Серія вебінарів про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. Інтернет-платформа експонатів із Лувру. Підбірка-гід найкращими спектаклями Києва. А також цікаві книги від Видавництва Старого Лева.

Чао, креатори! З вами 33-й випуск Creative Digest!

Послухати новини креативу можна на:

В Україні щороку створюються неймовірні проєкти в галузях культурних та креативних індустрій. І для того, щоб культурні менеджери підвищили свою обізнаність про ефективні комунікації, Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України організовують серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій. Слухачі вебінарів отримають комплексне розуміння того, як правильно налагодити комунікацію з аудиторією свого проєкту, а також зможуть поспілкуватися з прогресивними представниками галузі. Програма налічує 5 вебінарів, які відбудуться протягом квітня-травня. Зареєструватися на вебінари можна за посиланнями на creativity.ua.


Організатори Cannes Lions оголосили, що цьогорічний Фестиваль креативності вперше пройде у гібридному форматі. Фізично фестиваль відбудеться, проте він матиме «значну цифрову складову» з активностями в прямому ефірі та контентом на вимогу. Дати проведення Фестивалю офлайн — з 21 по 25 червня 2021 року. Для його проведення було окреслено план безпеки, заходи якого включатимуть: 

  • посилену дезінфекцію до, під час та після проведення подій у залах;
  • безконтактну реєстрацію; 
  • дистанціювання та управління натовпом; 
  • розгортання в разі потреби огороджень та захисного обладнання. 

Детальніше про це читайте на creativity.ua.


Українська студія з розробки Instagram/Snapchat/TikTok-фільтрів FFFACE.ME запустила платформу для колаборації брендів і благодійності FFFACE SOCIAL. Раз на місяць студія безкоштовно створюватиме соціальний Instagram-фільтр, за кожне використання якого бренд-партнер перераховуватиме пожертви в один із благодійних фондів або соціальних ініціатив, які він хоче підтримати. Так звичайна сторіз від користувачів перетвориться в благодійний внесок. Засновники відзначають, що FFFACE SOCIAL допоможе великим брендам бути соціально відповідальними. А користувачі соцмереж зможуть стати благодійниками, записавши сторіз. Більш детально про платформу читайте на creativity.ua.


Лувр презентував онлайн-платформу, на якій представлені понад 480 тисяч витворів мистецтва. На сайті можна безкоштовно переглянути колекції з восьми відділів музею. А також на платформі є інтерактивна карта, яка дозволяє «блукати» музеєм та ознайомлюватись із витворами мистецтва, повідомляє Bazilik.media.


27 березня світ відзначав Міжнародний день театру. І медіа Platfor.ma вирішила зібрати в одній підбірці гід найкращими спектаклями Києва від вибагливого глядача, заслуженої артистки та театральної менеджерки. Тут зібрано вистави у Київському академічному театрі «Золоті ворота», Академічному театрі драми і комедії на лівому березі Дніпра, Національному академічному драматичному театр ім. Івана Франка та інших. Радимо вам зайти на медіа Platfor.ma й обрати виставу, яку ви зможете відвідати по закінченню локдауна.


А тепер про діджитал-новини!

З 30 червня 2021 Facebook припиняє підтримку інструменту Facebook Analytics. Але до тих пір ще можливий доступ до звітів, експорту діаграм і таблиць, а також аналітичних даних. Натомість для аналізу ефективності ваших дій у Facebook та Instagram мережа пропонує інші бізнес-інструменти. Серед них: 

  • Facebook Business Suite.
  • Events Manager.
  • Менеджер реклами.

А дізнатись детальніше про нові інструменти можна на MMR.


І традиційно про новини від партнерів!

У травні відбудеться 14-й Український маркетинг-форум під гаслом «Форум уцілілих». Організатори Форуму презентують кейси компаній, що у складних обставинах зробили стрибок вперед і досягли успіху. Поговорять про те, як топ-менеджери долають стрес, як розвиватимуться канали комунікації, маркетингові інструменти та як змінюватимуться споживачі. 14-й Український маркетинг-форум пройде у гібридному форматі — офлайн у конгресно-виставковому центрі «Парковий» і онлайн. Деталі події читайте на офіційному сайті.


А також нагадуємо, що відтепер наприкінці дайджесту ми ділитимемось корисною інформацією для саморозвитку від компаній, які роблять щоденний внесок у розвиток креативних індустрій в Україні. 

Сьогоднішній випуск Creative Digest створено у партнерстві з Видавництвом Старого Лева. Весна зараз у розквіті, а це означає, що настав час братись за по-справжньому весняні книги. Видавництво Старого Лева зробить вашу читацьку весну іще теплішою, варто лиш обрати книгу до душі. І ось що вам радять представники видавництва:

  • Ернест Гемінґвей, «Свято, яке завжди з тобою». Історія цієї книги така ж цікава, як і сама книга. Коли Гемінґвею було за п’ятдесят, він знайшов забуту в Паризькому готелі валізу із давніми нотатками. Із цих записів про молодість автора у Франції і народилось легендарне «Свято, яке завжди з тобою». Затишні вулички, паризькі музеї та кафе, краєвиди вечірнього міста і спогади Гемінґвея про відомих сучасників. Усе це справді схоже на весняне свято. І воно справді завжди буде з вами.
  • Юрій Іздрик, «Інші речі». Весна, без сумніву, дуже поетична пора року, і їй неймовірно личать вірші. А враховуючи те, що це пора кохання, то найкраще їй личать вірші саме Юрка Іздрика. Нова поетична книга — «Інші речі» — не лише чуттєва і емоційна, а ще й красива і наповнена. Наповнена водночас ніжністю, жагою та непередбачуваністю. Зовсім як весна.
  • Євгенія Кузнєцова, «Спитайте Мієчку». А цей роман розповідає про те, чого інколи хочеться кожному. Відкласти усі справи, змусити проблеми зачекати, а час — ненадовго зупинитись. Сестри Мієчка і Лілічка так і роблять, тікаючи від дорослих турбот у будинок дитинства. Жінки проводять літо разом, розмовляють і згадують, люблять і переживають. А ще — ховаються від майбутнього. Знають, що назавжди від нього не втечуть, але все-таки ховаються. Хоча б на одне літо. Хоча б на одну книжку.
  • Галина Кирпа, «Муся та бабуся». Весну ваших дітей, онуків чи племінників зробить особливою ця книжка. Галина Кирпа написала оповідку для наймолодших читачів, адже про любов і доброту треба дізнатись із дитинства. А «Муся та бабуся» — саме про такі речі. Маленькому кошеняті Мусі дуже сумно було жити самій на вулиці, не відчувати тепла господаря, не муркотіти на колінах у людини. Так само сумно інколи бувало й Бабусі. Як добре, що ці двоє знайшли один одного. Як добре, що дружба може бути такою зворушливою і щирою. І як, звичайно, добре, що про це можна почитати.

Старий Лев якось сказав, що весна і хороша книжка дуже схожі. Ти пірнаєш в них з головою і швидко проживаєш, а потім ще не раз хочеш повернутися. А Старий Лев, повірте, знає, що говорить. До речі, вам від нього вітання!

Creative Digest

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!

Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

WARC підраховує, як часто креативна робота є водночас ефективною

Спираючись на дані свого рейтингу, платформа WARC вирішила з’ясувати, чи існує кореляція між ефективністю та відзначеною нагородами креативністю.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...