• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Creative Digest CIAU. Випуск #037

30 Квітня, 2021
Час прочитання: 5 хв.
A A
Creative Digest CIAU. Випуск #037
Share on FacebookShare on Twitter

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від Видавництва Старого Лева. 

Чао, креатори! З вами 37-й Creative Digest. 

Послухати новини креативу можна на:

  • Soundcloud
  • Castbox
  • Google Podcasts
  • Apple Podcasts
  • НВ Подкасти
  • «Подкастер»
  • Listen Notes
Creative Digest · Creative Digest CIAU #037

27 квітня Наглядова Рада Українського культурного фонду провела фінальний етап конкурсу на посаду Виконавчого директора УКФ. Під час відкритих співбесід було прослухано програми дванадцятьох кандидатів. За результатами відкритого голосування шість із восьми голосів членів Наглядової Ради отримав Владислав Берковський, директор Центрального державного кінофотофоноархіва України ім. Г.С.Пшеничного, тим самим здобувши перемогу у конкурсі. А більше деталей читайте на creativity.ua.


Тим часом онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор та керівник платформи Анатолій Попель. У випусках звучатимуть розмови з різноманітними представниками креативних індустрій про залаштунки цих самих індустрій. Подкаст уже доступний для прослуховування на Apple Podcasts, Google Podcasts, НВ Подкасти і MEGOGO, а більше подробиць про нього читайте на Cases Media.


Скорингова платформа Myscore може оцінити шанси будь-якої людини стати блогером завдяки спеціальним алгоритмам. Вони аналізують 32 показники з моменту створення сторінки. На рейтинг впливає кількість публікацій, активність друзів, співвідношення підписників і активних відвідувачів сторінки та інші метрики залученості. Завдяки цьому розраховується індивідуальний результат і користувач отримує оцінку від 1 до 100. Оцінка допомагає визначити, наскільки ти впливовий у соцмережах, повідомляє Bazilik.media. Тут ви також можете знайти посилання, щоб оцінити свій рівень впливу у Facebook та Instagram.


А ​​Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України проводить серію вебінарів про «Ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів». На третьому вебінарі з темою «Контент-стратегія в SMM» обговорили:

  • комплексну SMM-стратегію: аналітика аудиторії, конкурентів, вибір соціальних мереж, позиціювання;
  • контент-стратегію: tone of voice, рубрикатор;
  • а також захопливий контент: створення постів і stories (приклади та корисні додатки).

6 травня відбудеться останній вебінар  про «Побудову медіапартнерств і міжгалузеву взаємодію». Карина Борзаківська, менеджерка з  комунікацій та партнерств Асоціації Креативних Індустрій України та офіційного представництва фестивалю Cannes Lions в Україні, PR-директорка Форуму Креативних Індустрій, поділиться досвідом залучення та взаємодії з інформаційними партнерами, розповість про вдалі креативні колаборації. Реєстрація на вебінар триває до 5 травня за посиланням.


Нещодавні дослідження, опубліковані в журналі Nature, показали, що створені людиною матеріали вже перевищують за вагою всю сумарну живу біомасу планети. А дизайнери зараз дедалі більше усвідомлюють, як саме впливає на планету їхня продукція. Тому, щоб протидіяти зміні клімату, вони поступово відмовляються від неекологічних матеріалів. Загальну увагу натомість звернули до відновлюваних екоматеріалів, з яких виготовляють дійсно екологічні продукти, що лишаються вуглецево нейтральними впродовж всього свого життєвого циклу. Редакція Сreativity.ua розмістила сім ключових матеріалів, до яких звертаються дизайнери, щоб зменшити вплив своєї роботи на довкілля. Читайте матеріал на creativity.ua.


Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна бути нудною, якщо компанії потрібні вмілі та здатні до неординарного мислення люди. Натомість творчий підхід до реклами роботодавців уможливлює унікальний формат спілкування з пошукачами і часом здіймає справжній ажіотаж навколо рекрутингового процесу. Пропонуємо вам переглянути 15 креативних рекрутингових кампаній з усього світу, серед яких IKEA, Lego, Volkswagen, Британська армія, Шведська армія та інші.


Bazilik.media у своєму недавньому матеріалі розбиралися, коли гумор у комунікації доречний і які бренди не бояться жартувати. Як зазначає медіа, тональність комунікації змінюється: гумор з’являється в рекламних кампаніях, постах у соцмережах та навіть у розмовах зі споживачами. Проте жарти не завжди допомагають стати ближчими до аудиторії, а можуть й зруйнувати відносини. У статті ви можете дізнатися, чим гумор може допомогти брендам. А також розібрати приклади відомих брендів із почуттям гумору.


Також нагадуємо, що 27 і 28 травня відбудеться 14-й Український маркетинг-форум під гаслом «Форум уцілілих». За два дні події виступить понад 60 експертів з маркетингу, комунікацій, діджіталу й реклами. Більше подробиць про форум читайте на офіційному сайті події.  


Скажіть, вам також не терпиться податись нарешті в мандрівку, але карантин не дає цього зробити? Добре, що з книгами можна подорожувати, незважаючи на жодні віруси та локдауни! Сьогоднішній випуск Creative Digest створено у партнерстві з Видавництвом Старого Лева. У своїй добірці Старий Лев розкаже вам про захопливі книги-пригоди.

Ольга Максимчук, «Світ у вулкані. Срібний і червоний». Марко і Соня — близнюки. Зовні вони однакові, але характери у непосидючої Соні та вічно задумливого Марка — зовсім різні. Третьокласники живуть своїм звичним життям, доки раптом не помічають загадкового білого птаха. І тоді все починається… Діти потрапляють у незвіданий світ всередині вулкана, дізнаються про країну Кремантуру і бачать справжні дива. Із цією книгою для дітей 9-12 років можна податись не просто в інші країну чи континет. Вона запрошує в мандрівку іншим світом!


Емма Квіґлі, «Банк». А ця весела книжечка для підлітків розповість вам про пригоду фінансову. Кому в шкільні роки вистачало кишенькових грошей? Завжди ж хочеть більше! Так думали й головні герої, доки не знайшли вирішення своєї проблеми. Друзі хочуть заробити, відкривши у школі власний банк! Терміново потрібно купити квитки на концерт чи обновити гардероб? Ви знаєте, куди звертатись. Вклади школярів-клієнтів збільшуються, а прибуток юних банкірів росте. Але до чого приведе така авантюрна пригода? Що може трапитись, якщо заробляєш нечесним шляхом?


Джон Кракауер, «У дикій глушині». Доросла книга про дорослий вчинок і неймовірне життя. Кріс закінчив університет із відзнакою та стояв на порозі успішної юридичної кар’єри. Але переступив він зовсім інший поріг. Хлопець віддав свої збереження на благодійність, спалив усю готівку, змінив ім’я та просто зник. Він вирішив здійснити свої заповітну мрію — подорожувати країною і дістатися Аляски. Кріс пройшов сотні кілометрів доріг, зустрів безліч сходів сонця і назавжди залишився у серцях і спогадах кожного, кого зустрічав на цьому шляху…


Ґрімальді Віржіні, «Саме час знову запалити зірки». Втомились від рутини і проблем? Їдьте дивитись на північне сяйво! Героїні цієї книги — три жінки різного віку, характеру і світогляду. Їх поєднує спільний дорожній трейлер і спільна кров. Вони вирушають в подорож, у якій зустрічають не лише цікавих людей, а й дещо важливіше. По-новому зустрічають одна одну і самих себе. Що важливіше побачити в мандрівці: північне сяйво чи справжню близькість?


Якось Старий Лев сказав, що найкращі пригоди — саме книжкові. До них можна скільки завгодно повертатись і проживати знову й знову. А Старий Лев, повірте, знає, що говорить. До речі, вам від нього вітання!

Creative Digest

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!

Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги: creative digestдайджесткреативний дайджестподкасти

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?

Килим в айдентиці подкасту «Бесіда про бренди» від Rocketmen

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.