МАМІ + КНЕУ: престижна освіта, крута робота

Весна 2018 обіцяє не тільки сонячну погоду, але й найяскравіші сонячні перспективи студентам КНЕУ. У травні стартує оновлена освітня програма МАМІ “Customer Experience” – 19 лекцій, 7 практичних зайнять. Двадцять один експерт, чиї імена вже стали синонімом професійності, поділяться своїми секретами з майбутніми зірками галузі. До курсу запрошено студентів третього та четвертого курсу, але найголовніша інтрига – найкращим випускникам курсу буде надано право стажуватися в провідних маркетингових агенціях. А це вже не тільки «успіхи в навчанні», але й серйозна перспектива отримати своє місце у доволі конкурентному ринковому середовищі.

Наталія Морозова, голова правління МАМІ, доповнює: «Ринок динамічно розвивається та розширює кадрові позиції, тому агентства зацікавлені в молодих спеціалістах, які прагнуть працювати в нашій сфері. Програма МАМІ дає практичні знання, які допоможуть студентам швидше набути професійних навиків та стати успішними на ринку маркетингових сервісів».

У програмі – «класичні» теми, які складають основи професійної майстерності: що таке маркетинг та маркетингові сервіси, традиційні методи впливу на споживачів та торгові канали, програми лояльності, івент маркетинг, словом, незамінний «золотий багаж» фахівця. А крім того – «секретики»: що відбувається в голові покупця, як знайти баланс між шаленим креативом та вимогами до ефективності, як з віртуального діджиталу «наклікати» реальні результати, як дорости до «зірок» топ-менеджера агенції, і реаліті-майстер-клас – погляд у майбутнє, «Маркетинг – 2050».

Олександр Дима, заступник декана факультету маркетингу в КНЕУ, зауважує: «Програма «Customer Experience» відповідає сучасним тенденціям і дозволяє представити студентам найсучасніші напрацювання в маркетингу перед тим, як вони отримають дипломи і почнуть працювати в провідних українських та міжнародних компаніях. Ми вдячні, що крім нових знань і досвіду, які ми отримуємо від експертів ринку, ми завжди можемо розраховувати на експертизу та рекомендації МАМІ для розвитку маркетингової освіти».

Імена викладачів такі, що треба було б продавати квитки як на конференцію: Аліна Фролова та Ігор Гусаров (RAM Group), Наталія Морозова, Наталія Деянова, Володимир Зборовський, Майя Плющєва, Катерина Ільченко, Марія Шляхова (Havas Group Ukraine), Іветта Делікатна (ECOMM Communication Consulting), Юлія Корняга та Ольга Висоцька (A-Group), Анна Григор’єва (Fiori Company), Наталія Жигалкіна (Prospects Group), Світлана Степаненко та Світлана Гукова (TWIGA Ukraine), Віктор Кисляков (Full Contact), Олександр Микитенко (MEX Advertising), Людмила Титаренко (Scholz&Friends Kyiv), Людмила Хілько (Department Sigma Digital), Юлія Сергійчук та Марина Тєлєга (Promotion technologies). Усі ці експерти, які звичайно не мають зайвої хвилини у щільному щоденному графіку, із задоволенням інвестують декілька дорогоцінних годин, щоб передати власний досвід тим, хто крокуватиме слідом. Тим, хто відкриє нову сторінку у динамічній галузі маркетингових сервісів.

Детальніше ознайомитись з програмою МАМІ та темами лекцій можна в презентації за посиланням.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.

Трансформації та можливості: бліц спікерів онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 (оновлено)

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Ключова тема івенту — трансформації як ...

Creative Digest CIAU. Випуск #026Creative Digest CIAU. Випуск #026

Creative Digest CIAU. Випуск #026

Історії створення відомих логотипів. Новий онлайн-курс для журналістів. Конкурс стипендій для відеоблогерів. Та добірка цікавих заходів лютого. Чао, креатори! З ...