Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова добірка книг від Yakaboo Publishing. 

Чао, креатори! З вами 36-й випуск Creative Digest. 

Послухати новини креативу можна на:

Щорічно 27 квітня дизайнери зі всього світу відзначають своє професійне свято — Всесвітній день дизайну. Тож до Дня дизайнера разом із партнерами School of visual communication команда Creativity.ua проводить конкурс на тему «Дизайн, яким я пишаюсь». Його мета — зібрати якомога більше історій про якісні дизайн-рішення та вивести їх в інформаційне поле. Участь у конкурсі можуть брати як дизайнери-фрілансери, так і дизайнери, які працюють в агенціях чи на стороні клієнта. Ви можете описати як соціальний, так і комерційний проєкт у будь-якій сфері дизайну: вже реалізований проєкт або ж концепт. Головне — щиро розказати, чому саме цю свою роботу ви любите найбільше і в чому її користь та особливість. А всі умови участі, критерії відбору переможців і подарунки, які чекають на переможців, читайте на creativity.ua.


І про діджитал-новини! 

Google Arts & Culture у співпраці з ЮНЕСКО створили 10 онлайн-турів об’єктами Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Мета ініціативи —  запропонувати альтернативи подорожам під час обмежень через пандемію COVID-19. За допомогою онлайн-панорам ЮНЕСКО і Google пропонують насолодитися Всесвітньою спадщиною у себе вдома. Які відомі місця вже доступні для віртуального відвідування, читайте на Bazilik.media.


Крім цього, Google запустив Google App Academy — безкоштовну шеститижневу онлайн-програму для компаній із розробки мобільних додатків. Програма орієнтована на компанії з Центральної і Східної Європи, які займаються розробкою геймінгових і негеймінгових додатків, а також шукають способи поліпшення процесу залучення користувачів і зростання своїх додатків. Навчання розпочнеться 29 квітня. Участь у програмі безкоштовна. А що фахівці Google та експерти індустрії розкажуть на лекціях, дізнайтеся на CASES.Media.


Instagram представив нову функцію, що дозволить користувачам автоматично фільтрувати запити на повідомлення, які містять образливі слова, фрази та емоджі. Функція, перш за все, орієнтована на знаменитостей, публічних осіб та популярних блогерів, які отримують велику кількість небажаних повідомлень. Фільтр запитів на повідомлення можна буде вмикати та вимикати. Коли він активований, образливі повідомлення надходитимуть в окрему папку. Це оновлення є частиною ініціативи Instagram щодо боротьби з ненавистю на платформі, повідомляє Bazilik.media.


Тим часом активно тривають вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. Організовують заходи Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України. І 29 квітня буде проведено наступний вебінар під назвою «Візуальні комунікації». Тему розкриватиме Ярослав Белінський, експерт з візуальних комунікацій та брендингу, графічний дизайнер, засновник та голова Асоціації Design4Ukraine. Реєструйтеся на вебінар до 28 квітня за посиланням. Буде цікаво та корисно!


Ми також нагадуємо, що 27 і 28 травня відбудеться 14-й Український маркетинг-форум під гаслом «Форум уцілілих». Ключові теми форуму в 2021 році: 

• Постпандемічні маркетингові стратегії. 

• Віддалений маркетинг-директор. 

• Маркетинг-компетенції 2021. 

• Стратегії розвитку у social media. 

• А також Influencer Marketing.  

За два дні події виступить понад 60 експертів з маркетингу, комунікацій, діджіталу й реклами. А більше подробиць читайте на офіційному сайті події.


І це ще не всі події! 17 червня відбудеться онлайн-конференція CASES: Product Design 2021. Фахівці з Міністерства цифрової трансформації України, Reface, Genesis, GlobalLogic, MEGOGO, Креативної Практики, Parimatch Tech та інших відомих компаній ділитимуться досвідом створення цифрових продуктів. Усі доповіді пройдуть у форматі кейс-стаді. Тобто, доповідачі ретельно розбиратимуть кожне завдання, процес його виконання та отримані результати. А по закінченню трансляції учасники отримають запис конференції і зможуть переглядати його в зручний для себе час. Зареєструватися на захід та дізнатися більше інформації про нього можна на CASES.Media


А Creative Digest продовжує ділитися корисною інформацією для саморозвитку. Сьогодні випуск створено у партнерстві з Yakaboo Publishing.

І першою книжковою порадою від видавництва є книга Лісл Кларк і Ребекки Рокфеллер «Не купуй нічого, май усе. Радість витрачати менше, ділитися і робити це все усвідомлено»

Одного дня подруги Лісл Кларк і Ребекка Рокфеллер гуляли на дикому пляжі їхнього рідного штату Вашингтон. На рідному острові з Лісл та Ребеккою сталася одна, здавалося, несуттєва подія, за якою насправді стояла глобальна проблема, що надихнула їх на соціальні зміни й спільну боротьбу проти сумних реалій сучасного світу: надмір сміття та пластику в довкіллі. Так, Лісл Кларк, режисерка та фотограф, і її подруга Ребекка Рокфеллер перетворилися на екоактивісток, які запустили невелику групу у Фейсбуці, що згодом переросла у проєкт «Не купуй». Втіленням ідей цього проєкту і стала книжка «Не купуй нічого, май усе». Ця книжка поєднує провокаційне дослідження залежності від обновок і практичний план дій, що допоможе вам позбутися непотрібних речей і змінити підхід до покупок.


Другим виданням є «Не проґавте свого життя. Як по-справжньому бути тут і зараз» Корі Мускара. 

Ви прагнете зосередженості уваги? Прагнете стати менш тривожним? Краще спати? Працювати продуктивніше? Бажаєте ліпших стосунків із вашим партнером і дітьми?  

Ми звикаємо діяти на автопілоті, зводимо такі товсті й високі стіни, що розмаїття можливих життєвих досвідів проходить повз нас. У цій книжці Корі Мускара, колишній буддистський монах, лектор і коуч, запрошує читачів на спільні пошуки втраченого сенсу, крізь «усвідомленість заради усвідомленості». А також пояснює, чому і як ми зводимо стіни та пропонує практичний спосіб їх демонтажу, а також навчає не губитися в хаосі та не втрачати внутрішнього спокою.


І останньою книгою з сьогоднішньої добірки є «Жити змістовно. Філософія радості від античних стоїків» Вільяма Б. Ірвіна.  

Професор філософії, викладач і письменник Вільям Б. Ірвін має несподівано свіжий підхід до стоїцизму. Він демонструє, як давня антична філософія може поліпшити наші життя в сучасному світі. Розповідаючи інсайти про особливості людської психології в поєднанні з практичними техніками стоїків, автор пропонує новий шлях від хронічної невдоволеності, до спокійної й непідвладної зовнішнім чинникам життєвої втіхи. Завдяки книжці ви довідаєтесь, як позбутися занепокоєння, відпустити минуле та зосередити увагу і зусилля на речах і подіях, на які ви реально можете впливати. Автор торкається тем роботи з образою, скорботою, старінням та оманливими спокусами слави і статків, пропонуючи стати вдумливими спостерігачами життя.

Creative Digest

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!

Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Розподіл авторських прав між співавторами, або Як поділити твір

За замовчуванням правовласником завжди є автор, тобто сукупність майнових прав (використовувати, дозволяти чи забороняти використання) належить автору, якщо різного роду ...