», у Буенос-Айресі «можна легко поцупити м’ясо з тарілки», а в Йосемітському парку навіть маленький пес може задерти лапку на велетенську секвою.

Конкурс на нове обличчя бренду Jeep

Любителі джипів доволі часто беруть із собою собак, вирушаючи кудись у глушину. Тому цього року бренд запропонував водіям джипів фотографувати своїх собак на тлі машини, публікувати ці фото в соцмережах та подавати їх на конкурс із тегом #JeepTopCanine. Переможця було оголошено як раз на День собак 2020.

e6caefda 1795 4949 b7c1 8fa216b4bf23 1 - Собаче пиво, туризм очима тварин та нове обличчя бренду Jeep: три кампанії до Дня собак 2020

Пес-переможець є першим собакою, який став обличчям бренду Jeep. Впродовж наступного року, до Дня собак 2021, він з’являтиметься в ексклюзивному контенті, який публікуватиметься через медіаканали бренду.

Джерело 1, 2, 3, 4

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Під стінами Верховної Ради встановили мистецьку інсталяцію «Йдеш у політику не одна»

Під Верховною Радою встановили лабіринт, який відтворює шлях жінок у політику. Подія відбулась у рамках запуску кампанії з підтримки гендерної ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Ukrainian Young Book Design Awards-2020 оголосив переможців

У 2019 році видавництво «Основи» разом зі студією L / Y (колишня Hooga.design) започаткували міжнародний конкурс книжкового дизайну Ukrainian Young Book Design Awards. Цього ...

House of Europe представляє 5 нових грантів для українських креативних бізнесів та організацій

House of Europe — програма ЄС, що пропонує можливості для творчості та професійного обміну, — представляє 5 нових грантів для ...