Собаче пиво, туризм очима тварин та нове обличчя бренду Jeep: три кампанії до Дня собак 2020

В США Національний день собак відзначають 26 серпня. Його було засновано у 2004 році з ініціативи письменниці та природозахисниці Колін Пейдж (Colleen Paige). Цей день є хорошою нагодою виразити свою любов домашнім собакам, допомогти бездомним тваринам та вшанувати службових собак. А цього року під час карантину чотирилапі улюбленці стали справжньою втіхою для своїх людей, на що не могли не звернути увагу як активісти, так і бренди. Тож пропонуємо вашій увазі три найновіші кампанії до Дня собак 2020.

Пиво Busch для собак (щоб вони теж могли відзначити свій день)

кампанії до Дня собак 2020

Цей безалкогольний напій Dog Brew за задумом має добре втамовувати спрагу в спекотний день. Таке пиво для собак роблять зі свинячих кісток, кукурудзи, селери, базиліку, м’яти, куркуми та імбиру. Смачна та поживна штука (принаймні, з точки зору собаки).

До того ж бренд перераховує з кожної покупки один долар у фонд організації Best Friends Animal Society, яка шукає для бездомних собак нову сім’ю. А ті, хто купували своєму собаці пиво саме у День собак 2020, мали можливість взяти участь ще й в розіграші брендового собачого ліжечка.

кампанії до Дня собак 2020

Ви, певно, зараз думаєте: а чи можна це пити людям? На таке запитання пивовари Busch відповіли: «Цей кістковий відвар розрахований на тонкий собачий смак. Тобто людині він здасться пріснуватим. І, так, ми його куштували. Така у нас робота».

Кампанія була розроблена агенцією M&C Saatchi.

Сумки Away для перевезення тварин: цільова аудиторія – коти та собаки

Після карантину, коли люди масово заводили домашніх тварин, щоб не почуватися так самотньо вдома, бренд дорожніх сумок Away додав до свого репертуару ще одну річ – сумки для транспортування тварин. У цій кампанії до Дня собак 2020 маркетологи Away вирішили звернутися безпосередньо до своєї цільової аудиторії – до котів, собак, кролів та навіть їжачків.

Адже, коли люди нарешті вирушать в омріяну подорож, певно що багато хто з них прихопить із собою своїх домашніх улюбленців.

З огляду на це Away зробила кожен елемент своїх рекламних постерів таким, щоб той одразу привертав увагу тварин. Постери розклеєні неподалік від майданчиків для тварин та біля самої землі, тобто як раз на рівні очей котів та невеликих собак. А щоб цільова аудиторія їх помітила, вони мають ароматизоване покриття. Кожен запах відповідає певній точці призначення. Так постер з Буенос-Айресом має запах стейку, Каїр пахне котячою м’ятою, а Йосемітський національний парк – кедром.

Кампанія проходила насамперед у тих містах США, де домашніх тварин статистично найбільше: Бостон, Чикаго, Нью-Йорк та Сан-Франциско.

Постери також підкреслюють, чим саме домашньому улюбленцю може сподобатися така поїздка. В Каїрі коти зможуть насолодитися «належною їм повагою», у Буенос-Айресі «можна легко поцупити м’ясо з тарілки», а в Йосемітському парку навіть маленький пес може задерти лапку на велетенську секвою.

Конкурс на нове обличчя бренду Jeep

Любителі джипів доволі часто беруть із собою собак, вирушаючи кудись у глушину. Тому цього року бренд запропонував водіям джипів фотографувати своїх собак на тлі машини, публікувати ці фото в соцмережах та подавати їх на конкурс із тегом #JeepTopCanine. Переможця було оголошено як раз на День собак 2020.

кампанії до Дня собак 2020

Пес-переможець є першим собакою, який став обличчям бренду Jeep. Впродовж наступного року, до Дня собак 2021, він з’являтиметься в ексклюзивному контенті, який публікуватиметься через медіаканали бренду.

Джерело 1, 2, 3, 4

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.