Креативний проєкт Depositphotos «Стокова фотографія вчора і сьогодні», який відображає зміни в естетиці, образах і тематиці візуального контенту, отримав три міжнародні нагороди за дизайн і розробку — AWWWARDS, CSS Design Awards та FWA of the Day на FWA.
Проєкт Depositphotos відзначили у категорії «Сайт дня». Це спільна робота міжнародного фотобанку Depositphotos і креативного дизайн-бутика Advanced Team. Інтерактивний сайт представляє перше глибоке дослідження кардинальних змін у стоковій фотографії за останні 10 років — історію від перших агентств у 1920 році до сучасних мікростоків, огляд декількох десятиліть естетики візуального контенту, головні фактори, які змінили підхід до роботи зі стоковими платформами, а також експертні думки контент-кураторів фотобанку і професійних стокових фотографів.
«Ми хотіли на своєму прикладі показати шлях стокової фотографії від постановчих зйомок із сильною постобробкою до щирих, автентичних і оригінальних знімків, розповісти про те, що і як на це вплинуло. Така ідея вимагала неординарного рішення, адже треба було продемонструвати велике розмаїття візуального контенту», — коментує Сандра Яковлева, креативна редакторка у Depositphotos.
Лендинг створили на 9 мовах, оскільки фотобанк має клієнтів і авторів у 192 країнах. Проєкт презентували 17 червня. Сайт отримав нагороди одразу у трьох міжнародних конкурсах — CSS Design Awards, FWA of the Day на FWA, AWWWARDS, на які щодня надсилають десятки робіт з усього світу. Міжнародне журі оцінювало проєкт у категоріях UI/UX дизайн, розробка, інновації, креативність і контент.
«Для нас проєкт став справжнім викликом. За обмежений час треба було показати крутий результат. З одного боку, була велика кількість інформації, яку хотілося представити у захопливому інтерактивному форматі. З іншого — було важливо не перестаратися і не зробити сайт дуже важким як для сприйняття, так і для швидкості завантаження. Перед нами стояло завдання знайти баланс між креативною формою і дружнім інтерфейсом. Ми досягли цього завдяки анімації та іншим візуальним ефектам, які не просто “прикрасили” сайт, а й проілюстрували смислові блоки й органічно доповнили текст. Перемога у FWA, CSS Design Awards і Awwwards – ще один доказ того, що все вийшло», — додає Євген Тіодоров, Advanced Team.
Depositphotos знайшли натхнення у творчості фотографів на карантині та провели кампанію #LockdownArt на їхню підтримку.
Візуальні тренди 2020 від Depositphotos.