Мережа John Lewis показала меблі, що «оживають», і оптимістичніший бік карантину

Кожен, у кого вдома впродовж останніх кількох місяців то тут, то там виростали халабуди з меблів, одразу зрозуміє, що відбувається в новому відео, створеному агенцією adam&eveDDB для мережі супермаркетів John Lewis. У ньому можна побачити меблі, що «оживають» і кудись гуртом повзуть під мелодію з «Маппет-шоу», геть спантеличивши господарів дому. Лампи, дивани, столи та крісла кудись прямують, начебто самотужки, в той час як у матері відеоконференція, батько щойно вернувся з прогулянки, а син зайнятий уроками.

Є в цій роботі щось дуже миле. І це та властивість, яку adam&eveDDB та John Lewis за останні роки досконало опанували в історіях, що показують батьків та дітей. Варто лише згадати Bohemian Rhapsody, що минулого року здобула цілу низку винагород під час фестивалю Cannes Lions 2019.

Зняте студією Traktor відео For the Joy of Home витримане в тому ж дусі.

Що ж, вочевидь за всім цим стояв ніякий не полтергейст, а двійко малих зірок сцени. Такі меблі, що «оживають» – непоганий спосіб показати оптимістичніший бік карантину. Вони трохи розвіюють той гнітючий настрій, який може охопити домівки, де люди вже місяцями роблять все віддалено. І мелодія з «Маппет-шоу» теж додає атмосфері гумору та грайливості.

За словами речників John Lewis, натхненням для цього відео стали ті комічні ситуації, які можуть виникнути лише тоді, коли ми дійсно багато часу проводимо вдома.

Домівка в центрі всього

Відео стало частиною масштабнішої кампанії John Lewis, присвяченої товарам для дому. Ще однією її частиною став випуск власного журналу At Home. У ньому публікуються ідеї щодо інтер’єрного дизайну, аналітика про сучасний спосіб життя та поради щодо перестановок, ремонту тощо.

Також компанія оголосила конкурс фотографії на платформі Pinterest, заохочуючи аудиторію публікувати фото своїх нещодавніх покупок, зроблених в магазинах John Lewis, з хештегом #LoveJL.

Клер Пойнтон (Claire Pointon), директорка по роботі зі споживачами John Lewis, пояснила задум кампанії так: «Наші покупці розповіли нам, що зараз їх домівки стали для них важливими як ніколи. Наразі домівкам довелося взяти на себе цілий ряд нових функцій. Вони стали офісами, спортзалами, ігровими майданчиками для дітей і ще багато чим, довівши що дім – найважливіше місце в житті людей».

Джерело

А ось для моментів на кшталт того, який можна побачити на 00:32 секунді відео, рішення запропонувала IKEA.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.