В Україні запустили платформу FFFACE SOCIAL, яка перетворює сторіз на пожертвування благодійним фондам

Українська студія з розробки Instagram/Snapchat/TikTok-фільтрів FFFACE.ME запустила платформу для колаборації брендів і благодійності FFFACE SOCIAL. Студія безкоштовно створюватиме Instagram-фільтри для благодійних фондів та некомерційних ініціатив, а бренд-партнер — жертвуватиме гроші за кожну сторіз з цим фільтром і відміткою бренду.

Механіка ініціативи проста:

FFFACE.ME раз на місяць буде створювати соціальний Instagram-фільтр, за кожне використання якого бренд-партнер буде перераховувати пожертви в один із благодійних фондів або соціальних ініціатив, який він хоче підтримати.

Так звичайна сторіз від користувачів перетворюється в благодійний внесок. А відмітка аккаунта бренду — дає охоплення бізнесу. Тобто, чим більше сторіз з благодійним фільтром зроблять користувачі Instagram — тим більше згадок отримає бренд і тим більшу суму перерахує на благодійність.

Засновники відзначають, що FFFACE SOCIAL не тільки допоможе великим брендам бути соціально відповідальними, а й дасть можливість кожному з нас стати благодійниками, просто записавши сторіз.

Чому це важливо?

Instagram-фільтри — це ефективний маркетинговий інструмент, який може недешево обійтися для благодійних ініціатив. Сьогодні розробка Instagram-фільтру в середньому коштує від 750$ до 2000$. За допомогою FFFACE SOCIAL фонд або ініціатива не тільки безкоштовно отримує фільтр, який порушує важливе соціальне питання, а й завдяки бренду перетворює кожну сторіз в реальний благодійний внесок.

Дмитро Корнілов, співзасновник і СEO FFFACE.ME:

Дмитро Корнілов, співзасновник і СEO FFFACE.ME

«Сьогодні бренди як ніколи повинні думати про власну соціальну відповідальність і мати свою позицію. Адже без неї вони ризикують потонути в нескінченній рекламної конкуренції і залишитися знеособленими.

Завдяки FFFACE SOCIAL ми даємо брендам і соціальним проєктам платформу для колаборації та перевірений інструмент, який дозволяє залучити третього учасника процесу — споживача.

Так соціальний проєкт отримує можливість донести свій меседж і допомогти тим, хто цього потребує, бренд — отримати охоплення і позитивний PR, а споживачі — стати благодійниками, не витрачаючи власних коштів.

Бренд vs соціальна реклама: win-win

Важливим є те, що завдяки FFFACE SOCIAL, допомагаючи соціальним проєктам, бренд все одно отримує промо в Instagram, тому що в рамках механіки, яку ми пропонуємо, споживачі самі генерують згадки бренду за допомогою позначки в сторіз. Виходить, що підтримка соціальних проєктів — це реклама, на яку бренд віддає рекламний бюджет не Facebook, а суспільству і конкретним людям, які потребують допомоги».

В рамках FFFACE SOCIAL студія вже успішно реалізувала подібні кейси з фондом  «Життєлюб», «Не така як інші вона», а також запустили Instagram-флешмоби на соціальну тематику для UAnimals, Агентів крові та Маршу Жінок.

В сумі фільтри FFFACE SOCIAL зібрали понад 6200 грн на благодійність, отримали 22 згадки в пресі, а їх загальне охоплення на цей момент сягнуло понад 900 000 тисяч осіб.

Для того, щоб стати учасником і отримати безкоштовний фільтр, благодійному фонду або некомерційній соціальній ініціативі потрібно заповнити форму на сайті. Там же можуть зареєструватися і бренди, які хочуть створити соціальну колаборацію.


Читайте також: За рік карантину, пов’язаного з пандемією коронавірусу COVID-19, кількість українських користувачів у соцмережах збільшилася на 7 млн осіб. Про це повідомляє компанія GlobalLogic із посиланням на результати дослідження, проведеного на базі відкритих даних.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...