Серія вебінарів про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. Інтернет-платформа експонатів із Лувру. Підбірка-гід найкращими спектаклями Києва. А також цікаві книги від Видавництва Старого Лева.
Чао, креатори! З вами 33-й випуск Creative Digest!
Послухати новини креативу можна на:
В Україні щороку створюються неймовірні проєкти в галузях культурних та креативних індустрій. І для того, щоб культурні менеджери підвищили свою обізнаність про ефективні комунікації, Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України організовують серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій. Слухачі вебінарів отримають комплексне розуміння того, як правильно налагодити комунікацію з аудиторією свого проєкту, а також зможуть поспілкуватися з прогресивними представниками галузі. Програма налічує 5 вебінарів, які відбудуться протягом квітня-травня. Зареєструватися на вебінари можна за посиланнями на creativity.ua.
Організатори Cannes Lions оголосили, що цьогорічний Фестиваль креативності вперше пройде у гібридному форматі. Фізично фестиваль відбудеться, проте він матиме «значну цифрову складову» з активностями в прямому ефірі та контентом на вимогу. Дати проведення Фестивалю офлайн — з 21 по 25 червня 2021 року. Для його проведення було окреслено план безпеки, заходи якого включатимуть:
- посилену дезінфекцію до, під час та після проведення подій у залах;
- безконтактну реєстрацію;
- дистанціювання та управління натовпом;
- розгортання в разі потреби огороджень та захисного обладнання.
Детальніше про це читайте на creativity.ua.
Українська студія з розробки Instagram/Snapchat/TikTok-фільтрів FFFACE.ME запустила платформу для колаборації брендів і благодійності FFFACE SOCIAL. Раз на місяць студія безкоштовно створюватиме соціальний Instagram-фільтр, за кожне використання якого бренд-партнер перераховуватиме пожертви в один із благодійних фондів або соціальних ініціатив, які він хоче підтримати. Так звичайна сторіз від користувачів перетвориться в благодійний внесок. Засновники відзначають, що FFFACE SOCIAL допоможе великим брендам бути соціально відповідальними. А користувачі соцмереж зможуть стати благодійниками, записавши сторіз. Більш детально про платформу читайте на creativity.ua.
Лувр презентував онлайн-платформу, на якій представлені понад 480 тисяч витворів мистецтва. На сайті можна безкоштовно переглянути колекції з восьми відділів музею. А також на платформі є інтерактивна карта, яка дозволяє «блукати» музеєм та ознайомлюватись із витворами мистецтва, повідомляє Bazilik.media.
27 березня світ відзначав Міжнародний день театру. І медіа Platfor.ma вирішила зібрати в одній підбірці гід найкращими спектаклями Києва від вибагливого глядача, заслуженої артистки та театральної менеджерки. Тут зібрано вистави у Київському академічному театрі «Золоті ворота», Академічному театрі драми і комедії на лівому березі Дніпра, Національному академічному драматичному театр ім. Івана Франка та інших. Радимо вам зайти на медіа Platfor.ma й обрати виставу, яку ви зможете відвідати по закінченню локдауна.
А тепер про діджитал-новини!
З 30 червня 2021 Facebook припиняє підтримку інструменту Facebook Analytics. Але до тих пір ще можливий доступ до звітів, експорту діаграм і таблиць, а також аналітичних даних. Натомість для аналізу ефективності ваших дій у Facebook та Instagram мережа пропонує інші бізнес-інструменти. Серед них:
- Facebook Business Suite.
- Events Manager.
- Менеджер реклами.
А дізнатись детальніше про нові інструменти можна на MMR.
І традиційно про новини від партнерів!
У травні відбудеться 14-й Український маркетинг-форум під гаслом «Форум уцілілих». Організатори Форуму презентують кейси компаній, що у складних обставинах зробили стрибок вперед і досягли успіху. Поговорять про те, як топ-менеджери долають стрес, як розвиватимуться канали комунікації, маркетингові інструменти та як змінюватимуться споживачі. 14-й Український маркетинг-форум пройде у гібридному форматі — офлайн у конгресно-виставковому центрі «Парковий» і онлайн. Деталі події читайте на офіційному сайті.
А також нагадуємо, що відтепер наприкінці дайджесту ми ділитимемось корисною інформацією для саморозвитку від компаній, які роблять щоденний внесок у розвиток креативних індустрій в Україні.
Сьогоднішній випуск Creative Digest створено у партнерстві з Видавництвом Старого Лева. Весна зараз у розквіті, а це означає, що настав час братись за по-справжньому весняні книги. Видавництво Старого Лева зробить вашу читацьку весну іще теплішою, варто лиш обрати книгу до душі. І ось що вам радять представники видавництва:
- Ернест Гемінґвей, «Свято, яке завжди з тобою». Історія цієї книги така ж цікава, як і сама книга. Коли Гемінґвею було за п’ятдесят, він знайшов забуту в Паризькому готелі валізу із давніми нотатками. Із цих записів про молодість автора у Франції і народилось легендарне «Свято, яке завжди з тобою». Затишні вулички, паризькі музеї та кафе, краєвиди вечірнього міста і спогади Гемінґвея про відомих сучасників. Усе це справді схоже на весняне свято. І воно справді завжди буде з вами.
- Юрій Іздрик, «Інші речі». Весна, без сумніву, дуже поетична пора року, і їй неймовірно личать вірші. А враховуючи те, що це пора кохання, то найкраще їй личать вірші саме Юрка Іздрика. Нова поетична книга — «Інші речі» — не лише чуттєва і емоційна, а ще й красива і наповнена. Наповнена водночас ніжністю, жагою та непередбачуваністю. Зовсім як весна.
- Євгенія Кузнєцова, «Спитайте Мієчку». А цей роман розповідає про те, чого інколи хочеться кожному. Відкласти усі справи, змусити проблеми зачекати, а час — ненадовго зупинитись. Сестри Мієчка і Лілічка так і роблять, тікаючи від дорослих турбот у будинок дитинства. Жінки проводять літо разом, розмовляють і згадують, люблять і переживають. А ще — ховаються від майбутнього. Знають, що назавжди від нього не втечуть, але все-таки ховаються. Хоча б на одне літо. Хоча б на одну книжку.
- Галина Кирпа, «Муся та бабуся». Весну ваших дітей, онуків чи племінників зробить особливою ця книжка. Галина Кирпа написала оповідку для наймолодших читачів, адже про любов і доброту треба дізнатись із дитинства. А «Муся та бабуся» — саме про такі речі. Маленькому кошеняті Мусі дуже сумно було жити самій на вулиці, не відчувати тепла господаря, не муркотіти на колінах у людини. Так само сумно інколи бувало й Бабусі. Як добре, що ці двоє знайшли один одного. Як добре, що дружба може бути такою зворушливою і щирою. І як, звичайно, добре, що про це можна почитати.
Старий Лев якось сказав, що весна і хороша книжка дуже схожі. Ти пірнаєш в них з головою і швидко проживаєш, а потім ще не раз хочеш повернутися. А Старий Лев, повірте, знає, що говорить. До речі, вам від нього вітання!
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!
Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.