• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

У пошуках правди. Saatchi&Saatchi створили проєкт для міста-привида Поліське

28 Квітня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
У пошуках правди. Saatchi&Saatchi створили проєкт для міста-привида Поліське
Share on FacebookShare on Twitter

Усім відомо про трагедію, що відбулась у Чорнобилі, багато хто чув про Прип’ять, але Поліське залишається невідомою точкою на карті трагедії 1986 року. Це місто на відстані 80 кілометрів від ЧАЕС, що постраждало внаслідок вибуху. І у нього особлива історія, адже незважаючи на погіршене самопочуття жителів, підвищення рівня захворюваності через радіаційний фон, — місто продовжувало жити своїм звичайним життям ще 13 років. Лише у 1999 році Поліське евакуювали, закрили та забули про нього. Аж до 2019 року.

У 2019 році українські документалісти зняли короткометражний фільм «Поліське. Післячуття». Використовуючи архівні документи для закадрового голосу, підсвічуючи покинуте місто прожекторами дронів знімальна група буквально пролила світло на правду про місто, яке стало привидом трагедії.

Задля максимальної драматизації історії Поліського команда української креативної агенції створила айдентику міста. Візуальними символами вона передає те, що це місто існувало, в ньому жили люди, а потім воно стало привидом. Отримавши символіку Поліське наче повернулось із небуття, отримало нове обличчя, яке нагадує про 2 трагедії — вибух на ЧАЕС 1986 року та про забутих людей.

Фірмовий стиль міста побудований на грі світла з тінню. Світло — прекрасна метафора правди. Як і правда, світло разить очі, але метафорично ця властивість робить таємне явним, допомагаючи побачити більше. Воно привідкриває завісу та освітлює темні кути.

Для айдентики міста-привида креативники використали особливий шрифт, який розроблений з урахуванням усіх вимог для типографії і шрифтової композиції того часу.

Айдентика міста-привида Поліське

Історію проєкту про місто-привид Поліське можна дізнатися у відео:

У рамках проєкту було записано радіоролики, створені із використанням звуків ехо покинутого міста. А фінальним етапом стало створення сайту. Він не лише відтворює Поліське у діджитал-просторі, а й виконує більш амбіційну ціль — збирає інформацію про те, скільки насправді людей потерпіло внаслідок аварії на ЧАЕС. На сайті можуть вносити інформацію як колишні жителі Поліського, так і інші учасники трагедії 1986 року з будь-яких куточків світу. Можна додати ім’я постраждалого/постраждалої у категорії «Додати потерпілого» та позначити на карті у розділі «Мапа».

Поліське

Автори проєкту збирали правду шматочок за шматочком, щоб про неї міг дізнатись кожний. Вони вірять, що проєкт приверне увагу не лише до Поліського, справжніх масштабів трагедії на ЧАЕС, а й до питань правди у епоху пост-правди, в межах якої фейки та маніпуляції стали надто звичним явищем.

  • DocNoteFilms — автори документального фільму «Поліське. Післячуття»
  • Dronarium — розробники технологій для дронів, оператори дронів, що брали участь у зйомках
  • Saatchi & Saatchi Ukraine — автори ідеї кампанії та айдентики
  • 4EARS Sound production — розробники звуку для фільму «Поліське. Післячуття»
  • Gremcy — розробники сайту http://theotherchornobyl.in.ua/
проєкт про Поліське

В тему:

  • Havas Engage у партнерстві з благодійним фондом «Карітас» анонсував проєкт «КарантинБезДому» і запуск зіркового флешмобу #Слухайвдома заради тих, хто не має дому.
  • Prom.ua разом з Banda зняли ролик, щоб підтримати та подякувати всім домашнім працівникам і підприємцям. Усім, хто продовжує працювати та не дає Україні зупинитися.
  • «Наш дім у вогні»: організація Ґрети Тунберг візуалізувала попередження екоактивістки.
Теги: історіякреативсуспільствотворчество и дизайн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.