Що “C” таке?

Раніше ми були Reklamaster – першим українським медіа про рекламу. Тепер ми перетворились на медіа про креативні індустрії України та світу – CreativityUA. 

Навіщо ми це зробили?

Креативний дайджест Reklamaster заснували у 2000 році. За 20 років свого існування контент про рекламу і маркетинг трансформувався і вийшов за межі цих сфер. Тому мала трансформуватись і концепція медіа, адже ми почали писати про глобальний ринок креативних індустрій, тренди у сфері креативних комунікацій, бізнесу, технологій, культури та підтримувати локальні та регіональні ініціативи.  

Тому цей ребрендинг став для нас логічним етапом розвитку.

Тепер CreativityUA розповідатиме історії про креаторів, їх ідеї та проєкти, що рухають процес креативної трансформації світу. А також досліджуватиме процес створення ідей: від пошуку інсайту до реалізації. Окрім оновленої назви та стратегії, у нас тепер новий логотип і сайт. 

Чим “C” відрізняється від інших медіа?

Наша команда вважає, що креатив сьогодні – про пошук оригінальних рішень абсолютно у всіх сферах життя, а креативність притаманна представникам усіх індустрій: від реклами до IT, від дизайну до науки, від культури до спорту. Тому в CreativityUA ми досліджуватимемо поняття креативності з точки зору явища, процесу, характерної риси чи професійної здібності людини, глобального тренду, способу вирішення бізнес-задачі чи впливу на розвиток суспільства. А також – з точки зору креатора як людини, яка створює ідеї, що вирішують проблеми та рухають світ уперед.

Ми не тільки про і для креаторів, а й для споживачів креативного продукту, представників всіх креативних індустрій і тих, хто бере активну участь у культурному житті країни. Корисні матеріали на creativity.ua знайдуть і студенти та молоді спеціалісти, які тільки починають свій кар’єрний шлях у креативних індустріях.

Що чекати саме тобі від “C”ього?

CreativityUA – офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України, офіційний медіапартнер Представництва Cannes Lions в Україні та заходів в рамках Днів Креативності в Україні. Серед проєктів Асоціації: конкурси молодих креаторів Young Lions Competitions, Creative Challenge, Форум Креативних Індустрій, Шедеври Cannes Lions та інші. 

Всі проєкти Асоціації Креативних Індустрій об’єднує спільна мета – розвиток креативних та інтелектуальних галузей в Україні. А проєкт CreativityUA, який вже півтора року готувався побачити світ, – черговий етап у реалізації спільної цілі партнерів.

Тому ми хочемо стати майданчиком для обміну досягненнями і досвідом у сфері креативних індустрій, джерелом корисної інформації та натхнення для будь-якого креатора, незалежно від сфери його діяльності, а також платформою можливостей.

Протягом року ми підтримуємо різноманітні професійні заходи, конкурси та освітні проєкти, які проходять у рамках Днів Креативності (організовуються Асоціацією Креативних Індустрій, представництвом Cannes Lions в Україні та партнерами Асоціації). 

Ми прагнемо надихати та розвивати читачів для створення ще більшої кількості якісного креативного продукту, яким із гордістю  поділимось із українською та міжнародною аудиторією креаторів та бізнесу через CreativityUA.

CreativityUA – не черговий інформаційний ресурс, не просто дайджест новин чи збірник аналітики. CreativityUA – це засіб культурної дипломатії, який ми створюємо та формуємо всі разом: ньюзмейкери, дописувачі порталу та ти, наш читач.

Тож перегортаємо сторінку і продовжуємо писати креативну історію разом!

Твоя команда CreativityUA

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...