Мережа John Lewis показала меблі, що «оживають», і оптимістичніший бік карантину

Кожен, у кого вдома впродовж останніх кількох місяців то тут, то там виростали халабуди з меблів, одразу зрозуміє, що відбувається в новому відео, створеному агенцією adam&eveDDB для мережі супермаркетів John Lewis. У ньому можна побачити меблі, що «оживають» і кудись гуртом повзуть під мелодію з «Маппет-шоу», геть спантеличивши господарів дому. Лампи, дивани, столи та крісла кудись прямують, начебто самотужки, в той час як у матері відеоконференція, батько щойно вернувся з прогулянки, а син зайнятий уроками.

Є в цій роботі щось дуже миле. І це та властивість, яку adam&eveDDB та John Lewis за останні роки досконало опанували в історіях, що показують батьків та дітей. Варто лише згадати Bohemian Rhapsody, що минулого року здобула цілу низку винагород під час фестивалю Cannes Lions 2019.

Зняте студією Traktor відео For the Joy of Home витримане в тому ж дусі.

Що ж, вочевидь за всім цим стояв ніякий не полтергейст, а двійко малих зірок сцени. Такі меблі, що «оживають» – непоганий спосіб показати оптимістичніший бік карантину. Вони трохи розвіюють той гнітючий настрій, який може охопити домівки, де люди вже місяцями роблять все віддалено. І мелодія з «Маппет-шоу» теж додає атмосфері гумору та грайливості.

За словами речників John Lewis, натхненням для цього відео стали ті комічні ситуації, які можуть виникнути лише тоді, коли ми дійсно багато часу проводимо вдома.

Домівка в центрі всього

Відео стало частиною масштабнішої кампанії John Lewis, присвяченої товарам для дому. Ще однією її частиною став випуск власного журналу At Home. У ньому публікуються ідеї щодо інтер’єрного дизайну, аналітика про сучасний спосіб життя та поради щодо перестановок, ремонту тощо.

Також компанія оголосила конкурс фотографії на платформі Pinterest, заохочуючи аудиторію публікувати фото своїх нещодавніх покупок, зроблених в магазинах John Lewis, з хештегом #LoveJL.

Клер Пойнтон (Claire Pointon), директорка по роботі зі споживачами John Lewis, пояснила задум кампанії так: «Наші покупці розповіли нам, що зараз їх домівки стали для них важливими як ніколи. Наразі домівкам довелося взяти на себе цілий ряд нових функцій. Вони стали офісами, спортзалами, ігровими майданчиками для дітей і ще багато чим, довівши що дім – найважливіше місце в житті людей».

Джерело

А ось для моментів на кшталт того, який можна побачити на 00:32 секунді відео, рішення запропонувала IKEA.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.