Creative Digest CIAU. Випуск #030

Конкурс на створення обкладинки майбутнього від Ad Age. Добірка подій і заходів березня. Конференція про дизайн інтерфейсів. Підсумки чергової онлайн-сесії LIONS Live. Та багато іншого! 

Чао, креатори! З вами 30-й випуск Creative Digest! І сьогодні, на честь своєрідного ювілею нашого подкасту, ми вирішили зібрати купу актуальних можливостей для креаторів. Тож нотуйте і встигніть взяти участь у конкурсах та відвідати ті івенти, які вас зацікавлять з нашої добірки! 🙂 

Послухати новини креативу можна на:

Глобальна організація World Wildlife Fund оголосила бриф для конкурсу Young Lions Live Award 2021. Фонд нещодавно запустив нову кампанію Love It or Lose It. У ній команда задіяла ідеї любові та втрати, щоб проінформувати всіх про зв’язок та взаємозалежність між людьми та природою, а також про вплив людської діяльності на довкілля та ті втрати, які на нас чекають, якщо ми не будемо ставитись з любов’ю до світу природи.

Тому Фонд звертається до креаторів усього світу із завданням розробити креативний пітч для великої, цікавої та інтерактивної події, пов’язаної з кампанією Love It or Lose It. Питання полягає в наступному: Як Фонд може не просто пояснити людям суть кампанії, але й переконати їх взяти в ній участь? Підхід має бути масштабним за охопленням аудиторії, але стислим у часі. Детально розібрати всі пункти брифу, а також дізнатись про дедлайни подачі робіт ви можете на creativity.ua або на офіційному сайті конкурсу. Участь у конкурсі безкоштовна.


Тим часом видання про рекламу і маркетинг Ad Age проводить конкурс молодих креаторів на створення обкладинки майбутнього. Робота-переможець буде використана як обкладинка для спецвипуску Ad Age, присвяченого Cannes Lions. Цей випуск надсилатиметься всім передплатникам видання, а переможець ще й отримає віртуальний абонемент на цьогорічний Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions у червні.

До участі в конкурсі запрошуються студенти профільних спеціальностей або креатори з усього світу, вік яких станом на 14 червня складатиме 30 або менше років. Редакція наголошує: головна вимога до робіт — оригінальність та неповторність рішень. Варто також зазначити, що участь у конкурсі безкоштовна! А більше деталей читайте на creativity.ua.


Розпочався прийом заявок на конкурс «Найкращий книжковий дизайн-2021» від «Книжкового арсеналу». До участі в Конкурсі приймаються книжки, які були надруковані в період з серпня 2020 року по травень 2021 року і не були заявлені до Конкурсу раніше. Подані книжки повинні бути створені українськими дизайнерами або ілюстраторами, або ж створені на замовлення українського видавництва. Участь у конкурсі безкоштовна. Номінації, в яких оберуть переможців, і посилання на подання заявки на участь шукайте на CASES.Media


У рамках Міжнародного архітектурного фестивалю CANactions 2021 відбудеться тринадцятий Конкурс молодих архітекторів України. Відкритий архітектурний Конкурс, що проходить у два етапи, не має обмежень стосовно кількості учасників та тем проєктів, та орієнтований на архітекторів та архітекторок України віком до 35-ти років включно. 19 березня закінчується термін подачі проєктів, тож встигніть взяти участь! Усю необхідну інформацію щодо конкурсу шукайте на creativity.ua.


А також нагадуємо про нашу добірку конкурсів, стажувань, стипендій та навчальних курсів, які допоможуть вам підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання. Ознайомтесь із добіркою на creativity.ua.


3-го квітня на онлайн-платформі Pine креативна та технічна школа Projector проведе конференцію про дизайн інтерфейсів — Krupica. Міжнародні спікери поговорять про те, що готує 2021 рік для сфери дизайну інтерфейсів у світі: 

  • про емпатію як основний принцип в дизайні; 
  • налаштування ефективної віддаленої роботи; 
  • критику як частину дизайн-процесу тощо. 

Теми доповідей та імена спікерів конференції Krupica організатори оголошуватимуть поступово. А інші деталі шукайте на офіційному сайті події.


Кажучи про івенти, треба зазначити, що Pryvit.media традиційно опублікували добірку цікавих подій і заходів березня. Вас очікують багато виставок, зокрема три з них від PinchukArtCentre, кіно, HeForShe Arts Week 2021, рекордна кількість документалістики на Docudays UA. А також і онлайн-події, зазначають у Pryvit.media.


А нещодавно закінчилась чергова онлайн-сесія LIONS Live. І, якщо вам не вдалося бути присутніми на заході, або хочеться тезово підсумувати усе почуте — на creativity.ua доступні вижимки та підсумки головного з події. З останнього тут ви знайдете: 

  • поради від досвідчених креативників щодо того, як написати переконливий кейс і вразити журі;
  • уроки, які креативна спільнота може почерпнути у легендарних кінематографістів від колишнього віцепрезидента з маркетингу у Warner Brothers Studios;
  • великі теми в креативі, які у 2021 році неминуче доведеться дослідити та обговорити;
  • а також кілька цікавих вправ для стимулювання креативності та командної роботи. 

Заходьте у розділ LIONS Live на creativity.ua, аби виділити для себе цікаве та важливе з крайньої онлайн-сесії.


І про новини від партнерів!

Міжнародний фестиваль маркетингу і реклами «Белый Квадрат» оголосив склад журі — експертів, які є яскравими представниками сфери комунікацій різних країн з числа міжнародних мереж і локальних агентств. На їхньому рахунку численні перемоги і багатий досвід суддівства на найпрестижніших фестивалях креативності в світі. Переглянути, хто саме увійшов до складу журі можна на creativity.ua.

Creative Digest CIAU. Випуск #030

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!

Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...