• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Домашній робот, що звисає зі стелі – рішення Toyota для допомоги літнім людям

2 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У наш час спостерігається стрімке старіння населення планети, оскільки серед усіх демографічних груп найшвидше зростає та, яка охоплює людей у віці 65 років і старше. Для багатьох країн це становить проблему, адже вони не завжди мають достатньо ресурсів, щоб забезпечити належний догляд за літніми людьми. Ось чому відділення робототехніки Toyota спрямувало свою увагу на розробку механічних помічників, які могли б допомагати з хатньою роботою старшому поколінню. Цього тижня Toyota продемонструвала кілька прототипів, які вона тестує в своїх каліфорнійських лабораторіях, в умовах, що імітують людське житло. До них входить, зокрема, домашній робот, що звисає зі стелі й здатен виконувати такі завдання як прибирання або завантаження посуду в посудомийну машину.

Спеціалісти Toyota стверджують, що такий дизайн роботів був створений під враженням від візитів до японських домівок. Коли дослідники побачили, як мало вільного місця лишається на підлозі, вони зрозуміли, що це завадить роботу надавати людям якісну допомогу. Тому їх рішення – це спроба уявити житло майбутнього, де роботи напряму інтегровані в архітектуру. Звісно, спорудження роботизованих домівок з нуля призведе до цілого ряду інших проблем, але такий дизайн дійсно є цікавим і в деяких аспектах доволі ефективним рішенням.

«Що як замість маневрування по захаращеній підлозі, домашній робот їздитиме по стелі? А коли такий робот, що звисає зі стелі, не потрібен, його можна скласти та прибрати подалі», – зазначив під час віртуальної презентації Ден Хельмік (Dan Helmick), речник Toyota Research Institute.

На додачу до робота, що звисає зі стелі, команда Toyota Research Institute продемонструвала м’який надувний маніпулятор. Завдяки своїм надувним подушечкам він здатен обережно брати найрізноманітніші предмети.

Також дослідники створили більш традиційного домашнього робота, що їздить підлогою і виконує всі ті функції, на які здатен його підвішений у повітрі варіант.

Імітація людських рухів та емпатія

Щоб навчати ці машини, інженери використовують віртуальну реальність. Спочатку людина за допомогою VR-контролерів виконує необхідну дію, наприклад витирає стіл, а потім ці рухи програмуються для роботів.

Втім, наразі це лише прототипи. Тобто в найближчому майбутньому Toyota не планує перетворювати, скажімо, робота, що звисає зі стелі, на комерційний продукт.

Toyota – не єдина компанія, яка намагається створити домашніх роботів, але ця сфера й досі лишається надзвичайно складною. Хоча деякі компанії створили механізми, здатні виконувати хатню роботу в умовах лабораторії, в реальних домівках ці навички виявилися малоефективними, адже в житті мало яке завдання можна точно виміряти, змоделювати та спрогнозувати.

Підхід Toyota вирізняється з-поміж них тим, що він є орієнтованим на емпатію. Лабораторії Toyota намагаються будувати роботів, пристосовуючись до людських потреб та очікувань і не вимагаючи, щоб люди пристосовувалися до можливостей машин.

Джерело 1, 2

Теги: інноваціїроботитехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.