• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

28 Квітня, 2021
Час прочитання: 6 хв.
A A
Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній
Share on FacebookShare on Twitter

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна бути нудною, якщо компанії потрібні вмілі та здатні до неординарного мислення люди. Натомість творчий підхід до реклами роботодавців уможливлює унікальний формат спілкування з пошукачами і часом здіймає справжній ажіотаж навколо рекрутингового процесу. Тому до Всесвітнього дня охорони праці, який за ініціативою Міжнародної організації праці відзначається 28 квітня, пропонуємо вашій увазі 15 найкреативніших рекрутингових кампаній з усього світу.

1. Кросворд Блетчлі-Парк

Деякі рекрутингові кампанії лишаються легендарними навіть не один десяток років по тому. Так під час Другої світової війни центр дешифрування Блетчлі-Парк шукав людей, щоб ті працювали разом із самим Аланом Тьюрінгом над розшифровкою німецьких кодів.

Щоб перевірити та відсіяти потрібних їм пошукачів, дешифрувальники опублікували кросворд, відповіді на який могли бути чи не бути анаграмами, підказки були вкрай розпливчастими, а вирішити його потрібно було за 12 хвилин. Тих, кому це вдавалося, запрошували працювати в секретній організації.

Кросворд Блетчлі-Парк

2. Впарювання цеглини Ogilvy & Mather

В 2010 році компанія Ogilvy & Mather шукала талановитих менеджерів з продажу. Але оскільки наплив кандидатів на посаду очікувався величезний, компанія поставила перед ними високу планку. Кожен пошукач мав спершу подати своє рекламне відео, у якому він переконував компанію купити в нього цеглину.

3. LEGO та конкурс Brick Factor

LEGO — сенсація світового рівня. Цими конструкторами граються мільйони людей. Відповідно, виникає потреба в постійних інноваціях та випуску унікальних наборів з року в рік. А для цього LEGO потрібні люди, здатні проєктувати ці нові набори в заданих параметрах.

Щоб знайти умільців для такої роботи, центри LEGOLAND проводять конкурс під назвою Brick Factor. Його учасники мають впродовж трьох турів збирати унікальні моделі з конструкторів LEGO. В якості журі виступають інші дизайнери LEGO та (що дуже важливо!) дітлахи, які полюбляють конструювати. Переможця конкурсу компанія готова найняти прямо на місці.

4. Quixey та сто доларів за хвилину

Стартап Quixey з Кремнієвої долини мусив змагатися з гігантськими технологічними компаніями за талановитих розробників програмного забезпечення. Тому він запустив серію змагань, де впродовж місяця щодня учасникам пропонувався новий код, в якому ховається баг. Той, хто його знаходив та виправляв за хвилину, отримував винагороду в сто доларів.

Сценарій був вигідним для всіх — і для переможців, і для стартапу Quixey, який отримував доступ до найкращих потенційних співробітників.

Реклама Quixey

5. Загадковий білборд

Цей білборд, здавалося б, просто пропонує вирішити математичну задачу, але мета його насправді інша. У такий спосіб компанія Google знаходила нових співробітників, здатних вирішити головоломку та прочитати приховане послання.

Загадковий білборд

6. Кубик Рубіка, але з вивертом

А тим, хто були здатні скласти ось такий кубик Рубіка, пропонувало роботу південноафриканське видання Mail & Guardian. Так воно перевіряло випускників університетів, щоб знайти найкмітливіших.

Кубик Рубіка

7. Татуювання Berrge, але на папері

Тату-студія шукала нового майстра і вирішила перевірити пошукачів у доволі креативний спосіб. Вона надрукувала оголошення на папері, який мав текстуру та рельєфність шкіри. На оголошенні були світліші плями, які складалися в QR-код. Але оскільки в такому вигляді телефон його не сканував, кандидатові на посаду треба було спершу зафарбувати його ручкою. Зрештою, найголовніше для тату-майстра — це тверда рука.

Татуювання Berrge

8. Де знайти механіка для Volkswagen?

Автомобілебудівнику Volkswagen потрібні були механіки. Компанія добре усвідомлювала, що найкращих фахівців слід шукати там, де вони проводять чимало свого часу — під машиною.

Тому, скориставшись своїми ресурсами, цей автомобілебудівник в одній зі своїх найкреативніших рекрутингових кампаній навмисно поламав машини та розіслав їх на ремонт у майстерні по всій країні. В чому тут хитрість? А в тому, що в шасі цих автомобілів було приховане оголошення там, де його побачить лише механік.

Реклама Volkswagen

9. Реклама Matsushita на (електричних) стовпах

Японський виробник електроніки Matsushita Electric (зараз Panasonic) обрав схожу стратегію: шукати майбутніх співробітників там, де вони працюють. Компанія розмістила свою рекрутингову рекламу на вершечках електричних стовпів, які потребували ремонту. Коли електрики приходили лагодити стовпи, лише вони могли добре роздивитися ці оголошення на висоті п’ять метрів від землі. Якщо вже вони піднялися на той стовп, потрібна кваліфікація у них просто мусить бути.

Реклама Matsushita на (електричних) стовпах

10. Що в багажі у співробітників Shield Security?

Приватна охоронна фірма Shield Security також шукала нові кадри. Щоб звернутися до людей, які вже працюють у сфері безпеки, вона просто відправила своїх співробітників літаками. Коли їхній багаж сканувався, охоронець, бачив в багажі металеві літери, які повідомляли про відкриті вакансії. Переманювання фахівців у конкурентів — перевірена часом традиція, а це — новаторський підхід до її реалізації.

Реклама Shield Security

11. Інструкція з будування кар’єри в IKEA

Ще одним прикладом вміння зустріти людей на півдорозі є австралійська кампанія IKEA. На початку 2010-х років мережа IKEA суттєво розширилася в цій країні, а отже їй знадобився персонал у нові магазини. Шукати цей персонал компанія вирішила серед своїх покупців.

Вона створила у знайомому їм стилі «інструкції з будування кар’єри» і вклала їх в коробки з меблями. Кожен, хто у цей час купував меблі від IKEA, сам собі доставляв оголошення про набір на роботу.

Інструкція з будування кар’єри в IKEA

12. Шведській армії не байдуже

Деякі з найкреативніших рекрутингових кампаній належать збройним силам. Зокрема, шведська армія шукала новобранців, готових самовіддано допомагати іншим. Для цього військові влаштували цікавий соціальний експеримент. Вони поставили на площі велику чорну коробку, в яку раз на годину заходила людина і впродовж цієї години лишалася замкненою… якщо тільки хтось не згодиться зайняти її місце. Відео з коробки транслювалося онлайн, щоб публіка це побачила.

Вони збиралися у такий спосіб знайти 4300 рекрутів, а знайшли майже 10000. Плюс жваве обговорення в медіа.

13. «То не недоліки», — каже британська армія

Британська армія в своїй кампанії звернулася до міленіалів, створивши серію постерів у стилі ретро. Вони взяли типові стереотипи про міленіалів і перевернули їх з ніг на голову, привертаючи увагу до позитивної суті кожного з них.

Не егоїзм, а впевненість у собі, не манія, а цілеспрямованість, не вразливість, а вміння співчувати.

Кампанію розкритикували, але вона таки спрацювала.

14. Монстр, солдат і балерина

Справжні бійці ніколи не здаються. Може, тому рекрутинговий портал Monster.com і обрав ось цей образ для своєї рекламної кампанії?

 Монстр, солдат і балерина

15. Психологія краси

Люди часто звертають увагу на постери салонів краси з їхніми ексклюзивними пропозиціями. Але відривні оголошення ось цього постера пропонували роботу студентам-медикам, які вчаться на дерматологів.

Реклама з пропозицією роботи студентам-медикам

Джерело: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Теги: HRIKEALegoвідеозовнішня рекламакадриреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Дослідження ставок промоперсоналу 2025: значні зміни за чотири роки
Люди

Дослідження ставок промоперсоналу 2025: значні зміни за чотири роки

16 Квітня, 2025

Попередній аналіз оплати праці промоперсоналу ми опублікували у 2021 році. Тоді оцінка охоплювала динаміку шести непростих років, коли до вже звичного для України режиму турбулентності додалася пандемія COVID-19. Та попри...

Читати даліDetails

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.