Для багатьох жителів Великобританії сезон зимових свят починається лише тоді, коли мережа John Lewis публікує своє різдвяне відео. Щоправда, цього року воно дещо відрізняється від попередніх, оскільки й року такого як 2020 в нас ще не було. У час коли чимало людей через пандемію опинилися у скрутному становищі, кампанія від сестринських брендів John Lewis та Waitrose приділяє головну увагу доброті та благодійності. Відео John Lewis до Різдва 2020, створене агенцією adam&eveDDB, розповідає низку зворушливих та взаємопов’язаних історій, поєднуючи в собі як акторську гру, так і анімацію. У ньому добрі вчинки подібно до ланцюгової реакції ширяться між людьми та тваринами (тому що це ж John Lewis).
Дівчинка допомагає хлопчику дістати м’яч з дерева парасолькою, і це приводить в дію ефект доміно. Хлопчик рятує сніговика, що ось-ось розтане. Сніговик, в свою чергу, допомагає полагодити «снігомобіль», на якому підвозять сумку покупок з Waitrose до дому дідуся. Той, побачивши у вікно самотнього сусіда, підбадьорює його хлопавкою та жартами. Сусід-перукар підстригає хлопчика, роблячи йому зачіску в формі серця, а той подає символічне серце-ялинкову прикрасу молодшому братові. Все це бачить у вікно зграйка голубів і, розчулена, й собі допомагає їжачку полетіти (бо він хоче бути одним з них). А слід у формі серця, що лишив по собі в небі літачок з їжачком, зворушує медсестру, яка допомагає дівчинці з парасолькою «полікувати» поламані окуляри. І все знову повертається до першої сценки.
Колективна творчість
Те, як створювалося відео John Lewis до Різдва 2020, саме по собі є втіленням ідеї доброти, оскільки бренд залучив до роботи над ним вісім різних митців, щоб у цей непростий для креативних індустрій час дати роботу кільком людям, а не лише комусь одному. Відповідно, це різдвяне відео складається з дуже різних за манерою технічного виконання фрагментів: мальована анімація, пластилінова анімація, комп’ютерна графіка та кіно.
До того ж, тут вперше прозвучала оригінальна пісня A Little Love британської співачки Celeste. Досі бренд John Lewis традиційно використовував у своїй рекламі кавери на вже існуючі пісні.
Режисером відео John Lewis до Різдва 2020 став Оскар Хадсон. Він також працював над рекламою Apple і найківським роликом You Can’t Stop Us, що поєднує в собі оригінальний монтаж розміщених попарно сцен.
Разом із цим відео також був створений окремий ролик, анімацію якого доручили студентам-випускникам Кінгстонського університету. У ньому йдеться про благодійні організації, з якими співпрацюють бренди John Lewis та Waitrose.
Мета кампанії – зібрати 4 мільйони фунтів пожертв для двох благодійних організацій: FareShare, яка допомагає вирішувати продовольчі проблеми, та Home-Start, що надає допомогу малозабезпеченим родинам з дітьми.