Фіналісти конкурсу соціально вагомого контенту. Чекліст для попередження дискримінації під час рекрутингу. «Google для туризму». А також добірка цікавих книжок від Видавництва Старого Лева. 

Чао, креатори! З вами 35-й випуск Creative Digest.

Послухати новини креативу можна на:

Google запустив кампанію «Google для туризму», щоб допомогти туристичній галузі України розкрити свій потенціал за допомогою технологій, інструментів і навчальних ресурсів Google. За задумом авторів кампанії, це має прискорити розвиток і стійке відновлення економіки. У межах цього проєкту Google представив гастрономічну карту і проєкт з оцифровування національних парків України, а також навчальні програми для підприємців, керівників і власників компаній у туристичній галузі та готельно-ресторанному бізнесі та всіх охочих. Детальніше про кожну з активностей проєкту читайте на CASES.Media.


Тим часом розпочався фінальний етап конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA 3. І вже оголошені фіналісти конкурсу. Третій сезон PITCH UA фокусується на контенті для ТБ, digital та кінотеатрів, який відповідає чотирьом актуальним темам:

  • позитивне висвітлення реформ в Україні;
  • історії про різноманітність України та її єдність;
  • довіра до медіа;
  • протидія російській пропаганді і збільшення інформаційної стійкості.

Нагадуємо, що впродовж березня тривав заключний прийом заявок. Серед 67-ми проєктів експерти обрали 36, які продовжать змагатися за перемогу у конкурсі на відкритому онлайн-пітчингу 20 і 21 квітня. Переглянути трансляцію пітчингу зможуть усі охочі, зареєструвавшись за посиланням, доступним на creativity.ua.


Fashion Revolution Україна запустили апсайкл-проєкт Buyless. Це онлайн-платформа, на якій можна «заапсайклити» свій одяг замість того, щоб купувати нові речі. Мета проєкту — продемонструвати, як наш щоденний вибір впливає на планету і здатен змінити систему. А також як можна бути активістами щодня, просто піклуючись про свій одяг. Більше подробиць про проєкт читайте на Bazilik.media.  


Фонд ООН у галузі народонаселення в Україні спільно з медіа про кар’єру Happy Monday представили українським компаніям «Чекліст для попередження дискримінації під час рекрутингу». Його запровадження в компаніях дозволить забезпечити рівні можливості та права для чоловіків і жінок на етапі пошуку роботи та у професійній реалізації. Також очікується зменшення рівня стереотипного сприйняття професій і гендерний баланс персоналу компаній. Створений чекліст допоможе рекрутерам чітко та професійно сформулювати опис вакансії, продумати процес відбору та анонсування вакансії, коректно оцінювати резюме та аналізувати портфоліо, а також уникати дискримінаційних питань під час інтерв’ю. А більше інформації про це читайте на MMR.  


Редакція creativity.ua підготувала дайджест головних думок з першого вебінару про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. Його темою було «Визначення каналів комунікації та робота з ними». Під час вебінару поговорили про:

  • аналіз та визначення своєї ЦА;
  • окреслення цілей комунікації;
  • аналіз інформаційного середовища та визначення релевантних каналів комунікації;
  • а також важливість планування при запуску кампаній.

Нагадуємо, що серію вебінарів запустили Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України. І 22 квітня відбудеться вже третій вебінар під назвою «Правила діджитал-комунікації». Спікерка, Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства LOBODS, розкаже про комплексну SMM-стратегію та контент-стратегію в digital. Зареєструватися на вебінар можна до 21 квітня за посиланням.


А нещодавно була змінена дата антисміттєвого забігу No Waste Run. Тепер забіг відбудеться 15 травня. Завдяки благодійному забігу збиратимуть кошти на будівництво інноваційного культурного об’єкта «України Без Сміття», що популяризуватиме культуру сортування відходів. Бігуном-благодійником може стати кожен охочий, незалежно від місця проживання — для цього треба виконати всі умови забігу, посилання на які шукайте на creativity.ua.  


Також нагадуємо, що 27 і 28 травня відбудеться 14-й Український маркетинг-форум під гаслом «Форум уцілілих». Ключові теми форуму в 2021 році:

  • Постпандемічні маркетингові стратегії.
  • Віддалений маркетинг-директор.
  • Маркетинг-компетенції 2021.
  • Стратегії розвитку у social media.
  • А також Influencer Marketing. 

Загалом за два дні події виступить понад 60 експертів з маркетингу, комунікацій, діджіталу й реклами. А більше деталей події читайте на офіційному сайті.  


Тим часом з’явилися новини щодо Міжнародного фестивалю «Белый квадрат». Цього року фестиваль проходитиме з 9 по 11 червня в офлайн- і онлайн-форматах. А прийом конкурсних робіт відкритий онлайн до 17 травня. Конкурсні проєкти фестивалю оцінить міжнародне журі, на рахунку якого численні перемоги на престижних світових фестивалях креативності, а також великий досвід суддівства. На creativity.ua члени журі фестивалю «Белый квадрат» поділилися своєю думкою про те, що змінилося в маркетингу і рекламі за минулий рік. А також розповіли про те, на що звертають увагу при оцінюванні конкурсної роботи.


І ми продовжуємо наприкінці Creative Digest ділитися корисною інформацією для саморозвитку. Сьогоднішній випуск створено у партнерстві з Видавництвом Старого Лева.

Усі батьки хочуть, щоб їхні діти росли щасливими, веселими і розумними. А допомогти їм у цьому можуть цікаві книги. Сьогодні Старий Лев розповість про декілька книжкових новинок для юних читачів.

Олександр Шатохін, «Найщасливіше Левеня». Книжка-картинка Олександра Шатохіна знайомить з особливим Левеням. Здавалося б, левеня як левеня, народилося в Африці, виглядає по-лев’ячому… А от мрії у нього — особливі. Наше Левеня мріє стати музикантом! Доки звірі дивуються зі свого майбутнього царя, а Тато-лев хоче навчити його грізно гарчати, Левеня не полишає мріяти. Чи зможе воно стати справжнім музикантом? І чи обов’язково вміти гарчати, аби бути по-справжньому мужнім?


Меґан МакДоналд, «Джуді Муді й талісман невдачі». Книжки про Джуді Муді — веселі, смішні і суперові! Нова книжка цієї серії — про непосидючу дівчинку і її чарівне пенні, яке зобов’язане приносити удачу. Джуді точно пощастить на шкільній олімпіаді. А перемога ох як потрібна, адже тоді вона зможе відвідати Вашингтон! Але раптом монетка перетворюється на талісман невдачі, і приносить дівчинці одні нещастя. Як Джуді Муді дасть собі раду з новою пригодою? 


Джеремі Стронґ, «Викрадення! Гаряче літо Ракети на чотирьох лапах». Вам і вашим дітлахам набрид карантин і локдаун? То влаштуйте собі подорож до сонячної Франції! Завдяки новій книзі Джеремі Стронґа про собаку Стрілку, у вас буде неймовірна змога помандрувати. А що за мандрівка у Францію без пригод, правда? Стрілці доведеться пройти через уроки дресирування та знайомство із піратами і навіть взятися за серйозне розслідування!


Зоя Заґґ «Дівчина Онлайн». Пенні шістнадцять, і вона добре знає, яким непростим є підлітковий вік.  Вона створює власний блог і вигадує собі нік — Дівчина Онлайн. Тепер її блог, в якому вона розповідає про свої розчарування, стосунки з хлопцями і все те, з чим стикається сучасний підліток, стає все популярнішим… До речі, історія про Пенні — це трилогія книг, остання з яких нещодавно також з’явилась у продажу.


Якось Старий Лев сказав, що щасливе дитинство складається з двох речей: любові батьків і хороших книжок. А Старий Лев, повірте, знає, що говорить. До речі, вам від нього вітання!

Creative Digest

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!

Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

оОоаАааТььСссяяяНууТиииШооЖжж, або нова рекламна кампанія бренду «Траумель»

Команда Havas Digital Kyiv розробила аудіовізуальну рекламну кампанію без стереотипів — зображення травмованого героя, дружини, яка рятує, і наливайки про ...

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію

23 квiтня Нова пошта Глобал запустила свою наймасштабнішу комунікаційну кампанію, яка триватиме 4 місяці. Мета кампанії — різним аудиторіям розповісти ...

Klitschko Foundation запустив перший в Україні освітній діджитал-простір Impactum

21 квітня 2021 року Klitschko Foundation оголосив про запуск першого в Україні освітнього діджитал-простору Impactum (Імпактум), мета якого — дати ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...