Мережа John Lewis показала меблі, що «оживають», і оптимістичніший бік карантину

Кожен, у кого вдома впродовж останніх кількох місяців то тут, то там виростали халабуди з меблів, одразу зрозуміє, що відбувається в новому відео, створеному агенцією adam&eveDDB для мережі супермаркетів John Lewis. У ньому можна побачити меблі, що «оживають» і кудись гуртом повзуть під мелодію з «Маппет-шоу», геть спантеличивши господарів дому. Лампи, дивани, столи та крісла кудись прямують, начебто самотужки, в той час як у матері відеоконференція, батько щойно вернувся з прогулянки, а син зайнятий уроками.

Є в цій роботі щось дуже миле. І це та властивість, яку adam&eveDDB та John Lewis за останні роки досконало опанували в історіях, що показують батьків та дітей. Варто лише згадати Bohemian Rhapsody, що минулого року здобула цілу низку винагород під час фестивалю Cannes Lions 2019.

Зняте студією Traktor відео For the Joy of Home витримане в тому ж дусі.

Що ж, вочевидь за всім цим стояв ніякий не полтергейст, а двійко малих зірок сцени. Такі меблі, що «оживають» – непоганий спосіб показати оптимістичніший бік карантину. Вони трохи розвіюють той гнітючий настрій, який може охопити домівки, де люди вже місяцями роблять все віддалено. І мелодія з «Маппет-шоу» теж додає атмосфері гумору та грайливості.

За словами речників John Lewis, натхненням для цього відео стали ті комічні ситуації, які можуть виникнути лише тоді, коли ми дійсно багато часу проводимо вдома.

Домівка в центрі всього

Відео стало частиною масштабнішої кампанії John Lewis, присвяченої товарам для дому. Ще однією її частиною став випуск власного журналу At Home. У ньому публікуються ідеї щодо інтер’єрного дизайну, аналітика про сучасний спосіб життя та поради щодо перестановок, ремонту тощо.

Також компанія оголосила конкурс фотографії на платформі Pinterest, заохочуючи аудиторію публікувати фото своїх нещодавніх покупок, зроблених в магазинах John Lewis, з хештегом #LoveJL.

Клер Пойнтон (Claire Pointon), директорка по роботі зі споживачами John Lewis, пояснила задум кампанії так: «Наші покупці розповіли нам, що зараз їх домівки стали для них важливими як ніколи. Наразі домівкам довелося взяти на себе цілий ряд нових функцій. Вони стали офісами, спортзалами, ігровими майданчиками для дітей і ще багато чим, довівши що дім – найважливіше місце в житті людей».

Джерело

А ось для моментів на кшталт того, який можна побачити на 00:32 секунді відео, рішення запропонувала IKEA.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

В США художники отримають фінансову підтримку, щоб продовжувати творити під час пандемії

В США деякі міста запроваджують пілотну програму фінансової підтримки художників в умовах пандемії. Таким чином чиновники хочуть допомогти художникам, щоб вони могли ...

Роздивлятися лупу в лупу: бренд Head&Shoulders зняв анімаційний екшен для своєї японської кампанії

Ця комічна історія та її харизматичний головний герой, шпигун Андо, перегортає нову сторінку для реклами Head&Shoulders в Японії.

Архів пандемічної графіки зберігає для історії нашу нинішню реальність

Новий онлайн-архів пандемічної графіки, заснований молодою британською дизайнеркою Шарлоттою Вокер, збирає з усього світу характерні оголошення та символіку часів COVID-19. ...

Легенда походження карбонари: компанія Barilla зняла мініблокбастер про спагеті

Це відео від компанії Barilla, яке розповідає легенду походження карбонари, має всі необхідні елементи справжнього голлівудського фільму.

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...