Форум уцілілих. Лабораторія Технологій штучного інтелекту. Нові навчальні програми від Google. Та вигадані персонажі проти реальних людей у рекламі. Чао, креатори! З вами 31-й випуск Creative Digest.
Послухати новини креативу можна на:
У Львівському національному університеті імені Івана Франка відкрили освітньо-наукову лабораторію Технологій штучного інтелекту. Тут проводитимуть дослідження в галузі машинного навчання, глибинного навчання, комп’ютерного зору, опрацювання природної мови, розумних роботів, віртуальної реальності тощо. Лабораторія сприятиме розвитку нових освітніх програм у галузі ІТ, зокрема High Performance Computing і Software Engineering. У планах також відкриття нової освітньої програми з технологій штучного інтелекту. Детальніше про проєкт дізнавайтесь на creativity.ua.
Тим часом Google створив нові програми на Coursera, які допоможуть освоїти нову професію за шість місяців. Компанії випустили три курси (професійних сертифікати), мета яких підготувати вас до роботи початкового рівня в галузях, на які зростає попит серед роботодавців. Співпраця представляє три нових сертифікати в таких галузях, як:
- Data Analytics;
- Project Management;
- User Experience Design.
Учасники також отримають ресурси, які допоможуть їм скласти резюме або підготуватися до співбесіди. Google співпрацює з десятком великих корпорацій, більшість з яких вже заявили про готовність брати випускників спільних курсів. Кожен сертифікат платний, а заняття повністю дистанційні. Більше деталей про нові курси читайте на Say-hi media.
Крім цього, Google презентував оновлення у Google Maps. Тепер можна додавати нові деталі на карти, малювати на них та редагувати їхній вигляд. Наприклад, якщо ви побачили дорогу, відсутню на сайті, її можна туди додати за допомогою кнопки у боковому меню. Якщо ж дорога закрита, можна повідомити про це, вказавши причини, дати й альтернативні маршрути. А також можна змінювати напрями, перейменовувати дороги та багато іншого, повідомляє Bazilik.media.
І про івенти! З 22 по 28 березня пройде Європейський тиждень цифрової грамотності. Мета івенту — розвиток цифрових навичок у людей. Тиждень цифрової грамотності проводиться у коворкінгах, громадських центрах, школах, університетах, бібліотеках та інших місцях по всій Європі. Темами цьогорічної кампанії є:
- базові цифрові навички та медіаграмотність;
- кодування, STE(A)M та штучний інтелект;
- просунуті цифрові навички та працевлаштування;
- цифрова культурна спадщина тощо.
А детальніше про подію читайте на CASES.Media.
Ми неодноразово бачили рекламні кампанії за участі вигаданих персонажів. І неодноразово успіх таких кампаній завдячував саме їм. Проте при створенні реклами вигаданих героїв часто оминають увагою. Британська компанія Born Licensing, яка спеціалізується на ліцензуванні вигаданих персонажів, переконана, що такі персонажі не поступаються впливовістю знаменитостям, музикантам та спортсменам. А відтак рекламний креатив багато втрачає, використовуючи їх рідше, ніж реальних людей. Але якщо переваги вигаданих персонажів очевидні, чому ж їх у рекламі можна побачити не так часто, як знаменитостей? З’ясувати це Born Licensing вирішили за допомогою спеціального дослідження. Перегляньте його результати на creativity.ua.
Тим часом комунікаційна група dentsu Ukraine та HypeAuditor проаналізували активність гравців українського e-commerce ринку, щоб з’ясувати, хто найефективніше працює з інфлюенсерами. Новий інструмент Market Landscape дозволяє отримати доступ до повної аналітики influence marketing кампаній брендів в Instagram, включаючи глибокий аналіз залученості, охоплення, вартості реакції, якості інфлюенсера та його аудиторії. У рамках дослідження проаналізували акаунти 10-ти компаній. Кожному бренду зі списку було присвоєно кілька балів, які відображають ефективність, охоплення і видимість постів інфлюенсерів зі згадкою про них протягом трьох місяців з 1 жовтня 2020 року до 1 січня 2021-го. Дізнайтесь результати дослідження на creativity.ua.
Головна мета комерційної онлайн-реклами — приносити гроші. Однак користувачі інтернету часто настільки її ненавидять, що вони краще платитимуть за блокувальники реклами, ніж за рекламований продукт. Та чи однакова ситуація в усьому світі? VPN-провайдер Surfshark вирішив з’ясувати, чи всі країни світу однаково ненавидять рекламу. Для відповіді на це питання команда агенції NeoMam проаналізувала, як часто жителі різних країн шукають блокувальники реклами, і співвіднесла ці дані з кількістю інтернет-користувачів у кожній з країн. Зокрема, з’ясувалося, що найбільше рекламу ненавидять у Франції. А дев’ять з топ-10-ти головних ненависників реклами — це європейські країни. Більше про висновки з дослідження читайте на creativity.ua.
А тепер новини від партнерів!
27 і 28 травня відбудеться 14-й Український маркетинг-форум під гаслом «Форум уцілілих». На Форумі ви почуєте історії життєстійкості від підприємців з найбільш постраждалих індустрій, які знайшли нові бізнес-моделі, зберегли зв’язок з клієнтами та командою. Організатори покажуть кейси компаній, що у складних обставинах зробили стрибок вперед і досягли успіху завдяки унікальним продуктам, технологіям та маркетингу. Поговорять про те, як топ-менеджери долають стрес. Покажуть, як розвиватимуться канали комунікації, маркетингові інструменти та як змінюватимуться споживачі. 14-й Український маркетинг-форум пройде у гібридному форматі — у конгресно-виставковому центрі «Парковий» і онлайн. Усі подробиці читайте на офіційному сайті події.
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!
Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.