Коли рік тому ми перезапускали Reklamaster.com в Creativity.ua, ми знали, що нас чекає непростий період росту і розвитку. Ми були до нього готові, у нас було безліч ідей, які нам нетерпілося вже почати втілювати.  

Через місяць після старту роботи Creativity.ua світ накрила ковідна пандемія, яка змусила всіх і кожного замкнутись у своїх домівках, перенести роботу і спілкування в онлайн, увімкнути режим «очікування» на невизначений термін. У всіх сферах життя. 

Втім, це не похитнуло нашої впевненості в тому, що ми будемо дотримуватися обраного вектора у прагненні стати медіа №1 для українського креатора. Ми розширили наші тематики, висвітлюючи новини не лише зі сегменту креативних комунікацій, а й зі всіх сегментів креативних індустрій. Ми прагнемо рівномірно наповнювати контентом кожен сегмент. І не збираємось зупинятися. 

Ми щасливі зберегти нашу команду у ці турбулентні часи. Адже можна відмовитися від ідей і амбітних планів, але не можна уявити медіа без людей, які стоять за цими ідеями та амбіціями.

Тож спільно нам вдалося досягнути перших результатів для Creativity.ua:

Подкаст «Креативний дайджест». П’ятничний збірник найгарячіших новин, думок та історій зі сторінок наших медіа-партнерів. Між іншим, сьогодні вже вийшов 25 випуск. Перейти в розділ можна за цим посиланням.

Спецрозділ LIONS Live. 2 хвилі онлайн-заходу LIONS Live від організаторів «Каннських левів» звучали на фоні редакції: щодня ми переглядали онлайн-трансляції, збираючи найцікавіше та найкорисніше для українських креаторів – кейси креативних комунікацій, поради та інсайти від лідерів провідних креативних агентств і світових брендів та актуальні новини. Перейти в розділ можна за цим посиланням.

Спільний проєкт Відкритого Університету U, Культурного Хабу та Creativity.ua «Філософський Сад». У серії подкастів і лонгрідів (21 подкаст і 42 лонгріди – 21 українською і 21 російською) зібрали унікальний зріз думок експертів із різних креативних індустрій про культурний код, про те, як знайти спільну мову між людьми з різних секторів креативної економіки, що відрізняє людину бізнесу від людини мистецтва та що їх об’єднує. Перейти в розділ можна за цим посиланням.

Та найцінніше — ми раді підтримати десятки культурних та креативних проєктів, відкривати нові імена в українських креативних індустріях та примножувати партнерства, в основі яких спільні цінності.

Дякуємо кожному партнеру та експерту, які писали і продовжують писати для creativity. Ви надихаєте нас створювати більше та якісніше.

Ваша команда CreativityUA ❤️

А детальніше про наш перезапуск читайте тут.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...